MuscleMeat

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ja ik ga je krantje wel missen meis, af en toe een vrolijke noot van Annie is wel fijn.
Als je de moed en zin hebt probeer wat te blijven doen
Succes! :)
 
Vind ik niet leuk :(!
Ik lees je log altijd met enorm veel plezier, en ik zal het dan ook oprecht missen.
Uiteraard moet je doen wat voor jou het beste is, en als dat een break nemen is van het loggen dan is dat zo.
Ik hoop dat je snel terug plezier vindt in het trainen, je bent namelijk super goed bezig!
 
Succes met alles en hopelijk kom je snel weer terug! Ik heb er geen idee van hoe het is als je gezondheid je weerhoudt van het bereiken van je doelen, ik weet alleen dat jij er alles aan doet en het niet jouw schuld is. Soms is je lijf een zegen, maar het kan ook een vloek zijn.
 
Hou je taai Annie!

De glutes zijn in ieder geval on point!:peachy:
 
D'awww wat een lieve reacties allemaal. Dankjulliewel:heart:

Ik moet even laten zien wat voor beauty ik vandaag heb opgehaald.

IMG-20190831-WA0010-01.jpeg




Crazyyyyy in love mennn. Wat een beauty. De naam is Hulk btw. :D
 
D'awww wat een lieve reacties allemaal. Dankjulliewel:heart:

Ik moet even laten zien wat voor beauty ik vandaag heb opgehaald.

Bekijk bijlage 464946



Crazyyyyy in love mennn. Wat een beauty. De naam is Hulk btw. :D

Ik keur em goed!! de kleur past prima bij je avatar :o
Dus bergie op en bergie af bij jullie? Mooie kar meis! :)
 
Ik keur em goed!! de kleur past prima bij je avatar :o
Dus bergie op en bergie af bij jullie? Mooie kar meis! :)
Jeppp. Eerst wat vlakke rondjes gereden, maar de eerste hoogtemeters worden nu inmiddels ook netjes gemaakt!
Vette tweewieler ScumbagAnnie !
Daar ga je zonder twijfel veel plezier aan beleven (en menig Nederlandse wegen onveilig mee maken :D).
Hehehe, thanks lienlien. Ik heb idd heeeeeel veel plezier!
Ooeeeeh Nice! Veel plezier met de komende ritjes!
Dankjeeeee. :D


Nieuwe avatar waddupppppppppppppp.

Gisteren een half dagje vrij gehad en besloten om die te spenderen aan alles wat ik leuk vind. DUSSSS het werd een upper body training én een fietsrondje van 65km met wat hoogtemeters.

Als kers op de taart ook nog 'effe' de Camerig opgefietst. Ik was verbaasd dat ik het gered heb, maar blijkbaar gaat het nog best prima met mijn conditie. Hier een impressie: https://www.klimtijd.nl/beklimming/camerig. Pittig heuveltje dat vooral heel erg lang trekt. Het begin is vooral effe moeilijk en daarna branden je benen natuurlijk van de inspanning, terwijl je nog wat km's omhoog moet. Desalniettemin vond ik dit toch wel een toffe afsluiting van mijn verjaardag. :D

Beetje teleurstellend wel dat ik het eigenlijk netjes heb gehouden qua eten. Tijdens het fietsen twee zakjes haribo en dat was het eigenlijk wel. Ik wilde nog een McFlurry halen, maar na een shake van Pleister kreeg ik die niet meer op lol. Maar dit weekend neemt wovano me mee uit eten en komen mijn schoonouders en -oma op bezoek. Dat betekent food (geen idee wat, want dat houdt onze lieftallige Wovano geheim) en vlaaaaaai. Nu al zin an. drool:


joejoeeee.
 

Bijlagen

  • IMG_20190910_170327.jpg
    IMG_20190910_170327.jpg
    250,5 KB · Weergaven: 108
Laatst bewerkt:
Goed om te horen Annie dat je het zo naar je zin hebt op je bike, je longinhoud wordt ook groter...evenals je neusgaten hahahaha
Vlaai is toch een boterham in Limbabwe? :p
 
Wow, sterk hoor dat je die bent opgereden!
Klinkt alsof je weer plezier in sporten hebt gevonden intussen :cheer:.
Nog gefeliciteerd met je verjaardag, geniet van het etentje/de etentjes komend weekend!
 
Goed om te horen Annie dat je het zo naar je zin hebt op je bike, je longinhoud wordt ook groter...evenals je neusgaten hahahaha
Vlaai is toch een boterham in Limbabwe? :p
Ik heb het enorm naar mijn zin, ja. Ik ga tegenwoordig 2 à 3 keer per week als het weer een beetje meezit. Heb ook al in de regen gefietst en ben van plan dit najaar door te rijden, zolang het niet superhard regent of stormt.
De conditie verbetert zich met de week, maar ben nog altijd een slome pad. :')

Vroeger at ik na mijn verjaardag vlaai als ontbijt, ja. Onder het mom van: is hetzelfde als een boterham met jam. hahahha :grinny:

Wow, sterk hoor dat je die bent opgereden!
Klinkt alsof je weer plezier in sporten hebt gevonden intussen :cheer:.
Nog gefeliciteerd met je verjaardag, geniet van het etentje/de etentjes komend weekend!
Thanks, maar het kan altijd beter. Ik ging wel mega langzaam. Menig wielrenner had zich denk ik geschaamd hahaha.

Dankjewel Bubsie! Dat gaat denk ik wel lukken. :)
 
Nog een late "happy birthday" van mijn kant uit ScumbagAnnie . Geniet van al het lekkers en het gezelschap tijdens het aanstaande weekend. Hier wordt redelijk mooi weer voorspeld, dus hopelijk is dan ook bij jullie de zon van de partij. Have fun.
 
Laatst bewerkt:
Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Annie! Leuk dat je je fietsconditie zo snel ziet verbeteren. In de heuvels gaat dat rap. Ik wens je een heel plezierig weekend, en lekker eten, :)
 
En daar gaat het uiteindelijk toch om?! Leuk dat je een nieuwe hobby hebt gevonden waar je je ei in kwijt kunt.
Jep, helemaal waar! :D
alleen op zondag .
En na verjaardagen. :D Alhoewel, vlaai wordt zondag gegeten en diet starts on Monday... :thinking:
Da was vroegga
Nee hoor :laugh:
vreuuuuugerrrrrrr
Nog een late "happy birthday" van mijn kant uit ScumbagAnnie . Geniet van al het lekkers en het gezelschap tijdens het aanstaande weekend. Hier wordt redelijk mooi weer voorspeld, dus hopelijk is dan ook bij jullie de zon van de partij. Have fun.
Thank you lienlien :grinny:. Ik ben benieuwd wat dit weekend gaat brengen. Sowieso vlaai en een etentje, maar ik vermoed dat ik nog wat andere chille dingetjes zal eten. Weet alleen totaal niet wat. Ik wilde de McFlurry appeltaart uitproberen, maar die schijnt tegen te vallen..
Ik ben de laatste tijd echt heel inspiratieloos als het op cheaten aankomt. Misschien een naanbroodje met geprakte avocado, feta en zongedroogte tomaatjes. Of iets met burrata, die heb ik nog over.

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Annie! Leuk dat je je fietsconditie zo snel ziet verbeteren. In de heuvels gaat dat rap. Ik wens je een heel plezierig weekend, en lekker eten. :)
Dankjewel Sweatdaily. :grinny: Zondag wordt het prachtig weer, dus voor mijn verjaardagspartijtje wordt er eerst nog effe een rondje gefietst.
Een hele late bday lieverd!!!
Thaaaaaanks marina1975

:heart:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven