XXL Nutrition

Welk merk weipoeder is de voordeligste optie in 2019? En andere nieuweling vragen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heb een aantal jaar bij xxl besteld na body en fit schandaal. De laatste tijd bestel ik alleen nog bij bulkpowders. Prijs kwaliteit verhouding is daar erg goed. Xxl is te duur geworden. Zonde want was verder tevreden met xxl.
 
bij de Action nu ook 2kg potten eiwitpoeder 19,95 ,niet het koopje van de week ,geen gratis waardeloze bidon ,

geen reclames van aas kanonnen maar lekker gemakkelijk en niet wachten op de postbode



ik train in de vakantie weleens in Bitburg ,deze sportschool verkoopt ook XXL ,ook Duitsers vinden het een beetje te duur ,wel goede kwaliteit
 
bij de Action nu ook 2kg potten eiwitpoeder 19,95 ,niet het koopje van de week ,geen gratis waardeloze bidon ,

geen reclames van aas kanonnen maar lekker gemakkelijk en niet wachten op de postbode

Deze week bij Action Belgie 8.80 voor 700 gram en 18.80 voor 2kg, 2kg wel enkel Vanille ( Geen idee of dat in NL ook is )
Anyway drinkt vlot weg, geen klonters, niet overdreven zoet, smaak is ok gezien de prijs ( vanille proeft naar vanille ) en de waardes zijn meer dan prima ( 24g protein per serving ), eens uit interesse een 700g pot gehaald gisteren.
 
Deze week bij Action Belgie 8.80 voor 700 gram en 18.80 voor 2kg, 2kg wel enkel Vanille ( Geen idee of dat in NL ook is )
Anyway drinkt vlot weg, geen klonters, niet overdreven zoet, smaak is ok gezien de prijs ( vanille proeft naar vanille ) en de waardes zijn meer dan prima ( 24g protein per serving ), eens uit interesse een 700g pot gehaald gisteren.
Serving van 100 g

:trollface:
 
Ik snap niet waarom je maar blijft doorgaan over die 100 gram ? 1 serving = 1 scoop = 30 gram in dit geval, meeste whey powder wat ik al heb gebruikt is 30 gram per serving, XXL Delicious is zowat de enige outliner daarop met 40gram, misschien dat er nog andere zijn maar dan heb ik die nog nooit gehad.
 
Ik snap niet waarom je maar blijft doorgaan over die 100 gram ? 1 serving = 1 scoop = 30 gram in dit geval, meeste whey powder wat ik al heb gebruikt is 30 gram per serving, XXL Delicious is zowat de enige outliner daarop met 40gram, misschien dat er nog andere zijn maar dan heb ik die nog nooit gehad.
En niet allemaal dus, zeker buitenlandse merken varieert dat nogal. Dus daarom niet in per serving uitdrukken.

Mijn whey bevat lekker 31.4 g pEr SeRviNg (40 g)

upload_2019-9-5_23-0-40.png


En die van Bodylab bevat 28.8 g pEr SeRviNg (35 g)

upload_2019-9-5_23-2-3.png


BioTechUSA isolaat bevat maar 22 g pEr SeRviNg (25 g)
upload_2019-9-5_23-5-30.png
 
Laatst bewerkt:
70% korting nu op BP...

1.5 kg whey voor 21 euro.
 
Hoeveel eiwit wordt per keer max opgenomen?
 
Back
Naar boven