Fitness Seller

Strive4muscle's log

Bezoekers in dit topic

Is je nieuwe schema ook van John meadow, of wil je er nog niks over loslaten:p
Haha maar natuurlijk, is het laatste nieuwe schema van John meadows genaamd Odin Force. Ik weet dat vntl deze afgelopen 6 weken heeft gedaan en nu geswitcht is naar het schema dat ik 6 weken heb gedaan :p
 
Net als vele die mij voor waren erg veel respect voor je trainingsmotivatie, evenals je log motivatie!
Ga zo door en ik blijf dit topic volgen.
Thanks man, dit motiveert natuurlijk ook om gewoon door te loggen! ;)
 
Haha maar natuurlijk, is het laatste nieuwe schema van John meadows genaamd Odin Force. Ik weet dat vntl deze afgelopen 6 weken heeft gedaan en nu geswitcht is naar het schema dat ik 6 weken heb gedaan :p
Vanwege het hoge volume toch?
Zelf niet bang dat je switches hierdoor
 
Vanwege het hoge volume toch?
Zelf niet bang dat je switches hierdoor
Nee aangezien de laatste 2 schema’s maar 6 weken zijn :p
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Update:

Week 9 is vandaag ingegaan en de weegschaal gaf vanmorgen 104,3kg aan. Kcals gaan vanaf vandaag naar 5000 op trainingsdagen.
(330-340gr eiwitten, 640-650 koolhydraten, 110gr vetten)

Heel consequent met voeding, want op dit punt is het belangrijk makkelijk verteerbaar voer te eten. Doe je dit niet kom je jezelf tegen na een paar dagen met verteringsproblemen ;). Weekend ben ik dan wel weer wat losser en heb ik 1-2 cheatmeals.

Ik denk dat ik nog niet eerder zo lean op deze hoeveelheid kcals ben geweest, dus dat is al een ding waar ik blij mee ben :D als ik foto’s ga vergelijken van 2 maanden terug heb ik toch aardig wat massa op de juiste plekken geplakt, maar altijd ruimte voor verbetering :).

Vanavond de eerste legday van het nieuwe schema en dat wordt gelijk een pittige, zal hem straks loggen eerst maar eens zien te overleven :p
 
Update:

Week 9 is vandaag ingegaan en de weegschaal gaf vanmorgen 104,3kg aan. Kcals gaan vanaf vandaag naar 5000 op trainingsdagen.
(330-340gr eiwitten, 640-650 koolhydraten, 110gr vetten)

Heel consequent met voeding, want op dit punt is het belangrijk makkelijk verteerbaar voer te eten. Doe je dit niet kom je jezelf tegen na een paar dagen met verteringsproblemen ;). Weekend ben ik dan wel weer wat losser en heb ik 1-2 cheatmeals.

Ik denk dat ik nog niet eerder zo lean op deze hoeveelheid kcals ben geweest, dus dat is al een ding waar ik blij mee ben :D als ik foto’s ga vergelijken van 2 maanden terug heb ik toch aardig wat massa op de juiste plekken geplakt, maar altijd ruimte voor verbetering :).

Vanavond de eerste legday van het nieuwe schema en dat wordt gelijk een pittige, zal hem straks loggen eerst maar eens zien te overleven :p
Succes .. :roflol:
 
Succes!:thumbs:

Ik zit ook op 5000 kcal bij 104 kg. Ik ervaar geen last met vertering. Wat bedoel je precies met makkelijk verteerbaar? Veel vezels?
 
Succes!:thumbs:

Ik zit ook op 5000 kcal bij 104 kg. Ik ervaar geen last met vertering. Wat bedoel je precies met makkelijk verteerbaar? Veel vezels?
Waarschijnlijk skipt hij rood vlees en eet die voornamelijk vis. Vlees is moeilijk verteerbaar en ligt zwaar op de maag.
 
Waarschijnlijk skipt hij rood vlees en eet die voornamelijk vis. Vlees is moeilijk verteerbaar en ligt zwaar op de maag.
Aha.
Ik eet 600 gram kip per dag (en een kg groenten ). :roflol:
 
Succes!:thumbs:

Ik zit ook op 5000 kcal bij 104 kg. Ik ervaar geen last met vertering. Wat bedoel je precies met makkelijk verteerbaar? Veel vezels?
Vooral TE veel vezels idd (te weinig is trouwens ook niet goed). Maar ik vooral bedoel is, als ik bijv heel veel pasta of aardappelen, rund ga eten merk ik dit na verloop van tijd aan m’n vertering (sneller opgeblazen, moeilijker na de wc kunnen).

Geen probleem als ik het beperk tot 1-2 maaltijden per dag, maar m’n maaltijden bestaan voornamelijk uit vaste voedingsbronnen zoals rijst, havermout, brinta. Zelfde geldt voor de vetten en eiwitten. Een vaste groep waar ik steeds uit kan kiezen. Merk ik dat ik last krijg switch ik.

Wat je vooral niet moet gaan doen en dat zie ik bij heel veel mensen is het elimineren van sommige voedingsbronnen zonder enige reden. Denk bijv aan brood (gluten) of kwark (lactose). Verteer je die producten goed... eet ze dan ook gewoon (alleen ook met deze producten, ga ik de hele dag brood eten kom ik mezelf tegen na verloop van tijd haha). Zelfde met mensen die zout gaan vermijden, zout is juist super belangrijk. Dat je de laatste weken van een shoot of wedstrijd dingen probeert te manipuleren dmv voedingsproducten / zout begrijp ik maar wanneer je in een opbouwfase zit heeft dit vrij weinig zin :p
 
Waarschijnlijk skipt hij rood vlees en eet die voornamelijk vis. Vlees is moeilijk verteerbaar en ligt zwaar op de maag.
Ik vind rood vlees geweldig, het liefst eet ik het de hele dag door maar helaas dan ga ik het toch wel merken :p 1-2 maaltijden en dan houdt het op.

Ik hou het nu voornamelijk bij kip/kalkoen, witvis, zalm en 1 maaltijd met 200gr biefstuk.
 
Aha.
Ik eet 600 gram kip per dag (en een kg groenten ). :roflol:
Kip gaat me ook goed af :p zit ook op de 600gr atm haha. Groente heb ik de portie wel wat van verminderd. Momenteel zn 500gr en dat wissel ik af met sperziebonen, spinazie, broccoli, courgette & champignons
 
Ik zal straks ook aantal progressie foto’s van afgelopen week posten. Dan krijgen jullie ook een beter beeld van m’n offseason shape.

P.S.: Ik ben niet meer in contestshape:o:piggy:
 
Neem je ook nog bepaalde supplementen of iets om je vertering te optimaliseren?
 
Neem je ook nog bepaalde supplementen of iets om je vertering te optimaliseren?
Ik neem vrij weinig supps als ik sommige soms zie op het moment is vrijwel alles wat ik dagelijks neem:

3000mg omega 3 visolie
400mg magnesium
1x multivitamine xxl nutrition
5gr creatine
4 tabs support max van Strom waar onder andere 250mg tudca, 1000mg nac, Coq10, Dandelion root extract en allerlei andere dingen inzitten. (Hier zit ook wat in wat met vertering helpt).

Ik heb wel nog verteringsenzymen liggen, maar deze gebruik ik enkel wanneer ik last begin te krijgen. Ik denk wel dat ik voor in de toekomst, als de kcals nog omhoog gaan, ik op een punt zal komen waarbij ik het dagelijks kom te gebruiken om vertering en opname van voeding te optimaliseren.
 
Vooral TE veel vezels idd (te weinig is trouwens ook niet goed). Maar ik vooral bedoel is, als ik bijv heel veel pasta of aardappelen, rund ga eten merk ik dit na verloop van tijd aan m’n vertering (sneller opgeblazen, moeilijker na de wc kunnen).

Geen probleem als ik het beperk tot 1-2 maaltijden per dag, maar m’n maaltijden bestaan voornamelijk uit vaste voedingsbronnen zoals rijst, havermout, brinta. Zelfde geldt voor de vetten en eiwitten. Een vaste groep waar ik steeds uit kan kiezen. Merk ik dat ik last krijg switch ik.

Wat je vooral niet moet gaan doen en dat zie ik bij heel veel mensen is het elimineren van sommige voedingsbronnen zonder enige reden. Denk bijv aan brood (gluten) of kwark (lactose). Verteer je die producten goed... eet ze dan ook gewoon (alleen ook met deze producten, ga ik de hele dag brood eten kom ik mezelf tegen na verloop van tijd haha). Zelfde met mensen die zout gaan vermijden, zout is juist super belangrijk. Dat je de laatste weken van een shoot of wedstrijd dingen probeert te manipuleren dmv voedingsproducten / zout begrijp ik maar wanneer je in een opbouwfase zit heeft dit vrij weinig zin :p
Aha, ik merk er niet zo veel van. Eet dagelijks heel veel groenten, 3 stuks fruit, 120 gram rijst, 120 gram havermout en 120 gram pasta, 4 boterhammen, 8 rijstwafels / Snack-a-Jacks, bak kwark, noten, pindakaas, eieren, dextro, whey, kip, nog meer kip, cup-a-soup. Af en toe vis of biefstuk. Ik merk niet echt verschil.

Ik heb dat Strom-support eens overwogen, bevalt dat goed? Welke supps neem jij als je off bent (of ga je niet off)?
 
Aha, ik merk er niet zo veel van. Eet dagelijks heel veel groenten, 3 stuks fruit, 120 gram rijst, 120 gram havermout en 120 gram pasta, 4 boterhammen, 8 rijstwafels / Snack-a-Jacks, bak kwark, noten, pindakaas, eieren, dextro, whey, kip, nog meer kip, cup-a-soup. Af en toe vis of biefstuk. Ik merk niet echt verschil.

Ik heb dat Strom-support eens overwogen, bevalt dat goed? Welke supps neem jij als je off bent (of ga je niet off)?
Dan ben jij een van de gelukkige :p, maar ik mag ook nog niet klagen, vrij weinig last van verteringsproblemen. Maar probeer er wel zo bewust mogelijk mee om te gaan, aangezien het voor vrij veel problemen kan zorgen op lange duur. Hoofdreden is dan toch wel dat het voor groei in je taille kan zorgen en je gewoon fucked up kunt gaan voelen haha.

Ik neem een product als strom alleen tijdens het gebruik van een oral, aangezien dat voor extra orgaanstress gaat zorgen. Verder dan dat prik ik bloed 3-4x per jaar en aan de hand daarvan kan ik met nodige supps m’n waardes verbeteren als dat nodig zou zijn.

Ik cruise en blast. M’n doelstelling is om nog wedstrijden in de toekomst te draaien, vandaar dat dit mijn persoonlijke voorkeur is. Als ik geen wedstrijden meer zou draaien of andere doelstellingen krijg, ga ik zeker proberen om off te gaan en alles weer aan het “werk” te krijgen op een natuurlijke manier. Gaat we een flink post cycle protocol worden, want ik ben toch al geruime tijd on.
 
Laatst genomen shape update is van afgelopen zaterdag.

Armen zijn goed vooruit gegaan (mogen altijd meer), benen zijn ook goed vooruit aan het gaan, maar het is vooral de adductor die mist. In side poses zijn de benen goed vooruit gegaan. Back db biceps moet meer, dus ja rugdikte blijft werk in progressie. Al met al wel overal iets erop geplakt.

Aandachtspunten voor komende weken:
- armen
- adductors
- quads
- rugdikte (romboids, traps)

7233A79C-1C70-40C5-914B-9A02CC8E62EC.jpeg


40F05861-4412-4A74-8B07-74F34AB4DD43.jpeg


C5956681-8265-43FF-BABB-CB2125DBC843.jpeg


06F726A2-F469-419B-BBEE-352BA0748A1F.jpeg


06B7F28C-3896-4003-B742-C569CC608F72.jpeg


AF3A1B55-4A3A-4FB8-9754-CA6DC9A90847.jpeg


BE2BF4BE-8187-4942-AA99-D64AA19AC9A3.jpeg
 
Back
Naar boven