Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Oh we zien elkaar nu elke 2/3 dagen. Ouders ontmoet, samen gezwommen, kermis en maandag sushi. Wel goed dus :D
    Je steekt er teveel tijd in, bij jou is het al vrouwen>gym. Laat je niet kennen, voor het te laat is! Kop op man
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Niet voor de vrouwtjes en niet voor de mannetjes ;)
    Als iemand mij nu niet interessant zou vinden maar afgetraind wel, dan is het per definitie al een persoon die ík niet interessant vind :roflol:

    Maar dat weet je dus niet.
     
    Zo, vandaag dagje thuis werken. Beetje bijkomen van de spierpijn waar ik mee opstond :D
     
    wovano, misschien kan jij hem nog overtuigen dat het niks wordt?
     
    Even een nieuw boekje voorlezen ???

    73294363-7429-4367-B5FB-72773833BF3F.jpeg
     
    Gekregen van een collega als blijk van waardering, alleen jammer dat het bocht is :P

    Bekijk bijlage 464137
    is wel handig als je ergens aankomt en je krijgt alleen een cola aangeboden, dan kan dit nog wel van pas komen.... Voor de rest ver weg van de andere drank leggen zodat die niet besmet raakt
     
    Vandaag geluk gehad dat ik nog best hard kan rennen en zodoende niet gestoken ben...

    20190822_094748.jpg
    20190822_121355.jpg
     
    Gekregen van een collega als blijk van waardering, alleen jammer dat het bocht is :P

    Bekijk bijlage 464137

    Zo heb ik laatst Famous Grouse gekregen met de opmerking er bij dat ze had gehoord dat ik van Whisky hield. Het is goed bedoeld denk ik dan maar en ik geef die fles wel weer eens door aan iemand die het echt niet boeit zolang er maar alcohol inzit.

    ThaWasteland, interesse?
     
    Zo heb ik laatst Famous Grouse gekregen met de opmerking er bij dat ze had gehoord dat ik van Whisky hield. Het is goed bedoeld denk ik dan maar en ik geef die fles wel weer eens door aan iemand die het echt niet boeit zolang er maar alcohol inzit.

    ThaWasteland, interesse?
    Ik heb die een tijd terug van een nonkel van me gekregen, valt uiteindelijk nog mee qua smaak :)
     
    Ik heb die een tijd terug van een nonkel van me gekregen, valt uiteindelijk nog mee qua smaak :)

    Het is wel één van betere wodka's. Maar om daarom dubbel zo duur te zijn? Nah.
     
    Zo heb ik laatst Famous Grouse gekregen met de opmerking er bij dat ze had gehoord dat ik van Whisky hield. Het is goed bedoeld denk ik dan maar en ik geef die fles wel weer eens door aan iemand die het echt niet boeit zolang er maar alcohol inzit.

    ThaWasteland, interesse?

    Ik heb die een tijd terug van een nonkel van me gekregen, valt uiteindelijk nog mee qua smaak :)

    Het is wel één van betere wodka's. Maar om daarom dubbel zo duur te zijn? Nah.
    Sinds wanneer is famous grouse wodka?? Robke78 :p
     
    Dat ik vanavond ga trainen en bijna geen spierpijn nog heb van de legday van gister waar ik een zot volume heb gedraaid.
     
    Zo heb ik laatst Famous Grouse gekregen met de opmerking er bij dat ze had gehoord dat ik van Whisky hield. Het is goed bedoeld denk ik dan maar en ik geef die fles wel weer eens door aan iemand die het echt niet boeit zolang er maar alcohol inzit.

    ThaWasteland, interesse?

    Nou NEE! Ik drink geen sterke alcohol.

    Maar aangezien je zelf geen ruggengraat hebt en uit de contest bent gestapt zuip hem lekker zelf op.
     
    Back
    Naar boven