Fitness Seller

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
13 aug 2019
Berichten
3
Waardering
10
Beste lezer,

Voor nieuwe opnames van onze YouTube serie Drugslab, zijn we opzoek naar iemand die ervaring heeft met Phenibut. We zoeken iemand die open wil vertellen over zijn gebruik en de effecten. Dit alles met het doel om jongeren zo goed mogelijk voor te lichten.

Een korte uitleg over Drugslab: Drugslab is een educatief YouTube-kanaal van BNNVARA met daarop wekelijks een programma over de test van een type drug en een video met de do's-and-don'ts van de betreffende drug. Daarnaast hebben we sinds kort een nieuwe serie genaamd Drugslab Extra. In deze serie duiken de presentatoren dieper in de wereld rondom drugs. Het kanaal is in september 2016 opgericht en staat onder redactie van het televisieprogramma Spuiten en Slikken. Het belangrijkste doel van Drugslab is voorlichting geven aan jongeren over drugs zodat het taboe rondom drugs wordt doorbroken en jongeren zelf niet meer de nieuwsgierigheid voelen een bepaalde drug uit te proberen.

Mocht je de afleveringen willen bekijken kan dat hier: https://www.youtube.com/channel/UCvRQKX ... EnQ4Te8hWQ

Als je geïnteresseerd bent of nog vragen hebt kun je een privé bericht sturen, of mailen naar: drugslab@bnnvara.nl
 
Door teveel aandacht aan phenibut te geven wordt meestal alleen het negatieve in de spotlights gezet, dus liever niet.
 
Spuiten en Slikken. Het belangrijkste doel van Drugslab is voorlichting geven aan jongeren over drugs zodat het taboe rondom drugs wordt doorbroken en jongeren zelf niet meer de nieuwsgierigheid voelen een bepaalde drug uit te proberen.

Denken jullie dat nu echt? :roflol: Jullie programma maakt het alleen maar aantrekkelijker voor jongeren om te gebruiken. Zijn jullie echt zo delusional?
 
vntl heeft er ervaring mee :windup:
 
Ja maar doe hier niet aan mee.. door dit soort programma's komt er straks een ban op.

Beetje kortzichtig, die ban gaat er sowieso komen en dat komt niet door zulke programma's, maar de werking en het effect van het middel zelf natuurlijk :p

Los daarvan snap ik je helemaal hoor, ik ben ook erg selectief in het verlenen van mijn medewerking aan derden.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Beetje kortzichtig, die ban gaat er sowieso komen en dat komt niet door zulke programma's, maar de werking en het effect van het middel zelf natuurlijk :p

Los daarvan snap ik je helemaal hoor, ik ben ook erg selectief in het verlenen van mijn medewerking aan derden.
*Waarschijnlijk eerder een ban op .. zo verwoord ik me even beter :)
 
Back
Naar boven