XXL Nutrition

Peiling Forumsoftware upgrade (1 bezoeker)

Welke naam verkies je voor het forum?


  • Totaal stemmers
    89

Bezoekers in dit topic

De beste layout blijft die voor de vorige upgrade, toen het nog niet eens responsive was.

En is er ook de mogelijkheid om ergens een css te bouwen? Dit doet pijn aan m'n ogen.
 
Ik ga er deze avond naar kijken ;) Voorlopig kan je kleuren inverten met browser extensie bv.
 
Ik ben al blij dat het lettertype weer normaal is. Voor de rest wen ik er binnen een paar maanden wel aan. Ook mijn innerlijke autist heeft het moeilijk met dit soort veranderingen :p.
 
De beste layout blijft die voor de vorige upgrade, toen het nog niet eens responsive was.

En is er ook de mogelijkheid om ergens een css te bouwen? Dit doet pijn aan m'n ogen.

Ik gebruik dit op browser

icm f.lux

Maar dan nog zijn de kleuren vrij fel, vorige versie (1.5) ook. Meeste andere sites geen last van.

Als je dan op Invision kijkt is een verademing.
 
Ik mis 2 dingen behoorlijk.

-ongelezen topics die je volgt. Dat stond apart. Nu kan je wel een lijst van gevolgde onderwerpen zien maar zie je ook degene die je al gelezen hebt. Of kan je dat instellen?

-De "sub" balk valt weg bij scrollen naar beneden. Dan moet je eerst weer naar boven scrollen. Dat was eerder ook een keer gebeurd en terug aangepast.

* Einde autistisch gezeur :o *
 
Ik mis 2 dingen behoorlijk.

-ongelezen topics die je volgt. Dat stond apart. Nu kan je wel een lijst van gevolgde onderwerpen zien maar zie je ook degene die je al gelezen hebt. Of kan je dat instellen?

-De "sub" balk valt weg bij scrollen naar beneden. Dan moet je eerst weer naar boven scrollen. Dat was eerder ook een keer gebeurd en terug aangepast.

* Einde autistisch gezeur :o *
Mijn autisme is ook absoluut niet compatibel met al deze dbb veranderingen.
10 september 2019, een zwarte dag...
 
Blinde schapen :roflol:
 
I know hoor, ik ben gewoon even het drama queen gehalte de hoogte in aan het jagen :)
Hahaha en ik zit me hier onwijs in te houden... De autist in me is overstuur atm hehe
 
Ik gebruik dit op browser

icm f.lux

Maar dan nog zijn de kleuren vrij fel, vorige versie (1.5) ook. Meeste andere sites geen last van.

Als je dan op Invision kijkt is een verademing.
Ik doelde meer op zelf een skin bouwen, gewoon een dark theme.
 
Looks Nice!! :flexbiceps:
 
Back
Naar boven