AndroidHealthClinic

Niet meer actief (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je zegt al kilo's aangekomem te zijn.... Dan heb je toch gewogen?

Wat woog je voor je vakantie?
Hoe was t verloop toen?
 
Weet ik atm niet omdat ik hier op vakantie geen meetlint en een weegschaal heb

Dat gaat echt geen kilo's schelen als je een paar dagen op vakantie bent, je weet toch wel wat je ongeveer weegt?

Vind dit hele topic maar wat vreemd, ook wat je post met wat je eet op een dag, per post verschilt het heel erg
 
Je zegt al kilo's aangekomem te zijn.... Dan heb je toch gewogen?

Wat woog je voor je vakantie?
Hoe was t verloop toen?

Ik heb wel gewogen maar ik weet niet meer precies hoeveel ik weeg voor de vakantie. Ik woog tussen de 55 en 60kg dat is enige dat ik weet
 
Ik vind het allemaal een beetje vaag.
Kom na je vakantie eens terug en schrijf alles eens op.
Gewicht vorige maand/week
Gewicht nu
Voedingsschema (niets missen, geen drank, boter of wat dan ook)
 
Ik vind het allemaal een beetje vaag.
Kom na je vakantie eens terug en schrijf alles eens op.
Gewicht vorige maand/week
Gewicht nu
Voedingsschema (niets missen, geen drank, boter of wat dan ook)

Ik snap dat het vaag is.. maar ik maakte me daar voor de vakantie echt niet druk om en ik deed er niks mee. Ik was voor de vakantie er nog niet bewust van hoeveel ik aankwam of afval dus ik woog mezelf eig bijna niet omdat ik me eerst gwn wou focussen op alleen trainen en dan verder kijken.
 
Ik snap dat het vaag is.. maar ik maakte me daar voor de vakantie echt niet druk om en ik deed er niks mee. Ik was voor de vakantie er nog niet bewust van hoeveel ik aankwam of afval dus ik woog mezelf eig bijna niet omdat ik me eerst gwn wou focussen op alleen trainen en dan verder kijken.

Ik ga daar zaterdag aan beginnen en dan ga ik er aandacht aan besteden en weet ik wel exacte getallen
 
Dit topic is helemaal vaag en wordt steeds vager , de topicstarter is daarvan zelf de veroorzaker ..

Over een paar dagen eet TS ook nog 3 schapen , 4 kippen want de 4eieren zijn niet genoeg en bij het avondeten een hele koe
 
Dit topic is helemaal vaag en wordt steeds vager , de topicstarter is daarvan zelf de veroorzaker ..

Over een paar dagen eet TS ook nog 3 schapen , 4 kippen want de 4eieren zijn niet genoeg en bij het avondeten een hele koe
Toch heb ik wel respect dat hij er al enigsinds mee bezig is. Ik was drukker met bier drinken en dames.
 
Dit topic is helemaal vaag en wordt steeds vager , de topicstarter is daarvan zelf de veroorzaker ..

Over een paar dagen eet TS ook nog 3 schapen , 4 kippen want de 4eieren zijn niet genoeg en bij het avondeten een hele koe

Oke dan ben ik vaag maar ik heb dit toch nog nog nooit eerder gedaan.. hoe moet ik ineens alles 100% weten?? Ik ben hier toch om te leren en ik moet ergens beginnen.
 
Natuurlijk Anoniem070220 maar je verhaal omtrent je eten wordt steeds anders
 
Natuurlijk Anoniem070220 maar je verhaal omtrent je eten wordt steeds anders

Omdat ik niet wist hoe specifiek ik het moest invullen. Ik ga zaterdag beginnen met een schema maken en dat doe ik zorgvuldig. Maar ik weet dat ik het verkeerd heb aangegeven maar ik heb ervan geleerd en ga het nu 100% goed doen.
 
Ik ga zaterdag beginnen met een schema maken en dat doe ik zorgvuldig. Maar ik weet dat ik het verkeerd heb aangegeven maar ik heb ervan geleerd en ga het nu 100% goed doen.

Succes :rolleyes:
En dan wachten wij gewoon daarop.
Het inzichtelijk maken van hetgeen wat je eet is het beste wat er is en soms verbaas je jezelf hoe veel of juist hoe weinig dit kan zijn
 
Schrijf eerst eens op wat je nu eet.
Dan daarna aanpassingen maken ;)
 
Schrijf eerst eens op wat je nu eet.
Dan daarna aanpassingen maken ;)

Op dit moment eet ik echt alles omdat ik op vakantie ben en hier niet het lekkerste brood heb etc en hier niet alles te koop is gaat dat nu ff niet. Zaterdag doe ik het
 
Natuurlijk Anoniem070220 maar je verhaal omtrent je eten wordt steeds anders
Dit is geen verhoor toch? Deze jongen is nieuwsgierig en wil meer info. Die gaat hij krijgen als hij paar weken alles op schrijft. Hij heeft niets verkeerds gedaan
 
6 pagina's waarvan er 5 over niets gaan.
 
Back
Naar boven