AndroidHealthClinic

Chrash zijn weg naar DBB-fame

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Gewicht en kracht blijft zakken op 3500kcal. Ik weeg nu op nuchtere maag 97,1kg.
Vet op benen/buik/borst is er niet meer heel veel, op mijn rug kan ik nog wel een goede plooi vastpakken.
Kracht zakt wekelijks :( shape is wel mooier :)
Ook is mijn kaaklijnen een stukje duidelijker geworden.
Libido is laag, erectie is nog wel normaal maar het duurt langer voor ik opgewonden ben. Niet iets heel problematisch in mijn ogen, een iets langer voorspel lost voorlopig nog veel op.
Teelballen zijn volgens vriendin een stukje groter, al zijn ze nooit echt klein geweest ondanks geen hcg. Dit kan goed een foute waarneming zijn, niet gemeten ofzo
Acne steekt op mijn rug (en gezicht :s) lichtjes op, ondanks roacutane.
3B807B14-238C-439A-BF2D-DD2A4B921484.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Oeehhhh ben benieuwd hoe je m vindt!
 
Training

Lat pull breed 5x10x?
Lat pull smal 5x10x?
Lat pull v-grip 5x70/80/90/100/110
BOR 5x60/70/80/90
Dumbell row 3x10x55 traag

Cardio: 20min kicks oefenen en beetje slaan
 
Laatst bewerkt:
Training borst

Flat bench 10x50/70/80/90/100/110 5x110/100/90/80/70/50 (heel traag negatief, paused)
15° inline flyes 3x20x16
Triceps pushdown 5x10x30

Kettlebel swings 20x18/32/32

Kick/punch oefenen 20 min

Fijne training, niks geforceerd, Maxxen heb ik opgegeven :p
 
Zojuist met kameraad wat spullen gaan halen voor krav-Maga, nu mijn noten terug gaan groeien heb ik wel wat bescherming nodig :p
Meteen een kwartiertje gespard
Ik probeer mij nu wat meer te focussen op conditie en explosiviteit (ik ben verschrikkelijk sloom geworden de afgelopen jaren), dat maakt het krachtverlies wat dragelijker :) natuurlijk blijf ik wel fel mijn best doen zo veel mogelijk massa te behouden. Ik heb mentaal gewoon iets nodig waar ik wel progressie in maak.

33D73ED6-BB34-4797-A11C-B4250B50637D.jpeg

Een beetje budget materiaal, grotere investeringen doe ik pas als ik een beetje op niveau begin te komen
 
Zojuist met kameraad wat spullen gaan halen voor krav-Maga, nu mijn noten terug gaan groeien heb ik wel wat bescherming nodig :p
Meteen een kwartiertje gespard
Ik probeer mij nu wat meer te focussen op conditie en explosiviteit (ik ben verschrikkelijk sloom geworden de afgelopen jaren), dat maakt het krachtverlies wat dragelijker :) natuurlijk blijf ik wel fel mijn best doen zo veel mogelijk massa te behouden. Ik heb mentaal gewoon iets nodig waar ik wel progressie in maak.

Bekijk bijlage 463065
Een beetje budget materiaal, grotere investeringen doe ik pas als ik een beetje op niveau begin te komen
wie is je doel? :boksen:
 
wie is je doel? :boksen:
Ik ben nog totaal niet thuis in de gevechtsporten :)
Ik heb dus ook nog niet iemand waar ik tegenop kijk in deze sport, als ik over enkele jaren mijn trainer kan evenaren is mijn voorlopige doel gehaald.
Niet kwa shape, die wil ik liefst zoals nu houden :)
 
Ik ben nog totaal niet thuis in de gevechtsporten :)
Ik heb dus ook nog niet iemand waar ik tegenop kijk in deze sport, als ik over enkele jaren mijn trainer kan evenaren is mijn voorlopige doel gehaald.
Niet kwa shape, die wil ik liefst zoals nu houden :)
Is het niet al lastig genoeg om in 1 sport goed te zijn?
 
Is het niet al lastig genoeg om in 1 sport goed te zijn?
Ik heb het gevoel dat ik in bodybuilding niet heel goed ben, zeker niet als ik naar mijn kuurverleden kijk. Heeft natuurlijk ook wel wat te maken met ziekte van chrohn maar toch :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven