Fitness Seller

Tips/hulp kuren

Bezoekers in dit topic

Bbjefke

Novice
Lid geworden
19 mrt 2019
Berichten
22
Waardering
3
Lengte
1m95
Massa
98kg
Vetpercentage
13%
Hallo beste forumleden

Na meer of een half jaar mij ingelezen te hebben over anabolen word het tijd voor mijn eerste kuurtje (injectie dan) heb ong 1 jaar terug 1x diana gedaan alles was wel dik in orde.
Ik ben nu 7 weken aan het cutten en wil nog 1 week doorgaan dus mijn stats zijn nu anders dan op mijn profiel:

Lengte natuurlijk hetzelfde 1m94/5
Gewicht is gezakt naar 89kg
En ik denk dat ik wel rond de 9% lichaamsvet zit
Voor ik deze kuur wou doen wou ik namelijk op een mooi % staan omdat dit overal aangeraden word.

Mijn doel is om lean massa te pakken ookal weet ik dat moest ik andere anabolen nemen ik meer kgs zou winnen dat maakt mij niet uit heb liever minder kgs maar wel mooiere gains dan als een vochtballon rond te lopen want hier had ik super veel last van onder de diana heb nu super veel werk in mijn cut gestoken en zou tochwel zo aestetic mogelijk willen blijven

Mijn kuur zou er zo uitzien:
Week 1 t/m 10 Test E 300 Mg/pw( ik weet dat iedereen 500 aanraad maar toch zou ik liever beginnen op 300 kan de dosis altijd nog verhogen dit staat sowieso vast) er werd mij aangeraden op prik dag 10 mg nolvadex te nemen tegen oestrogene sides en gyno te voorkomen klopt dit?

Week 1t/m 4 kickstart turinabol
ik ging echt super hard op massa en kracht van diana maar sides en vochtophoping had ik extreem veel last van dus daarom turina omdat dit de mildere versie is hoop dat het toch nog redelijk massa + kracht geeft

(Eventueel de laatste 4 weken aflsuiten met winny of anavar voor toch mijn vet% niet te hoog laten gaan ) dit is nog niet zeker omdat ik uitmezelf zonder roids al veel last heb van acne die nu bijna weg is thank god!! , door een roakuur daarom wil ik mijn lever toch wel niet teveel beschadigen door 2 orals en de roapillen die nog 3 maand lopen

Ik heb nog niets besteld voor ik julie mening/advies zal krijgen zeg ik er alvast bij!
Nakuur 2weken 40mg nolva / 2 weken 20mg nolva

Voeding en workout split is dik in orde ik volg een split van 3 dagen gaan 1 rustdag repeat zoals Frank Zane deed heb hier super resultaten van!
Als jullie willen kan ik zeker mijn voeding ook posten of een screen nemen van myfitnesspal

Mijn vraag is
als ik nu begin met mijn kuur ik zit nu op 2300 kc en ga voor de laatste week cutten nog naar 2150
Als ik begin met anabolen ik direct mijn maintenance (3200 ong +500 bulken =3700kc) moet beginnen eten of raden julie mij aan toch nog even rustig optebouwen zodat mijn lichaam niet direct geschockt word door al deze kc of is dit juist goed?

Laten julie me weten als dit er oké uitziet of als er iets is dat ik anders moet aanpakken elk advies word geapriceerd!

Alvast bedankt iedereen!
Mvg Joren
 
1-12 500mg test e
1-14 2x500iu hcg per week

14-17 20mg nolva of 50mg clomid

Zou niet aan gaan lopen kloten met 300mg test
 
Lekker 500mg test e pw doen. En geen nolva tijdens je kuur, pas wanneer je gyno krijgt. Zal de voeding als ik jou was opbouwen
 
Lekker 500mg test e pw doen. En geen nolva tijdens je kuur, pas wanneer je gyno krijgt. Zal de voeding als ik jou was opbouwen
Heb uitmezelf al beetje last van gyno zonder iets te doen niet dat dat mij veel uitmaakt als ik ga kuren maar toch als ik er minder snel last van krijg is het wel aanteraden?
Bedankt voor de tip van de voeding hier heb ik zeker wat aan!
 
Ik denk dat 500mg testosteron je meer gaat brengen met waarschijnlijk betere bloedwaarden tijdens/ achteraf. Je lijkt het voedingsaspect door te hebben en op 9% zal de bloat goed meevallen en zal je mooi uitvullen.

Als je echt geen 500mg testosteron wilt: 300mg testosteron en de tbol de laatste weken ipv de eerste dan :)
 
Ik denk dat 500mg testosteron je meer gaat brengen met waarschijnlijk betere bloedwaarden tijdens/ achteraf. Je lijkt het voedingsaspect door te hebben en op 9% zal de bloat goed meevallen en zal je mooi uitvullen.

Als je echt geen 500mg testosteron wilt: 300mg testosteron en de tbol de laatste weken ipv de eerste dan :)
Iedereen zegt hierop 500mg test en geloof julie echt wel is gewoon omdat ik veel vrienden heb die al langer of 5 jaar kuren die me allemaal aanraden om 300 mg te doen maar denk toch dat het misschien best zou zijn om gwn niet te kloten met orals zeker niet tot die roa pillen gedaan zijn.
Die vials die ik zou kopen zijn er van 300mg/ml dus zou er 2ml moeten zetten komt dus op 600 uit zou dit een probleem zijn voor die 100 denkt u klinkt wss als een domme vraag maar toch liever zeker!
U heeft een punt over die bloedwaarden en hcg is dit voor 1 kuur echt nosig is meer een optie voor sneller herstel maar voor 10 weken op 600mg is dit de moeite of vooral persoonlijke keus?
 
je kunt toch ook 1.66 ml zetten, zit je ook op 500 mg
Maar ja je kunt ook gewoon 2 zetten en dan 600 mg nemen
 
je kunt toch ook 1.66 ml zetten, zit je ook op 500 mg
Maar ja je kunt ook gewoon 2 zetten en dan 600 mg nemen
Zou gewoon 2 doen voor de makkelijkheid of is 600mg teveel voor een eerste keer is al het dubbel of ik eerst wou doen en voor in de toekomst (moest) ik nog kuren moet de dosis dan elke keer hoger dan 600? Of zal 600 ook nog genoeg zijn evtl met x anders bedankt voor de reactie
 
Zou gewoon 2 doen voor de makkelijkheid of is 600mg teveel voor een eerste keer is al het dubbel of ik eerst wou doen en voor in de toekomst (moest) ik nog kuren moet de dosis dan elke keer hoger dan 600? Of zal 600 ook nog genoeg zijn evtl met x anders bedankt voor de reactie

Ja je kan prima meerdere kuren met dezelfde mg's doen.
Of iets minder test en een andere compound toevoegen.
 
1-12 500mg test e
1-14 2x500iu hcg per week

14-17 20mg nolva of 50mg clomid

Zou niet aan gaan lopen kloten met 300mg test
Dit. Clomid tenzij klachten of gyno. Ik ben na 3 dagen Clomid overgestapt op 10 mg Nolva wegens oogklachten.
 
Zou gewoon 2 doen voor de makkelijkheid of is 600mg teveel voor een eerste keer is al het dubbel of ik eerst wou doen en voor in de toekomst (moest) ik nog kuren moet de dosis dan elke keer hoger dan 600? Of zal 600 ook nog genoeg zijn evtl met x anders bedankt voor de reactie

600mg gewoon lekker doen joh. Je kan je tweede kuur ook op 600mg doen maar vond het persoonlijk leuker om de tweede kuur met andere aas te combineren. Je kan in je tweede kuur prima test zelfs lager zetten (bv 300) als je een andere aas wil toevoegen

Edit: ik raad trouwens aan nolva te kopen. Ik had destijds nolva (voor evt gyno) en clomid (als nakuur) gekocht. Vervolgens nooit meer off gegaan en nolva kan je altijd nog gebruiken mocht je gyno krijgen ;)
 
600mg gewoon lekker doen joh. Je kan je tweede kuur ook op 600mg doen maar vond het persoonlijk leuker om de tweede kuur met andere aas te combineren. Je kan in je tweede kuur prima test zelfs lager zetten (bv 300) als je een andere aas wil toevoegen

Edit: ik raad trouwens aan nolva te kopen. Ik had destijds nolva (voor evt gyno) en clomid (als nakuur) gekocht. Vervolgens nooit meer off gegaan en nolva kan je altijd nog gebruiken mocht je gyno krijgen ;)
Zal nog effe vragen aan de persoon die ik ken voor vials van 250 voor toch 500 mg maar weet nog dat hij zei dat het vials van 300 waren dus zal 600mg worden. Zou sowieso nolvadex nemen want heb hier nog een potje dat 3/4de gevuld is van 20mg per stuk :) thanks!
 
Niemand die me kan zeggen in mijn geval welke oral het beste zou zijn? Noem me maar vreemd maar vond het leuk om pilletje te nemen :p ging normaal eerst 2 orals doen , dus als ik gewoon nog 1 erbij neem en de test wat omhoog doe inplaats van mijn eerste voorstel dat ik hier poste zou het al veel beter zijn.

  1. Dianabol dit puur omdat ik dit al eens aangevoeld heb en super hard opging dus dan weet ik wel ong hoe dit werk ng niet icm test ben alleen bang dat mijn cut dan voor niets zal geweest zijn heb er super veel werk ingestoken.
  2. Turina omdat dit de mildere diana is maar zie op het forum dat het ook 50/50 is wat mensen er van vinden veel mensen die het dan afraden.
  3. Anavar is wat duurder maar heb ik zeker voorover heb mooie dingen gelezen over deze ook.
  4. Winny ben ik het laatst toe geneigd, er zijn niet veel sides die mij lastig vallen behalve de droge gewrichten die winny brengt heb al vaak last van mijn polsen dus hier ben ik dan wel bang voor.
Omdat julie allemaal zo behulpzaam zijn zal ik waarschijnlijk ook kuurlogje bijhouden moet gewoon effe denken hoe ik mijn tattoe er ga uitblurren maar dat zijn zorgen voor later.

Thanks alvast iedereen!







Zou misschien omdat iedereen hier zo hulpvol is een kuurlogje maken eenmaal ik alles heb. Als mensen zouden geintreseerd zijn natuurlijk
 
300mg test is voldoende voor een eerste kuur, geen orals erbij is ook onzinnig.

Voeding,training,rust > aas.
 
300mg test is voldoende voor een eerste kuur, geen orals erbij is ook onzinnig.

Voeding,training,rust > aas.
Dit is wat al mijn dichte vrienden en mensen die ik al meer of 5 jaar mee samen train mij ook vertelde dat meer niet perse meer gains is dat als ik niet veel gain het toch omhoog kan doen. Iedereen inde dichte olgeving raade dit aan maar weet het echt niet meer want iedereen op dit forum zegt dan minmum 500...
 
Dit is wat al mijn dichte vrienden en mensen die ik al meer of 5 jaar mee samen train mij ook vertelde dat meer niet perse meer gains is dat als ik niet veel gain het toch omhoog kan doen. Iedereen inde dichte olgeving raade dit aan maar weet het echt niet meer want iedereen op dit forum zegt dan minmum 500...
Je gaat sowieso meer gains hebben met 600mg vs 300mg.

Het hangt af van wat jij wilt.
 
Je gaat sowieso meer gains hebben met 600mg vs 300mg.

Het hangt af van wat jij wilt.
Tuurlijk meer gains is beetje dom om het systeem plat te leggen dan voor mindere gains maar zal dit zoveel verschillen denkt u?
 
Dit is wat al mijn dichte vrienden en mensen die ik al meer of 5 jaar mee samen train mij ook vertelde dat meer niet perse meer gains is dat als ik niet veel gain het toch omhoog kan doen. Iedereen inde dichte olgeving raade dit aan maar weet het echt niet meer want iedereen op dit forum zegt dan minmum 500...
Ik zou niet uit gaan wat hier op forums wordt gezegd of beweerd door mensen. Ik zou eerder uitgaan van de adviezen van je omgeving.
 
Denk ff logisch na; waarom zouden mensen 500 nemen als “je op 300 ook al gaint”?

Meer aas (icm goede trainen, rust en voeding) = meer gains

En met 500mg wordt je echt niet opeens mr olympia
 
Back
Naar boven