MuscleMeat

Matt Porter overleden. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Genoeg pro's die open zijn en die geloof ik eerder dan een of andere pauper van een forum die zijn eigen gebruik probeert goed te praten.
Nou ja, wetende wat sommigen van de topamateurs zetten valt het bij mij niet bepaald in de lijn der verwachtingen dat de pro's minder zetten dan zij.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Dat pro's grammen wegspuiten is meer een dbb fabeltje dan werkelijkheid
Ik heb Yates wel meermaals horen zeggen dacht hij soms achterover valt v.d. doses die sommige pro's tegenwoordig gebruiken.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik bedoel dat de genen die dat roepen vaak zelf het meeste zetten om hun eigen gebruik goed te praten, wil niemand aanvallen of iets :dunno:
Oké, prima, dacht even dat het persoonlijk was. :thumbs: Sommigen hier en in het algemeen gebruiken inderdaad absurde dosissen. Ik denk dat ik op 500 mg Test best nog wat kg kan pakken.
 
Denk dat er nogal verschil in zit, misschien dat er een paar tussen zitten die wel enorm veel wegdrukken.
Maar dat zegt vaak ook niet alles (bostin loyd). Is denk ik ook maar niet hoe je er op reageert.
Meeste pro's zeggen in ieder geval niet meer dan 1250-1500 mg's test te zetten in de week met daarnaast 600-1000mg van andere compounds

Wat Lee Priest dan weer zegt dat hij max 500 test met 400 deca ofzo gebruikte geloof ik dan weer geen kut van.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
The Lowdown on Drugs (1/4)
The Lowdown on Drugs (2/4)
The Lowdown on Drugs (3/4)
The Lowdown on Drugs (4/4)

Yates

Let me stress this is not a recommendation to anyone, only what I used. This would be the course I followed circa 1993 in the final 12 weeks before the Mr. O contest:

WEEKLY
test propionate – 300 milligrams
Parabolan (French trenbolone, came in 76 mg/ml ampoules) – 152 milligrams
Primobolan – 500 milligrams

DAILY
anavar – 50 milligrams
growth hormone – 8 IU

I typically also did three eight-week cycles in the off-season, and those would be made up of basics like Deca and D-bol. I would do four weeks at peak dosage, then taper down over the next four weeks before taking four weeks off and repeating. Here is the typical four-week peak off-season cycle:

WEEKLY
testosterone – 750 milligrams
Deca – 500 milligrams

DAILY
Dianabol – 50 milligrams

As I stated a couple of years back when I put those in my column, I’m sorry if these doses disappoint those of you who were expecting something more extreme.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Nou ja, wetende wat sommigen van de topamateurs zetten valt het bij mij niet bepaald in de lijn der verwachtingen dat de pro's minder zetten dan zij.
Je zegt het zelf al 'sommigen' , zo zullen er ook sommige grote pro's zijn die veel gebruiken maar lang niet allemaal zoals hier altijd maar beweerd wordt
 
Je zegt het zelf al 'sommigen' , zo zullen er ook sommige grote pro's zijn die veel gebruiken maar lang niet allemaal zoals hier altijd maar beweerd wordt
Sommigen, omdat ik ze niet allemaal ken. Laat ik het zo zeggen: alle topamateurs die ik ken spuiten aardig wat weg.
 
Als je tijd hebt om op een forum te kijken heb je ook tijd voor andere dingen dus geen tijd is een dom excuus. Prioriteiten stellen! sowieso snap ik niet wat mensen op een bodybuild forum doen als ze er maar 'half' mee bezig zijn, met half er mee bezig zijn bereik je niks in deze sport.
Puur voor mijn info. Wat heb jij bereikt? Uit je opmerking maak ik namelijk op dat jij wel full time bb-er bent.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Denk dat er nogal verschil in zit, misschien dat er een paar tussen zitten die wel enorm veel wegdrukken.
Maar dat zegt vaak ook niet alles (bostin loyd). Is denk ik ook maar niet hoe je er op reageert.
Meeste pro's zeggen in ieder geval niet meer dan 1250-1500 mg's test te zetten in de week met daarnaast 600-1000mg van andere compounds

Wat Lee Priest dan weer zegt dat hij max 500 test met 400 deca ofzo gebruikte geloof ik dan weer geen kut van.

Genen spelen net als de manier waarop je reageert op de middelen, naast de voeding, training en rust een rol in het geheel. Net als de hoeveelheid van middelen en welke middelen allemaal.

Het is gewoon fysiologisch niet mogelijk om een massa monster te worden ala Roelly of Ramy met een paar grammetjes AAS, een beetje GH en wat insuline. Feit blijft dat we heel weinig weten over het feit of deze lui hun grenzen blijven verleggen of dat er echt al werkende myostatine remmende middelen zijn die hen tot deze formaten brengt. En wat jij zegt ligt volgens mij redelijk dicht bij de waarheid; 1,5 test + 1gr Bold + 1gr Tren + 500mg oxy etc. Tel daar nog het eigen protocol GH + Insuline bij op en je hebt al een behoorlijke cocktail die denk ik voor heel veel pro's "business as normal" is, in elk geval naar de grote wedstrijden toe. En dan zijn er nog de pro's die bijna year round ripped staan.

Sommigen, omdat ik ze niet allemaal ken. Laat ik het zo zeggen: alle topamateurs die ik ken spuiten aardig wat weg.

Denk dat een beetje top amateur zo rond de 2-3gr wegzet naar de wedstrijden toe? Dat ligt in elk geval dichter bij de waarheid dan Mustafa Sadre die zei dat hij een dergelijk fysiek zoals hieronder bereikte met 250mg sustanon :roflol:

nc_oc=AQkWec03sAm8bx_Zs-ZGF-XA1FKJgoaHF0MnbruuW9NyBEKPZPLGfye5s-d0sHuUu8k&_nc_ht=scontent-amt2-1.jpg
 
Genoeg pro's die open zijn en die geloof ik eerder dan een of andere pauper van een forum die zijn eigen gebruik probeert goed te praten.

Ik heb Yates wel meermaals horen zeggen dacht hij soms achterover valt v.d. doses die sommige pro's tegenwoordig gebruiken.

mensen hebben er niets aan eerlijk te zijn over de hoeveelheden die gebruikt worden, en potentieel wel om er oneerlijk over te zijn; hetzij om te laten lijken dat ze topnotch coach zijn, en de andere kant op hetzij om zichzelf als een nog grotere freak af te beelden dan ze zijn. Ik denk niet dat je ooit aan kan nemen wat iemand beweert rondom dit onderwerp, ookal is een bodybuilder uit het verleden aan het woord, of ookal beweert hij of zij volledig open te zijn. En naast dat, wat boeit het?

Het is niet alsof persoon B op eenzelfde doseringen dezelfde resultaten zou behalen.
Daarnaast hoor ik verhalen over het hogere wedstrijdwereldje waar je bang van wordt, compleet met bloedtransfusies, infuusjes, etc.

Overigens las ik gister dat zelfs kampioen bowlen uit jaar X gepakt is met doping. O-ver-al waar mensen geld verdienen met sport of hun lichaam wordt ondersteuning gebruikt, en ga er maar vanuit dat niemand eerlijk is over wat er wordt gebruikt en de hoeveelheden
 
Genen spelen net als de manier waarop je reageert op de middelen, naast de voeding, training en rust een rol in het geheel. Net als de hoeveelheid van middelen en welke middelen allemaal.

Het is gewoon fysiologisch niet mogelijk om een massa monster te worden ala Roelly of Ramy met een paar grammetjes AAS, een beetje GH en wat insuline. Feit blijft dat we heel weinig weten over het feit of deze lui hun grenzen blijven verleggen of dat er echt al werkende myostatine remmende middelen zijn die hen tot deze formaten brengt. En wat jij zegt ligt volgens mij redelijk dicht bij de waarheid; 1,5 test + 1gr Bold + 1gr Tren + 500mg oxy etc. Tel daar nog het eigen protocol GH + Insuline bij op en je hebt al een behoorlijke cocktail die denk ik voor heel veel pro's "business as normal" is, in elk geval naar de grote wedstrijden toe. En dan zijn er nog de pro's die bijna year round ripped staan.



Denk dat een beetje top amateur zo rond de 2-3gr wegzet naar de wedstrijden toe? Dat ligt in elk geval dichter bij de waarheid dan Mustafa Sadre die zei dat hij een dergelijk fysiek zoals hieronder bereikte met 250mg sustanon :roflol:

Bekijk bijlage 463184
en bloedgroep dieet
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
:roflol: Was ik zelfs helemaal vergeten, legendarisch :D
 
The Lowdown on Drugs (1/4)
The Lowdown on Drugs (2/4)
The Lowdown on Drugs (3/4)
The Lowdown on Drugs (4/4)

Yates

Let me stress this is not a recommendation to anyone, only what I used. This would be the course I followed circa 1993 in the final 12 weeks before the Mr. O contest:

WEEKLY
test propionate – 300 milligrams
Parabolan (French trenbolone, came in 76 mg/ml ampoules) – 152 milligrams
Primobolan – 500 milligrams

DAILY
anavar – 50 milligrams
growth hormone – 8 IU

I typically also did three eight-week cycles in the off-season, and those would be made up of basics like Deca and D-bol. I would do four weeks at peak dosage, then taper down over the next four weeks before taking four weeks off and repeating. Here is the typical four-week peak off-season cycle:

WEEKLY
testosterone – 750 milligrams
Deca – 500 milligrams

DAILY
Dianabol – 50 milligrams

As I stated a couple of years back when I put those in my column, I’m sorry if these doses disappoint those of you who were expecting something more extreme.

Yates vergat er bij te vermelden dat dit het protocol was wat hij in zijn kringspier injecteerde, de overige 10 gram heeft hij maar achterwege gelaten. Wat een faggot.
 
dus als ik het goed begrijp kun je pas een goede voetballer worden als je alles wat voetbal betreft volgt op t.v, instagram ,YouTube en in de kranten :dunno:
 
Puur voor mijn info. Wat heb jij bereikt? Uit je opmerking maak ik namelijk op dat jij wel full time bb-er bent.
Niks maar ben wel gevallen in het begin voor het high gear gezever en het heeft me niks gebracht buiten een verneukte gezondheid en daar probeer ik jongere lezers hier voor te waarschuwen niet iets raars lijkt mij?

Plus in mijn omgeving zie ik jongens die puur minder gebruiken dan hier wordt aanbevolen of geadviseerd en die zien er wel beter uit dan 99% van dit forum.
 
Genen spelen net als de manier waarop je reageert op de middelen, naast de voeding, training en rust een rol in het geheel. Net als de hoeveelheid van middelen en welke middelen allemaal.

Het is gewoon fysiologisch niet mogelijk om een massa monster te worden ala Roelly of Ramy met een paar grammetjes AAS, een beetje GH en wat insuline. Feit blijft dat we heel weinig weten over het feit of deze lui hun grenzen blijven verleggen of dat er echt al werkende myostatine remmende middelen zijn die hen tot deze formaten brengt. En wat jij zegt ligt volgens mij redelijk dicht bij de waarheid; 1,5 test + 1gr Bold + 1gr Tren + 500mg oxy etc. Tel daar nog het eigen protocol GH + Insuline bij op en je hebt al een behoorlijke cocktail die denk ik voor heel veel pro's "business as normal" is, in elk geval naar de grote wedstrijden toe. En dan zijn er nog de pro's die bijna year round ripped staan.



Denk dat een beetje top amateur zo rond de 2-3gr wegzet naar de wedstrijden toe? Dat ligt in elk geval dichter bij de waarheid dan Mustafa Sadre die zei dat hij een dergelijk fysiek zoals hieronder bereikte met 250mg sustanon :roflol:

Bekijk bijlage 463184

Het is fysiologisch ook niet mogelijk om zoveel gear te gebruiken zoals jij zegt en meer dan 20 jaar mee te gaan in pro bodybuilding en nog steeds shows te winnen met 49 jaar oud. Zoals Dexter Jackson dus.

Waarom als Messi een bal van 35 meter in de kruising schiet is dit wel mogelijk en puur talent en geweldig etc. etc. maar wanneer Dorian of Ronnie of Dexter aangeven op relatief kleine doseringen een monsterfysiek te hebben gebouwd is dit niet mogelijk? Waar is de grens dan?

Net zoals Messi 1 op 7 miljard is, zo zijn Ronnie en Dorian er ook maar 2 op 7 miljard.

Wie is Punjab of wie dan ook om te zeggen dat iets fysiologisch niet mogelijk is?
Er zijn altijd uitzonderingen op regels die gelden voor jou en mij en voor 99% van de populatie. En daarom zijn zij ook de allerbesten in hun sport.
 
dus als ik het goed begrijp kun je pas een goede voetballer worden als je alles wat voetbal betreft volgt op t.v, instagram ,YouTube en in de kranten :dunno:

Bodybuilding vereist wel wat meer kennis dan voetbal ik denk dat je het daar wel in met me eens bent.
 
Het is fysiologisch ook niet mogelijk om zoveel gear te gebruiken zoals jij zegt en meer dan 20 jaar mee te gaan in pro bodybuilding en nog steeds shows te winnen met 49 jaar oud. Zoals Dexter Jackson dus.

Waarom als Messi een bal van 35 meter in de kruising schiet is dit wel mogelijk en puur talent en geweldig etc. etc. maar wanneer Dorian of Ronnie of Dexter aangeven op relatief kleine doseringen een monsterfysiek te hebben gebouwd is dit niet mogelijk? Waar is de grens dan?

Net zoals Messi 1 op 7 miljard is, zo zijn Ronnie en Dorian er ook maar 2 op 7 miljard.

Wie is Punjab of wie dan ook om te zeggen dat iets fysiologisch niet mogelijk is?
Er zijn altijd uitzonderingen op regels die gelden voor jou en mij en voor 99% van de populatie. En daarom zijn zij ook de allerbesten in hun sport.

Je leeft in een droomwereld als je denkt dat de huidige pro's hun fysiek bereikt hebben met minimale of zelfs gemiddelde doseringen. En je vergeet voor het gemak ook nog even dat de begeleiding van de pro's van een team aan artsen die op regelmatige basis worden geconsulteerd vaker regel is dan uitzondering.

En verder, als je eens wat studies zou lezen inzake het gebruik van AAS en andere PED's en de effecten daarvan op bijvoorbeeld het cardiovasculaire systeem, dan zie je ook dat "slechts" bij 1/3 van de proefpersonen zich situaties ontwikkelen die zeer zorgwekkend zijn. De overige 2/3e lijkt deze zorgwekkende staat niet te bereiken. Daar zou je uit af kunnen leiden dat het overgrote deel ook prima voor langere duur hogere doseringen aankan. Daar hoef je geen rocketsciencegeleerde voor te zijn.

Tot slot is het vergelijken van een sport waarbij behendigheid, coördinatie en techniek ervoor zorgen of je een topsporter bent (gegeven is dat beiden zich op topniveau inzetten natuurlijk), of je genetische opmaak nogal een wezenlijk verschil en niet eens appels met peren maar watermeloenen met druiven.
 
Yates vergat er bij te vermelden dat dit het protocol was wat hij in zijn kringspier injecteerde, de overige 10 gram heeft hij maar achterwege gelaten. Wat een faggot.
:bang:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Back
Naar boven