Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Dit.

 

Bijlagen

  • VID-20190820-WA0004.mp4
    602,9 KB · Weergaven: 234
Iemand die weet of er een redelijke f4f in Utrecht zit?
Zie dat er 5 stuks zijn. En in kanaleneiland een nieuwe. Maar als ik neergestoken wil worden ga ik wel naar kanalen eiland dus die houdt direct al op.
 
  • Like
Waarderingen: ACE
volgens mij zit daar ook nog een rolbeugel omheen die is ook wel gaaf

Leuker dan fietsen ja.

Even een laat ritje vandaag. Wanneer je een tijdje niet gereden hebt besef je dat hij toch wel erg snel is :D

43F5FAE6-EFD7-4D32-9D93-4B05E327ED25.jpeg
 
Iemand die weet of er een redelijke f4f in Utrecht zit?
Zie dat er 5 stuks zijn. En in kanaleneiland een nieuwe. Maar als ik neergestoken wil worden ga ik wel naar kanalen eiland dus die houdt direct al op.
F4f is crap
 
Iemand die weet of er een redelijke f4f in Utrecht zit?
Zie dat er 5 stuks zijn. En in kanaleneiland een nieuwe. Maar als ik neergestoken wil worden ga ik wel naar kanalen eiland dus die houdt direct al op.

Toen ik in Utrecht studeerde, zat ik bij Oudenoord.

Overdag voornamelijk negers en Marokkanen, eind van de dag komen veel studenten.

Was eigenlijk altijd kneiter druk, tenzij je heel vroeg gaat
 
Gister 2e gesprek gehad bij bedrijf die #1 stond van de bedrijven waar ik een 2e gesprek mocht hebben.

Vandaag aanbieding gekregen.

Nog 200eu bruto per maand meer kunnen onderhandelen (was nogal onwennig om dat te doen, is m'n 1e vaste baan dus eigenlijk ben je al blij met elke aanbieding) en nog wat andere wensen kunnen toevoegen aan het contract.

Hele grote blij, maand geleden afgestudeerd en nu al een baan kunnen vinden dat perfect aansluit op m'n studie en wensen
 
Gister 2e gesprek gehad bij bedrijf die #1 stond van de bedrijven waar ik een 2e gesprek mocht hebben.

Vandaag aanbieding gekregen.

Nog 200eu bruto per maand meer kunnen onderhandelen (was nogal onwennig om dat te doen, is m'n 1e vaste baan dus eigenlijk ben je al blij met elke aanbieding) en nog wat andere wensen kunnen toevoegen aan het contract.

Hele grote blij, maand geleden afgestudeerd en nu al een baan kunnen vinden dat perfect aansluit op m'n studie en wensen
Leuk man!
Wat me hier vooral bijblijft is.
Het eerste rondje is van Alex!
 
Back
Naar boven