XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (38 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Wanneer je broek niet afzakt zonder riem ben je verkeerd bezig. Maar goed, ieder zijn ding.

    Wat je er ook van vindt. Mijn benen zijn veel groter dan mijn taille en heupen, dus ik zit altijd te kutten met broeken die eigenlijk te groot zijn. Was daar vroeger wel onzeker over, maar blijkbaar is het juist een positief punt. Ik heb stevige benen en een kont als man zijnde.

    Blijkbaar voor veel dames toch wel een pluspunt.
     
    Zo hebben wij er eentje gehad in de gym die ook met een rode bezwete kop als een gek tekeer ging, die kitste daarna alles uit en na het opruimen ging hij vrolijk verder:gek:

    #dedication
     
    Wat je er ook van vindt. Mijn benen zijn veel groter dan mijn taille en heupen, dus ik zit altijd te kutten met broeken die eigenlijk te groot zijn. Was daar vroeger wel onzeker over, maar blijkbaar is het juist een positief punt. Ik heb stevige benen en een kont als man zijnde.

    Blijkbaar voor veel dames toch wel een pluspunt.

    herken ik, had vroeger altijd de dikste benen.
    tijdens gymles schaamde ik mij, want het was toch anders...nu kan het niet groot genoeg ;)
     
    herken ik, had vroeger altijd de dikste benen.
    tijdens gymles schaamde ik mij, want het was toch anders...nu kan het niet groot genoeg ;)
    Ik was een dikkie en sprong nooit over dit ding. Rende altijd eromheen.

    3075BBC5-4E43-465B-AEE8-1FC627F3829C.jpeg
     
    herken ik, had vroeger altijd de dikste benen.
    tijdens gymles schaamde ik mij, want het was toch anders...nu kan het niet groot genoeg ;)
    Same :lol: Bij de "gymles" die broekjes voelden altijd veel te klein met mn dikke billen..
     
    Nou krijg ze liever van normale vrouwen ipv heksen, voor je het weet is ie betoverd en doet hij het alleen nog maar op de heks :eek:
     
    Back
    Naar boven