XXL Nutrition

Mr. Olympia 2019 Topic

Bezoekers in dit topic

Das ook waar maar als hij de wedstrijd bombed zal hij ook niet veel meer hebben om naar terug te keren. Die Iranese fans zijn echt mental, wel netjes van de kerel die voor hem een visum heeft kunnen regelen!

Niet alleen de fans in dat land :p
 
Curry, hadi, bonac. Kijk echt uit naar hadi. Hoort gewoon bij de top 3 van beste bodybuilders van dit moment.
 
Wat een onzin over Hadi en Iran... Die gast is sowieso al een held daar omdat hij überhaupt meedoet en of hij 7e, 5e of 3e gaat weinig aan zijn heldenstatus veranderen. Als hij een slechte placing krijgt zal het in de ogen van de Iraanse fans eerder komen door die kutamerikaanse judges en niet door Hadi zelf. Zijn status daar is onaantastbaar denk ik.
 
Wat een onzin over Hadi en Iran... Die gast is sowieso al een held daar omdat hij überhaupt meedoet en of hij 7e, 5e of 3e gaat weinig aan zijn heldenstatus veranderen. Als hij een slechte placing krijgt zal het in de ogen van de Iraanse fans eerder komen door die kutamerikaanse judges en niet door Hadi zelf. Zijn status daar is onaantastbaar denk ik.

Misschien even inlezen over het volk van Iran :p
 
Volgens mij wordt het hier om 4 uur s'nachts uitgezonden....
 
Nathan De Asha doet niet mee lees ik net... Hij moet de maandag na de Olympia in UK voor de rechter verschijnen lol. Wel jammer want ik vind zijn fysiek echt chill en zag hem wel top 5 / top 6 halen.
 
Nathan De Asha doet niet mee lees ik net... Hij moet de maandag na de Olympia in UK voor de rechter verschijnen lol. Wel jammer want ik vind zijn fysiek echt chill en zag hem wel top 5 / top 6 halen.

Als het zo doorgaat wordt de mr. O binnenkort in Alcatraz gehouden.
 
Inderdaad Nathan de Asha moet voor de rechter verschijnen omtrent handel in PED's/drugs wat blijkbaar in zijn eigen gym (Prophecy Performance Centre in Liverpool) heeft plaatsgevonden. Ik volg hem nu al een tijd, om eerlijk te zijn is hij niet de allerslimste op bepaalde zaken... Maar wel een geweldig fysiek en had hem graag op stage gezien. Gelukkig doet Luke Sandoe ook nog mee uit de UK, zal geen top placing halen maar vind hem echt een toffe gozer
 
sinds wanneer is de jurering voor mister O dan logisch ?
 
Ik ben wel benieuwd naar Roelly met goede conditioning. Ik denk dat hij zeker wint als hij maar in shape komt.
 
Prima mensen niks mis mee
Superdikke prima, die meerdere (Olympische) atleten die asiel hebben aangevraagd in het verleden was wat ongelukkig en dat verbod voor Iraniërs om mee te mogen doen aan een wedstrijd met Israëliërs is ook niks mis mee.
 
Dat Phil Heath niet meedoet had ik al gelezen. Hoe zit het eigenlijk met Kai Greene?
 
Dat Phil Heath niet meedoet had ik al gelezen. Hoe zit het eigenlijk met Kai Greene?
ik had gelezen dat hij dit jaar niet mee ging doen omdat hij nog moest qualifiseren. Hij zou al wel bezig zijn met zijn comeback!
 
ik had gelezen dat hij dit jaar niet mee ging doen omdat hij nog moest qualifiseren. Hij zou al wel bezig zijn met zijn comeback!

Troll of?
Kai heeft special invite dus als hij wil competen kan ie dat zo doen.
Hij doet niet mee
 
Back
Naar boven