XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon mijn collega heeft toch nog wat van respect.
Worst case scenario kan het nog een degelijke saus worden.
IMG_20190820_121527.jpg
 
Galen is officieel goedgekeurd als mijn scriptiebegeleider :heart:

dis gonna be guud :burns:
Nice, dat gaat goed komen. Hoe heb je het weten te fixen dat een uni of hogeschool dat accepteert?? :P
Waar studeer je ook alweer?

Van vriend naar broertje naar huisdier. Het ziet er niet rooskleurig uit voor jou BB_.
Het spijt me dat ik mij als een beest gedraag...
...in bed.
 
Nice, dat gaat goed komen. Hoe heb je het weten te fixen dat een uni of hogeschool dat accepteert?? :P
Waar studeer je ook alweer?
ik studeer aan de UU. bij mijn studie mogen wij een begeleider buiten de UU om hebben, maar een examinator moet wel binnen de faculteit gekozen worden. uiteraard moet de begeleider en examinator wel kennis beschikken over het onderwerp, wat bij mij wel het geval is. ik heb dat dus “bewezen” door te verwijzen naar de artikelen van Galen op pubmed. heb een aanvraag ingediend en die is gewoon goedgekeurd, zonder enige opmerkingen :) heb er sowieso wel geluk mee gehad
 
Hij zegt wel dat hij nu natty is

Opa is full of shit

test bedoel ik
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Hij zegt wel dat hij nu natty is

Opa is full of shit

test bedoel ik
Bench viel me overigens wel tegen in de video van Joël, ff kijken wat ie nou doet
 
Nice, dat gaat goed komen. Hoe heb je het weten te fixen dat een uni of hogeschool dat accepteert?? :P
Waar studeer je ook alweer?


Het spijt me dat ik mij als een beest gedraag...
...in bed.
Als ze MSc zien met een paar Pubmed-linkjes vinden ze het volgens mij allemaal wel best.
 
Heb je nog plannen om in de toekomst meer te publiceren?
Jep. Ben nu bezig met een Engelstalig AAS-boek die ik de komende maanden wel afrond. Daarna wil ik een nieuwe review schrijven over mTORC1-regulatie. Sinds mijn laatste review is daar veel nieuws over gepubliceerd.
 
Jep. Ben nu bezig met een Engelstalig AAS-boek die ik de komende maanden wel afrond. Daarna wil ik een nieuwe review schrijven over mTORC1-regulatie. Sinds mijn laatste review is daar veel nieuws over gepubliceerd.

Ja ik doelde ook op eventuele publicaties na het afmaken van je boek :)
 
Back
Naar boven