XXL Nutrition

Sticky Vechtsport Random Hangout Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Badr staat toch wel op 1 in mijn lijstje vechters die ik graag zie verliezen. Maakt een partij wel altijd leuk om te kijken.
 
Badr staat toch wel op 1 in mijn lijstje vechters die ik graag zie verliezen. Maakt een partij wel altijd leuk om te kijken.


een van de grootste talenten ooit ,jammer dat zijn Marokkaanse "genen" er voor hebben gezorgd dat zijn potentieel nooit echt tot bloei is gekomen
 
een van de grootste talenten ooit ,jammer dat zijn Marokkaanse "genen" er voor hebben gezorgd dat zijn potentieel nooit echt tot bloei is gekomen
Badr was op jonge leeftijd al ontzettend goed maar moest ook flink aan de lijn om binnen de lijntjes te blijven kleuren. Ken mensen die weleens voor de grap afvroegen of zijn leeftijd wel klopte. Ik denk dat die donkere kant ook zorgde voor juist spektakel en het beste in zichzelf naar boven halen op momenten dat het moest, en ook dat het juist niet moest. Het is en blijft een jongen van de straat, daarin had meer potentie gezeten. Hij krijgt een docu van RTL, dat was er misschien ook niet gekomen als hij altijd de brave hendrik was geweest.
 
Prachtvent. Snoeiharde mentaliteit. Volgens mij ook een keer doorgeknokt met gebroken (onder)arm. Veel K.O zijn mentaal, dat opgeven zal je over Bob nooit kunnen zeggen. Technisch waren er veel betere maar heeft het ver geschopt met o.a. die enorme wil en kneiterharde kop. En ook Irma niet te vergeten.
 
UFC KOMT er vroeg op deze keer.
 
Prachtvent. Snoeiharde mentaliteit. Volgens mij ook een keer doorgeknokt met gebroken (onder)arm. Veel K.O zijn mentaal, dat opgeven zal je over Bob nooit kunnen zeggen. Technisch waren er veel betere maar heeft het ver geschopt met o.a. die enorme wil en kneiterharde kop. En ook Irma niet te vergeten.

Ik zou Bob ook graag als trainer willen hebben, lijkt mij een goede eerlijke kerel zonder praatjes. Om een of andere reden heb je altijd een voorkeur zodra 2 vechters beginnen, 20 jaar geleden had ik die ook direct voor Bob. Zo dirty vond ik hem niet, zat altijd wel een soort van rechtvaardigheid achter. Partij tegen Manhoef 2x was prachtig.
 
melvin "no mercy" manhoef (43jr) wint main event bellator milaan van yannick bahati
sloeg bahati er binnen 3 minuten uit
wat een baas
het zou zijn laatste partij zijn maar hij zal nog wel een uitdaging aangaan.
 
Iemand Funky Ben gezien? Was hij altijd al zo stijf als een plank of is dit sinds hij in de UFC zit?
 
Mark Coleman , James Thompson, Alexander Emelianenko
 
Hij krijgt een docu van RTL, dat was er misschien ook niet gekomen als hij altijd de brave hendrik was geweest.
Brave hendrik Verhoeven krijgt anders ook een docu.....
 
Op videoland te bekijken dacht ik?
 
Brave hendrik Verhoeven krijgt anders ook een docu.....

haha als je normaal bent ben je de brave Hendrik.
Denk dat alle media verplichtingen Verhoeven nog weleens op kunnen breken, kan niet anders dan energie kosten. Waarschijnlijk is hij zo zelfverzekerd dat hij denkt op 95% focus het ook wel te redden. Dacht altijd dat het een beetje gespeelde zelfverzekerdheid is, maar geloof nu wel dat het oprecht is. Kan natuurlijk ook tegen je werken.
 
Mooi vechtsport weekend voor de boeg!
boksen is uit het slop getrokken met mooie partijen en nieuwe sterren. Overeem ook weer een lastige partij, vrees het ergste.
 
overeem gaat slapen denk ik... hij is nog steeds een erg goede vechter maar met een glazen kin tegen zo' n sloper is vragen om moeilijkheden... Als Overeem slim is gaat ie grapplen en wordt het een easy win, maar het is natuurlijk moeilijk voor een Elite Striker (oud K1 winner) als Overeem om hieraan "toe te geven" . Joshua gaat weer neer denk ik.
 
overeem gaat slapen denk ik... hij is nog steeds een erg goede vechter maar met een glazen kin tegen zo' n sloper is vragen om moeilijkheden... Als Overeem slim is gaat ie grapplen en wordt het een easy win, maar het is natuurlijk moeilijk voor een Elite Striker (oud K1 winner) als Overeem om hieraan "toe te geven" . Joshua gaat weer neer denk ik.

Overeem is tactisch meestal erg sterk en kent zijn eigen zwakte inmiddels ook wel denk ik.
Toch vraag ik mij nog altijd af wat zijn gameplan tegen Ngannou nou precies was, maar hij zal dit toch niet weer gaan doen tegen Rozenstruik. Van de K-1 Overeem is weinig meer over, dat moet hij zelf ook wel weten.

Al gaat hij voor grapplen is het voor mij nog de vraag of hij daar aan toe gaat komen, ik vond hem vroeger geweldig maar hij is gewoon stijf en traag geworden en als hij een keer geraakt wordt is het gedaan. Kan mij niet voorstellen dat Rozenstruik hem niet gaat raken.
 
IMG-20191208-WA0006.jpg
 
Zonde het ging bijzonder goed. Echt zuur dit. Weinig aan te doen al had ik van Overeem iets meer actie verwacht tegen de op de grond machteloze Rozenstruik.
Rozenstruik zie ik geen kandidaat voor de belt, te beperkt.
 
Back
Naar boven