Fitness Seller

Peanuthead (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Welkom terug harde noot.

Zijn de bicepsen nog groot?
 
Hmm zo lekker
 
shape update pinda?
D9AY6xE.jpg
 
Hallo Pindahoofd,

Ik rock nog steeds je avatar met kerstmuts. Dank daarvoor :aai:/

Hoe gaat het met je carrière als vrouwen oppikker?
 
Ja het is hier
 
Zoek niet meer
 
Ik zocht je nog!
938296-Spare-Leg-anyone-0.jpg

Volgens mij wat van jou gevonden.
 
Welkom op Dutchbonksbuilding.
 
Hallo leden van het bodybuilding forum des Nederland.
Is het hier dat ik kan leren bodybuilding? Haken op de grond en bonksen?

Met vriendelijke groenten,

Allah (swt)

Hey Peanut-trut,

We hebben je echt niet gemist hoor, maar wel leuk dat je weer eens wat van je laat horen!
 
Heeey Pindahoofd!
 
Hee
skinnie en manke op 1 dag, kan dbb dat wel aan?

shape update pinda?
Was tijdelijk verbannen na die post. Skinny en ik gecombineerd nemen teveel bankbreedte in. 420 triljoen kilobijt.
Hallo Pindahoofd,

Ik rock nog steeds je avatar met kerstmuts. Dank daarvoor :aai:/

Hoe gaat het met je carrière als vrouwen oppikker?
Was op non-actief gesteld door de IFMW (Internationale Federatie ManWhores) door een door post-nasale depressie. Dat is wanneer er teveel snats door de neus verdwijnt en je uit Eindhoven verkast om van de duistere invloeden te ontkomen.
Ik zocht je nog!
Bekijk bijlage 463564
Volgens mij wat van jou gevonden.
:roflol:
Hey Peanut-trut,

We hebben je echt niet gemist hoor, maar wel leuk dat je weer eens wat van je laat horen!
haha hee opa leef jij nog joh godnondeju


Ben aan het overwegen een log te openen en te onderhouden, als motivatiemodificatiemiddel. Wellicht de Ongelooflijke Wonderlijke Waargebeurde Verhalen Des Leef Van Pinda te posten, om jullie te vermaken en te behoeden van de fouten die ik heb gemaakt. Mits daar animo voor is.

Lang verhaal kort. Vet depres, veel druks, punitang, 2.5 jaar niet getraind en nu weer aan het oppakken. Warme groenten.
 
Hee

Was tijdelijk verbannen na die post. Skinny en ik gecombineerd nemen teveel bankbreedte in. 420 triljoen kilobijt.

Was op non-actief gesteld door de IFMW (Internationale Federatie ManWhores) door een door post-nasale depressie. Dat is wanneer er teveel snats door de neus verdwijnt en je uit Eindhoven verkast om van de duistere invloeden te ontkomen.
:roflol:
haha hee opa leef jij nog joh godnondeju


Ben aan het overwegen een log te openen en te onderhouden, als motivatiemodificatiemiddel. Wellicht de Ongelooflijke Wonderlijke Waargebeurde Verhalen Des Leef Van Pinda te posten, om jullie te vermaken en te behoeden van de fouten die ik heb gemaakt. Mits daar animo voor is.

Lang verhaal kort. Vet depres, veel druks, punitang, 2.5 jaar niet getraind en nu weer aan het oppakken. Warme groenten.
Goed dat je weer op de been bent. Ik ben persoonlijk wel benieuwd naar je verhaal en je road to redemption. Het bijhouden van een log kan inderdaad ook helpen om je op de been te houden. ;)
 
Welkom terug pinda! Beste beentje voor, doe zo voorts :thumbs:

Bad choices make for great stories :heart:
 
Goed dat je weer op de been bent. Ik ben persoonlijk wel benieuwd naar je verhaal en je road to redemption. Het bijhouden van een log kan inderdaad ook helpen om je op de been te houden. ;)
Welkom terug pinda! Beste beentje voor, doe zo voorts :thumbs:

Bad choices make for great stories :heart:
:roflol: kon t verwachten ook stelletje homos
 
Back
Naar boven