AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (20 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hoop dat het zaterdag toch nog mooi weer wordt, maar zie het somber in. Trui aan en met decibel maar lekker de tent in :roflol:
 
Wat maakt mijn dag vandaag goed hmmm??? Nou laten we voorop stellen dat het vandaag mooi weer is. Heerlijk, krijg er een nat slipje van :D
Is jouw weekban al gedaan? Nou tijd gaat ook snel. Permabann zal wel snel volgen ook?
 
Hoop dat het zaterdag toch nog mooi weer wordt, maar zie het somber in. Trui aan en met decibel maar lekker de tent in :roflol:

Ben echt zo blij met Rotterdam Rave in 2x loods en 1x outdoor overdekt :woot:

Moet er niet aan denken ooit nog een Decibel in de regen mee te moeten maken, wat een armoe is dat daar.. Als sardientjes in de tenten gepropt :eek:
 
Nog steeds niet te vergelijken... Je doet beide dingen om verschillende redenen.
Sporten en doelen halen doe je voor jezelf, daarom vind ik dat motivatie nog steeds een beloning op zich is.
Werken doe je omdat "het moet", waarbij je er logischerwijs vanuit gaat dat hard werk beloond wordt door de baas (wat overigens niet altijd het geval is ;)).
de lol factor is denk ik wel de grootste reden dat geldt voor beide gevallen.
werken omdat het moet, is ook contractueel / juridisch vastgelegd, je bent jezelf een verplichting aan gegaan.
vanuit de sport doe je dat eigenlijk ook, maar dan in je hoofd, beter is dit om je doelstellingen ook op papier te zetten, je creeërt hiermee een verplichting naar jezelf, en met jouw drive en motivatie of ambitie kom je die "verplichting" ook na, zoniet dan weet je in je achterhoofd dat anders de resultaten/beloning tegenvallen zowel mentaal als fysiek

Wel een leuke discussie dit Bubsie, een beetje filosoferen ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik was maandag aan het overhead pressen met weer gewicht dan de bro die naast mij aan het squaten was:roflol:
Lol xd Soms zie ik hier ook gasten met redelijke armen squatten met 5-10kg plates..
Maar t is allemaal relatief, hoe lang zou die squatter al trainen?
 
Billenmaatjes moeten er ook zijn I guess, jammer dat het hier moet, die vervuiling :dunno:
 
de lol factor is denk ik wel de grootste reden dat geldt voor beide gevallen.
werken omdat het moet, is ook contractueel / juridisch vastgelegd, je bent jezelf een verplichting aan gegaan.
vanuit de sport doe je dat eigenlijk ook, maar dan in je hoofd, beter is dit om je doelstellingen ook op papier te zetten, je creeërt hiermee een verplichting naar jezelf, en met jouw drive en motivatie of ambitie kom je die "verplichting" ook na, zoniet dan weet je in je achterhoofd dat anders de resultaten/beloning tegenvallen zowel mentaal als fysiek

Wel een leuke discussie dit Bubsie, een beetje filosoferen ;)

Als je echt alleen werkt omdat het moet is dat wel afzien. Ik stel mezelf qua werk ook persoonlijke doelen, er zijn echt wel dingen die ik zou willen bereiken voor mezelf en voor de werkgever.

De beloning is dubbel. Je mag bij het bereiken van welk doel dan ook blij zijn met jezelf, trots als het echt iets lastigs is. Ik vind het best motiverend om mezelf iets te beloven waar ik normaal net wat te calvinistisch voor ben bij het bereiken van doel x.

Bijvoorbeeld die hele dure jas die ik wel graag wilde maar ook wel heel duur vond. Die beloof ik mezelf dan bij een doel dat mij anders ook geld waard zou zijn. Qua werk ook. Beloof ik mezelf ook leuk ding x als ik mijn bonus heb gekregen.
 
Lol xd Soms zie ik hier ook gasten met redelijke armen squatten met 5-10kg plates..
Maar t is allemaal relatief, hoe lang zou die squatter al trainen?
Kort door de bocht, niet?
Vraag het gewoon eens even zelf aan die mens.
Er kan best een niet zichtbare reden zijn waarom, niet alles heeft te maken met luiheid.
 
Back
Naar boven