XXL Nutrition

Matt Porter overleden. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Oeps had het juist verwijdert, ik snap gewoon niet dat sommigen denken dat de roids het end all be all zijn. Er zijn hier ondertussen toch al meer dan genoeg leden gepasseerd die grammen rammen en teleurstellend resultaat zien omdat ze gedoemd zijn met de structuur die ze hebben (brede heupen enz)
Ik denk dat niemand denkt dat iedereen met voldoende AAS er zo uit gaat zien zoals op de Olympia. Het wordt gezien als een vereiste, niet als iets wat toereikend is.
 
Nog eentje, ook geen pro.

image.png


image.png
 
Mucci, je vergeet dan wel te vermelden dat die gasten mss geen pro zijn, maar wel groter dan bijna iedereen op DBB. Ik denk dat iedereen enorm groot kan worden, hoe zich dat toont is echter een ander verhaal. Kijk naar Greg Golias ( of zoiets ). Die man is misschien wel de buffste dude die ik ooit op foto heb gezien maar die zal wrs geen pro worden omdat ie er de structuur niet voor heeft.

Overigens denk ik wel dat Pinkton, die gast die je als 1e postte, pro gaat worden. Of ie een succesvol pro wordt is een 2e.
 
Oeps had het juist verwijdert, ik snap gewoon niet dat sommigen denken dat de roids het end all be all zijn. Er zijn hier ondertussen toch al meer dan genoeg leden gepasseerd die grammen rammen en teleurstellend resultaat zien omdat ze gedoemd zijn met de structuur die ze hebben (brede heupen enz)

Ik heb van mezelf best een redelijke v taper word ik nu een prof als ik 5g ga doen?
 
Dit valt wel mee toch?
Wel een beetje veel orals... Vraag me af of dat überhaupt wel nodig is als je al test, mast en primo gebruikt.
Dat is 3260 mg wekelijks. Als dat onder de noemer 'meevallen' valt, dan snap ik dat mensen denken dat het wel meevalt hoeveel sommige pros gebruiken.
 
Mucci, je vergeet dan wel te vermelden dat die gasten mss geen pro zijn, maar wel groter dan bijna iedereen op DBB. Ik denk dat iedereen enorm groot kan worden, hoe zich dat toont is echter een ander verhaal. Kijk naar Greg Golias ( of zoiets ). Die man is misschien wel de buffste dude die ik ooit op foto heb gezien maar die zal wrs geen pro worden omdat ie er de structuur niet voor heeft.

Overigens denk ik wel dat Pinkton, die gast die je als 1e postte, pro gaat worden. Of ie een succesvol pro wordt is een 2e.
Ofc, die staan dicht bij het pro worden natuurlijk. Kan me ook moeilijk voorstellen eenmaal ze net pro zijn (en dus groentjes zijn in de pro rangen), ze hun voet van het gaspedaal lossen.
 
Dat is 3260 mg wekelijks. Als dat onder de noemer 'meevallen' valt, dan snap ik dat mensen denken dat het wel meevalt hoeveel sommige pros gebruiken.

Ik zei toch ook dat met de orals erbij dit wel een beetje too much is, maar als je die weglaat houd je eigenlijk nog een redelijk bescheiden stack over met veel mg's afkomstig van redelijk milde middelen zoals mast en primo.

Daarnaast tel jij ook nog even de 350mg proviron wekelijks erbij maar dat is niet 17aa en het doet geen flikker, toch?
 
Ik zei toch ook dat met de orals erbij dit wel een beetje too much is, maar als je die weglaat houd je eigenlijk nog een redelijk bescheiden stack over met veel mg's afkomstig van redelijk milde middelen zoals mast en primo.
Dat is meestal zo dat als je middelen weglaat - die wel gebruikt worden - dat het wat bescheidener wordt. Maar hij gebruikt het wel, dus ik zie het punt niet.

Als iemand 910 mg orals wekelijks gebruikt, en je laat dat weg, dan is hij zelfs natty.

Daarnaast tel jij ook nog even de 350mg proviron wekelijks erbij maar dat is niet 17aa en het doet geen flikker, toch?
Test: 750
Tren: 600
Mast: 600
Primo: 400
Winny: 7 * 50 = 350
Anadrol: 7 * 50 = 350
Halo: 7 * 30 = 210
=
3260

Ik tel geen Proviron mee.
 
Dat is meestal zo dat als je middelen weglaat - die wel gebruikt worden - dat het wat bescheidener wordt. Maar hij gebruikt het wel, dus ik zie het punt niet.

Als iemand 910 mg orals wekelijks gebruikt, en je laat dat weg, dan is hij zelfs natty.


Test: 750
Tren: 600
Mast: 600
Primo: 400
Winny: 7 * 50 = 350
Anadrol: 7 * 50 = 350
Halo: 7 * 30 = 210
=
3260

Ik tel geen Proviron mee.

Hahaha sorry je hebt gelijk. My bad.

Ben wel benieuwd naar de leverwaarden na zo'n prep en ik snap de logica ook niet helemaal. Als je zo hard en droog wil worden dat je 1g orals neemt, waarom zet je dan niet gewoon 1g meer tren en mast ofzo. Iedere debiel snapt dat zoveel orals gewoon fucked up is
 
Hahaha sorry je hebt gelijk. My bad.

Ben wel benieuwd naar de leverwaarden na zo'n prep en ik snap de logica ook niet helemaal. Als je zo hard en droog wil worden dat je 1g orals neemt, waarom zet je dan niet gewoon 1g meer tren en mast ofzo. Iedere debiel snapt dat zoveel orals gewoon fucked up is
Ik denk dat er een soort gedachtegang heerst dat iedere AAS zijn eigen specifieke effecten heeft die bijdragen aan een goed fysiek, inclusief de orals. Dus door alleen de injecteerbare AAS te gebruiken menen zij nooit dezelfde shape te kunnen behalen als met toevoeging van bepaalde orals.
 
Maar hoe is het nu met porter
 
Mucci, je vergeet dan wel te vermelden dat die gasten mss geen pro zijn, maar wel groter dan bijna iedereen op DBB. Ik denk dat iedereen enorm groot kan worden, hoe zich dat toont is echter een ander verhaal. Kijk naar Greg Golias ( of zoiets ). Die man is misschien wel de buffste dude die ik ooit op foto heb gezien maar die zal wrs geen pro worden omdat ie er de structuur niet voor heeft.

Overigens denk ik wel dat Pinkton, die gast die je als 1e postte, pro gaat worden. Of ie een succesvol pro wordt is een 2e.
Die kerel photoshopped de helft van zn foto's en op de andere helft staat ie met fucking belachelijke angles op. Hoeveel filmpjes heb je van hem gezien? En helemaal: hoeveel filmpjes waar andere mensen ook op staan
 
Hahaha sorry je hebt gelijk. My bad.

Ben wel benieuwd naar de leverwaarden na zo'n prep en ik snap de logica ook niet helemaal. Als je zo hard en droog wil worden dat je 1g orals neemt, waarom zet je dan niet gewoon 1g meer tren en mast ofzo. Iedere debiel snapt dat zoveel orals gewoon fucked up is
Wat Galen zegt, en deels ook waar wil je het laten? Denk dat je op dusdanige doseringen vrijwel elke spier al meepakt na een x aantal weken
 
Vraag me ook af of zoals bij die gym waar ramy etc zit hoeveel wetenschap en kennis en middelen daar zitten die wij niet kennen als leek.
Voor een heel groot deel ook het veel beter managen van A stress en B slaap.
Die 2 worden door iedereen extreem onderschat.

0 afleiding daar, niet door familie, niet door werk, etc
 
Voor een heel groot deel ook het veel beter managen van A stress en B slaap.
Die 2 worden door iedereen extreem onderschat.

0 afleiding daar, niet door familie, niet door werk, etc
Goed punt. Ik ben best wel benieuwd naar m'n cortisollevels bijvoorbeeld en de impact hiervan. Tevens naar supps die echt werken op dit gebied.
 
Nee, maar roids fixen shitty genetics beter dan welke vorm van training of voeding dan ook. Het talent in deze sport is net zo zeer een uitzonderlijke aanleg hebben voor het winnen van spiermassa en de respons op AAS.

Zou iemand die natural een mindere fysiek heeft de persoon met een betere fysiek voorbij kunnen streven als ze beiden dezelfde kuur volgen?
Worden de kaarten dan opnieuw gedeeld als het ware?

Ik heb zelf het idee dat ik makkelijk gain maar een shit frame heb waardoor er gewoon niet veel spiermassa op kan, natural dan. Eerste 2 jaar ging het bij mij een stuk sneller dan bij mijn trainingsmaten maar daarna stopte de groei vrij snel bij mij en hun bleven nog wel wat jaren groeien.:treuren:
 
Back
Naar boven