Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

Heb je misschien een indicatie van wanneer de Barbarian leg lift option weer op voorraad is? Iets specifieker dan half augustus?
 
Heb je misschien een indicatie van wanneer de Barbarian leg lift option weer op voorraad is? Iets specifieker dan half augustus?
Die wordt begin volgende week weer verwacht (midden augustus inderdaad)
 
Dat is ook een erg mooie riem. Ik neem aan dat deze wat minder stug is dan de ATX versie?

Ik denk dat ik meer naar een gewichthefriem neig dan een powerliftingriem. Puur vanwege de cleans en front squats. Alhoewel de Rogue Ohio riem (bedoel niet de oly versie) ook geschikt zou zijn voor oly lifts vanwege de soepelheid. Is de breedte aan de voorzijde van de oly ATX meer dan voldoende? Zag dat de Rogue Oly Ohio zelfs nog smaller is dan de ATX.

Zal eens kijken of ik niet wat kan lenen ergens. Bedankt voor de reactie in ieder geval
kan die fortrex aanraden , heb hem ook in gebruik naast mijn roque riem enigste verschil is toch wel de afwerking verder doet ding prima wat hij moet doen :)
 
Hoi, ik vroeg me af of er plannen zijn om iets vergelijkbaars als deze dumbbell spotters in het assortiment op te nemen: https://versaspot.com/
Vooral bij de paar laatste sets van een dumbbell press ontlast het de schouders enorm omdat je dan gelijk in positie bent.

Erg tevreden over het materiaal trouwens. De ATX belt squat voelt super voor natuurlijk de squats en de rows. Ontlast de onderrug vrijwel volledig en voor dips ook erg fijn.
 
Komt de Heavy Duty HD-1 Power Rack + Lat Pulley terug of niet? Er staat er bij dat die niet meer leverbaar is. Bedankt
 
Hoi, ik vroeg me af of er plannen zijn om iets vergelijkbaars als deze dumbbell spotters in het assortiment op te nemen: https://versaspot.com/
Vooral bij de paar laatste sets van een dumbbell press ontlast het de schouders enorm omdat je dan gelijk in positie bent.

Erg tevreden over het materiaal trouwens. De ATX belt squat voelt super voor natuurlijk de squats en de rows. Ontlast de onderrug vrijwel volledig en voor dips ook erg fijn.
Op dit moment verkopen wij geen vergelijkbaar product dat je direct aan je rack kunt monteren. Echter hebben wij wel een alternatief product in ons aanbod, namelijk de Power Hooks. Deze bieden een wat meer universele oplossing, waarmee je de dumbbells aan een halterstang in je rack kunt ophangen voor de ideale start/stop positie.

Bedankt voor de feedback! Ik zal je comment als review toevoegen op de productpagina van de ATX Belt Squat Machine :)

Komt de Heavy Duty HD-1 Power Rack + Lat Pulley terug of niet? Er staat er bij dat die niet meer leverbaar is. Bedankt
Nee deze zal niet meer terug in voorraad komen. Er zullen echter twee nieuwe instapmodellen power racks (in twee hoogtes) beschikbaar zijn vanaf circa eind september. Ik denk dat die heel interessant zullen zijn ;) :cool:
 
Nee deze zal niet meer terug in voorraad komen. Er zullen echter twee nieuwe instapmodellen power racks (in twee hoogtes) beschikbaar zijn vanaf circa eind september. Ik denk dat die heel interessant zullen zijn ;) :cool:

Ok thx, het is toch nog niet voor direct dus kan nog wel een beetje wachten.
 
kan die fortrex aanraden , heb hem ook in gebruik naast mijn roque riem enigste verschil is toch wel de afwerking verder doet ding prima wat hij moet doen :)

Bedankt voor je reactie. Ik zag op Marktplaats een Schiek L2004 riem staan en heb die gekocht. Was 20 euro of iets incl. verzenden dus prima te doen om eens te proberen.

Riem bevalt mij erg goed, had ik eerder moeten aanschaffen
 
Bij jullie mega tec half rack staat de belastbaarheid: Afleghaken: 250 kg
Noodsteunen: 250 kg
Optrekstang: 200 kg
Ophangpinnen: elk 125 kg
Is dit de statische belastbaarheid? Zo niet welke is de statische? Bedankt
 
Bij jullie mega tec half rack staat de belastbaarheid: Afleghaken: 250 kg
Noodsteunen: 250 kg
Optrekstang: 200 kg
Ophangpinnen: elk 125 kg
Is dit de statische belastbaarheid? Zo niet welke is de statische? Bedankt
De belastbaarheid die vermeld staat bij een product is altijd de praktische belastbaarheid, dus voor situaties zoals je het toestel/onderdeel zou gebruiken.

In het geval van de J-hooks en noodsteunen is dat dus de dynamische belastbaarheid. Dat betekent dat je veilig met 250 kg kunt trainen en dat gewicht bijvoorbeeld ook gewoon op de noodsteunen kunt laten neerkomen (natuurlijk niet vanaf een meter hoogte naar beneden laten vallen, dan zou er misschien wel iets kunnen verbuigen of beschadigen).

De statische belastbaarheid is dan dus nog een stuk hoger maar die hebben wij nooit nadrukkelijk vastgesteld. Voor welke toepassingen wil je dit weten en welke gewichten wil je daarbij gaan gebruiken?
 
Awel ik heb een rek gezien met deze statische gewichten :Pull-up bar = 200 kg
J-hooks = 350 kg
Catchers = 300 kg
Dus ik wou eens vergelijken.
 
Awel ik heb een rek gezien met deze statische gewichten pull-up bar = 200 kg
J-hooks = 350 kg
Catchers = 300 kg
Dus ik wou eens vergelijken.
Vergelijken op basis van puur de belastbaarheid zegt niet veel. Veel aanbieders schrijven namelijk maar willekeurig wat getallen op, laat staan dat zij echt testen. Of men hanteert een grotere of lagere veiligheidsmarges waardoor de getallen ook zullen verschillen. De belastbaarheid is zeker een goed startpunt voor een eerste vergelijking, maar kijk altijd verder naar bijvoorbeeld de staaldikte, de dikte van de pinnen (van de J-hooks en noodsteunen bijvoorbeeld), hoe zwaar het toestel is, hoe de constructie in elkaar zit (met versterkte platen of steunbalken) etc...

Onze MegaTec, Barbarian Line en ATX toestellen zijn in ieder geval Europees gecertificeerd en de belastbaarheid van onderdelen is met ruime veiligheidmarges vastgesteld.
 
Is er een concrete datum bekend wanneer de "Barbarian Power Cage + Lat Pulley met 125 kg Gewichtstapel" opnieuw leverbaar is?

Daarnaast nog een vraag ivm jullie showroom: op de website zag ik openingsuren van ma tem vr. Openen jullie soms ook tijdens weekends?
 
Is er een concrete datum bekend wanneer de "Barbarian Power Cage + Lat Pulley met 125 kg Gewichtstapel" opnieuw leverbaar is?

Daarnaast nog een vraag ivm jullie showroom: op de website zag ik openingsuren van ma tem vr. Openen jullie soms ook tijdens weekends?
Zoals aangegeven op de productpagina wordt dit rack begin september verwacht. Een exacte datum kunnen wij niet geven, waarschijnlijk zal dit week twee zijn.

Onze showroom is sinds mei gesloten op zaterdag, wij zijn enkel nog geopend van maandag t/m vrijdag.
 
Dit product is zoals aangegeven niet meer leverbaar, dus deze zal niet meer terug in voorraad komen.

Eind september zullen wij echter enkele nieuwe benches en racks introduceren, hou onze webshop in de gaten :cool:
Spijtig dat het nog zo lang is ;)
 
Back
Naar boven