XXL Nutrition

'Persian Wolf' Hadi Choopan

Bezoekers in dit topic

Watch him ! Gaat de revelatie worden op de Olympia.
 
Ik vind die hele 212 categorie maar niks, hoe kleiner je bent hoe buffer je kunt worden. Stelletje midgets allemaal.

OT: wel tof dat hij erbij is dit jaar :woot:
 
Kan ook makkelijk mee in de open, benieuwd welke hij gaat doen. Beste lijkt me nu de 212 winnen en dan volgend jaar de open categorie doen.
 
Ik vind die hele 212 categorie maar niks, hoe kleiner je bent hoe buffer je kunt worden. Stelletje midgets allemaal.

OT: wel tof dat hij erbij is dit jaar :woot:

Midgets of niet, fysieks a la Lee Priest of Flex Lewis daar mankeert niet zo veel aan toch...

En in tegenstelling tot open bodybuilders zijn 212 gasten altijd zo scherp als een mes on stage.

Pic_1_1024x1024.jpg
 
Midgets of niet, fysieks a la Lee Priest of Flex Lewis daar mankeert niet zo veel aan toch...

En in tegenstelling tot open bodybuilders zijn 212 gasten altijd zo scherp als een mes on stage.

Bekijk bijlage 465379

212 is enorm ondergewaardeerd. Ik kijk liever 212 dan open om eerlijk te zijn, Flex Lewis (helaas nu gestopt), Derek Lunsford, Zane Watson, etc.
 
Kwestie van smaak natuurlijk, vind de open ook niet je van het, maar het is wat tegenwoordig tot de top behoort. Ben zelf wat meer van de klassiekere look, maar dan net een maatje meer.
 
212 is enorm ondergewaardeerd. Ik kijk liever 212 dan open om eerlijk te zijn, Flex Lewis (helaas nu gestopt), Derek Lunsford, Zane Watson, etc.

True. 212 is vaak leuker om te volgen dan open. Iedereen komt altijd in shape en ondanks dat ze zo klein zijn lopen er veel gestroomlijnde en esthetische fysieken rond in die categorie. Ook is de top doorgaans wat breder. 212 doet me soms denken aan 90's open bodybuilding :P
 
Gaat dus meedoen in de open categorie. Ik zie hem top 3 halen.
 
Back
Naar boven