MuscleMeat

Overmatig transpireren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Probeer eens therme antitransparant spray.
Is duur maar 1x per 5 dagen sprayen. Werkt echt goed. Iig ook tegen geur.
 
Probeer eens therme antitransparant spray.
Is duur maar 1x per 5 dagen sprayen. Werkt echt goed. Iig ook tegen geur.
En met douchen tussendoor? Of douche je maar eens per dagen? Haha
 
Als ik heel de week thuis zou slapen en m'n slaapkamer erg warm zou zijn, zou ik sowieso een airco laten installeren. Vind ik het geld zeker waard en ik ben het aan het overwegen. Voordeel is wel dat ik een koopappartement heb en geen huur.
 

Dat kwam doordat taurine de productie van zweet stimuleerde. Taurine heeft een sudomotor effect, zeggen wetenschappers liever.

Als gevolg van de minder hoge stijging van de lichaamstemperatuur door taurine ervoeren de sporters de trial als minder uitputtend.

Jammer dat dit dan ook zou betekenen dat prestatie verminderd :(
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Poeh dat was me zojuist een plaknachtje
3x wakker geworden in een plas met zweet niet normaal :(
 
Poeh dat was me zojuist een plaknachtje
3x wakker geworden in een plas met zweet niet normaal :(

Ramen wel open gehad? Ik woon in het Oosten waar het bijna het warmst was in Nederland. Afgelopen nacht koelde het lekker af naar 15 graden en in huis teruggekoeld van 25 naar 21,5..
 
Dit zijn dus anabolengebruikers volgens Ergogenics:
000664.jpg
 
Hier ook altijd lat van overmatig zweten. Gewoon dunne donkere, kleding dragen. Verder druipt al dat rugzweet in Mn boxer wat ook weer voor een natte reet zorgt. Argh! Dus qua broeken houd ik ook altijd rekening mee dat ze niet verkleuren is het nat wordt.
Sweaty life!
 
Even een kleine topicbump.

Morgen begint week 4 van mijn 600mg test only cycle en ik moet zeggen dat ik nog nooit in me leven zo veel en zo vies heb gezweet als de afgelopen 3 weken.

Het kutte is ook dat me zweet best wel stinkt... :hahaha: Voorheen was dit eigenlijk nooit zo duidelijk merkbaar zeg maar, maar nu ruik ik mezelf gewoon best vaak gedurende de dag. Zelfs door best wel veel parfum en deo heen! Ik weet niet of dit te maken heeft met verhoogde toxiciteit of gewoon door hoge hormoonlevels in me bloed ofzo... Maar het is gewoon best vervelend en nasty

Per dag gaan er een stuk of 5 shirts doorheen die na een paar uur allemaal fucking stinken en doorweekt zijn (vooral de rug) en 2-3 schone onderbroeken lol. Want me reet en piemol zweten gewoon vrolijk mee :(

Ik denk niet dat er zo 1 2 3 iets tegen te doen is en het zal er vast allemaal bij horen lol... Maar ik dacht ik meld het maar gewoon even.
 
Even een kleine topicbump.

Morgen begint week 4 van mijn 600mg test only cycle en ik moet zeggen dat ik nog nooit in me leven zo veel en zo vies heb gezweet als de afgelopen 3 weken.

Het kutte is ook dat me zweet best wel stinkt... :hahaha: Voorheen was dit eigenlijk nooit zo duidelijk merkbaar zeg maar, maar nu ruik ik mezelf gewoon best vaak gedurende de dag. Zelfs door best wel veel parfum en deo heen! Ik weet niet of dit te maken heeft met verhoogde toxiciteit of gewoon door hoge hormoonlevels in me bloed ofzo... Maar het is gewoon best vervelend en nasty

Per dag gaan er een stuk of 5 shirts doorheen die na een paar uur allemaal fucking stinken en doorweekt zijn (vooral de rug) en 2-3 schone onderbroeken lol. Want me reet en piemol zweten gewoon vrolijk mee :(

Ik denk niet dat er zo 1 2 3 iets tegen te doen is en het zal er vast allemaal bij horen lol... Maar ik dacht ik meld het maar gewoon even.
https://www.deonlinedrogist.nl/ther...MIrv35lY6N5AIVxvZRCh3zKQDuEAQYASABEgJyoPD_BwE
Het helpt niet tegen t zweten maar gegarandeert dat t niet meer stinkt. :o
 
Thanks! Woon alleen niet meer in Nederland... Zal wel ff zoeken naar iets vergelijkbaars hier. Wist niet dat zoiets bestond!
Gewoon bestellen via internet ;)
 
Odorex gebruik ik altijd tegen de geur.
Zelfde als dat van marina, helpt erg tegen de geur maar niet tegen het zweten zelf.
 
Back
Naar boven