AndroidHealthClinic

Forum Competitie 2019, Challenge n°8: Sumo deadlift

Bezoekers in dit topic

OMG, ik dacht net vanavond wat blijft het stil in dit topic, wordt er gelijk 15x neergezet!
 
Damnn netjes zeg!!
Het gebruikte gewicht moet duidelijk zichtbaar zijn (mag ook voor of na de beurt gefilmd worden maar op hetzelfde filmpje)
Ik denk dat dit niet heel erg opgaat??
 
Alsof Natty87 hier de boel zou gaan belazeren. :roflol:
Het lijkt mij toch vrij duidelijk dat het gewicht voldoet.
laat maar..... dacht dat jouw gewicht op hetzelfde filmpje moest staan:o Leek me al zo apart om een weegschaal mee te nemen naar de gym:roflol::roflol:
 
laat maar..... dacht dat jouw gewicht op hetzelfde filmpje moest staan:o Leek me al zo apart om een weegschaal mee te nemen naar de gym:roflol::roflol:
In welke gym hebben ze nou geen weegschaal?
 
In welke gym hebben ze nou geen weegschaal?
in mijn basic-fit hebben ze zo'n weegschaal om je vetpercentage te meten waar je dus met blote voeten op moet staan.... en hij is aan de andere kant van de gym dan de deadlift platforms
 
Damnn netjes zeg!!

Ik denk dat dit niet heel erg opgaat??
Astuuu bw vanochtend. Van gisteren was avond.
20190907_093810.jpg
 
Sanca Saxon ik heb de bonus ook gedaan. Staat nog niet in de op.
 
Ik heb ook nog wel een weegschaalfoto van 2 jaar geleden. ;)
 
Woah nice Natty87! Ik moet reppen met 125 kg ongeveer, eens kijken of ik er daar meer dan 15 mee kan halen :rolleyes:
 
Hier ga ik ook geen 1x halen. Niet eens proberen ook.
 
Bij voldoende effort bij een poging kun je altijd een punt verdienen.
Ik doe echt nooit sumo DL. Ik zou 1x 1.5 BW = 114 kg sumo al voldoende effort vinden, jij vast niet :)
 
Ik deed vorige week voor het eerst sumo, maar ik vind het wel comfortabel eigenlijk. Onlast de rug ook een beetje.
 
Ik deed vorige week voor het eerst sumo, maar ik vind het wel comfortabel eigenlijk. Onlast de rug ook een beetje.
Ik zal het eens stilletjes proberen :) Je moet de stang wel beetpakken in het deel zonder karteling, of zijn er ook speciale sumo stangen?
 
Back
Naar boven