Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • lienlien heeft nog geen contributie betaald dus moet nog even als single door het leven .
     
    Ben ook absoluut niet van plan om dit wel te doen, ouwe.

    Maar boterhammen smeren hoort hier blijkbaar niet bij.
    Hoeft ook niet als je een harem hebt.
     
    Ben ook absoluut niet van plan om dit wel te doen, ouwe.

    Maar boterhammen smeren hoort hier blijkbaar niet bij.
    Nou, eerlijk gezegd ben ik het er niet mee eens dat jij dan maar gratis zou moeten mogen.. Bubs betaald mij respectievelijk een tientje per week en Natty87 krijgt groepskorting.
     
    lienlien Pijpeleer is toch een achternaam? HAHAHAHA
    Damn, ik ga even het telefoonboek door om ze allemaal op te bellen.
     
    En de rest van die #teamalcohol
    :D:D

    Dat zijn drie drankjes! :wijnfles: :wijnfles: :wijnfles:
    alcoholismus positivus
    Ik drink zelf wel niet, maar steunen doe ik #teamalcohol wel hoor :laugh:
    Steun kunnen we altijd gebruiken in moeilijke tijden, al helemaal als we niet aan het drinken zijn

    Als je een goede pre workout wilt waarvan je zeker iets gaat voelen dan moet je er 1 kopen met DMAA. Maar dat is helaas verboden tegenwoordig. Het is vast nog wel online verkrijgbaar. Daar ging ik vroeger wel hard op :D.


    Ik gebruik zelf trouwens Animal fury. Vind deze wel nice.

    Bekijk bijlage 463049
    Dit is nog steeds redelijk standaard. Als je dit zelf samenstelt ben je veel goedkoper uit, dit lijkt namelijk redelijk op mijn zelfgemaakte PWO

    ff waterpijp hash voor ik ga deadliften , heb een rustige bui wil dat zo zouden :p
    Waterpijp altijd chill, al helemaal met hash...:thumbs:
     
    :D:D


    alcoholismus positivus

    Steun kunnen we altijd gebruiken in moeilijke tijden, al helemaal als we niet aan het drinken zijn


    Dit is nog steeds redelijk standaard. Als je dit zelf samenstelt ben je veel goedkoper uit, dit lijkt namelijk redelijk op mijn zelfgemaakte PWO


    Waterpijp altijd chill, al helemaal met hash...:thumbs:
    Klopt, zelf samenstellen is idd veel goedkoper. Deed dat vroeger wel eens. Zelfde voor weightgainer. Misschien na deze pot maar weer eens gaan doen.
     
    ff waterpijp hash voor ik ga deadliften , heb een rustige bui wil dat zo zouden :p
    Probeer eens vodka & pre workout & redbull voor de training? Deed ik. Was leuk. Bicep curlen met een glimlach
     
    Back
    Naar boven