XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Ik heb daar geen mening over
 
Zou een groot verlies zijn voor dit forum mochten Wanna en Big Rob hun accounts verloren gaan.
 
We trainen allemaal (of zijn begonnen met trainen) voor pussy.
wel een beetje waar. Als je puur voor esthetiek traint, dan train je waarschijnlijk om er beter uit te zien ten opzichte van anderen van hetzelfde geslacht of door op te vallen voor het andere geslacht. Als je 'puur voor jezelf' traint dan zou je je ook met niemand vergelijken, en dat kan gewoon niet. Er is altijd een referentiekader gebaseerd op de beïnvloedbare omgeving.
 
Is het heel vreemd dat ik ben gaan trainen voor mezelf? ???

Uitzonderingen bevestigen de regel

wel een beetje waar. Als je puur voor esthetiek traint, dan train je waarschijnlijk om er beter uit te zien ten opzichte van anderen van hetzelfde geslacht of door op te vallen voor het andere geslacht. Als je 'puur voor jezelf' traint dan zou je je ook met niemand vergelijken, en dat kan gewoon niet. Er is altijd een referentiekader gebaseerd op de beïnvloedbare omgeving.

Jij snapt het :p
 
wel een beetje waar. Als je puur voor esthetiek traint, dan train je waarschijnlijk om er beter uit te zien ten opzichte van anderen van hetzelfde geslacht of door op te vallen voor het andere geslacht. Als je 'puur voor jezelf' traint dan zou je je ook met niemand vergelijken, en dat kan gewoon niet. Er is altijd een referentiekader gebaseerd op de beïnvloedbare omgeving.

Er is ook nog zoiets als bodybuilding waar heel de sport draait om er beter uit te zien als diegene naast je :(
 
  • Like
Waarderingen: LM
Er is ook nog zoiets als bodybuilding waar heel de sport draait om er beter uit te zien als diegene naast je :( heeft nochtans weinig te maken met pussy etc. te maken

Overgrote deel van jonge gasten traint gewoon om meer succes te hebben bij het andere geslacht (of hetzelfde geslacht, ieder zijn ding).
 
Overgrote deel van jonge gasten traint gewoon om meer succes te hebben bij het andere geslacht (of hetzelfde geslacht, ieder zijn ding).

Klopt. Maar dat soort mensen vind ik niet onder de categorie bodybuilders vallen. Heeft niks met sport te maken.
 
Uitzonderingen bevestigen de regel

De norm die ik in mijn hoofd heb van wat ik mooi vind bij mezelf, strookt over het algemeen niet eens met de mening van potentieel relatiemateriaal etc. En ik heb vroeger altijd gestreefd naar erkenning/waardering, maar die vind ik nu enkel in mezelf. Bevestiging ervan is altijd fijn, maar geen primair doel voor mij.

Wat ik wél leuk vind, is om sterker te worden dan anderen :D
 
Dat vind ik ook, alleen zijn er ook zat mensen die vinden dat bbers die geen wedstrijden doen geen bbers zijn

In principe is iedereen die traint om bepaalde veranderingen in je uiterlijk te bewerkstelligen een bodybuilder, je bouwt / werkt namelijk aan je lichaam.

Maar toch vind ik dat er onderscheid dient te worden gemaakt tussen mensen die naar de gym gaan en steroids gebruiken etc. met maar 1 doel voor ogen en dat is er goed uitzien op een festival en lekker veel chickies neuken en mensen die hun hele ziel en zaligheid dag in dag uit stoppen in het bouwen aan hun droomfysiek (regardless of het doel is om wedstrijden te doen of niet).

Ik behoor tot de tweede categorie en wil absoluut niet met de eerste categorie geassocieerd worden en zo zijn er met mij waarschijnlijk nog een hele boel anderen :P
 
In principe is iedereen die traint om bepaalde veranderingen in je uiterlijk te bewerkstelligen een bodybuilder, je bouwt / werkt namelijk aan je lichaam.

Maar toch vind ik dat er onderscheid dient te worden gemaakt tussen mensen die naar de gym gaan en steroids gebruiken etc. met maar 1 doel voor ogen en dat is er goed uitzien op een festival en lekker veel chickies neuken en mensen die hun hele ziel en zaligheid dag in dag uit stoppen in het bouwen aan hun droomfysiek (regardless of het doel is om wedstrijden te doen of niet).

Ik behoor tot de tweede categorie en wil absoluut niet met de eerste categorie geassocieerd worden en zo zijn er met mij waarschijnlijk nog een hele boel anderen :P

Mijn posts hierover waren uiteraard niet serieus maar nu er toch ernstige reacties komen, stel ik me de vraag wat er mis is met hard trainen om een mooi lichaam te hebben en op die manier veel bedcardio te scoren?
 
Back
Naar boven