XXL Nutrition

Primo+test+hgh (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nzt250ml

Cool Novice
Lid geworden
2 dec 2018
Berichten
35
Waardering
5
Lengte
1m77
Massa
86kg
Vetpercentage
17%
Beste kenners

Mijn 3de kuur is nu:
1-6: 200mg test e EW
1-6: 400mg primo EW
7-12: 250mg test e EW
7-12: 600mg primo EW
14-17: 40mg Clomid ED
1-13: HCG 2x500 EW
14-15: HCG 2x1000 EW
Zit al 1 maand op hgh gaat dit zo houden ook tot na de kuur 5iu 5/7
1- 12: T3 25mcg ED (voor vermoeidheid van hgh)

Doel: Droger worden en toch wat kilo's kwaliteits massa te pakken. Naar 92 kilo bij terugval.

1ste kuur (vorig jaar):
1-5w 30mg/dag tabs dianabol. (Ik ga maar 1keer kuren dacht ik)
2de keer (april 2019)
1-3w test 250mg
3-6w 500mg
(Had vooral last van water retentie)


Stats: - 86kg (massa)
- 1m77 (lengte)
- 17% (vetpercentage)
- 28 jaar
 
Laatst bewerkt:
Beste kenners

Mijn 3de kuur is nu:
1-6: 200mg test e EW
1-6: 400mg primo EW
7-12: 250mg test e EW
7-12: 600mg primo EW
14-17: 40mg Clomid ED
1-13: HCG 2x500 EW
14-15: HCG 2x1000 EW
Zit al 1 maand op hgh gaat dit zo houden ook tot na de kuur 5iu 5/7
1- 12: T3 25mcg ED (voor vermoeidheid van hgh)

Doel: Droger worden en toch wat kilo's kwaliteits massa te pakken. Naar 92 kilo bij terugval.
Kort over mezelf:
Sport levenslang ben fysiek echt wel sterk. Ook al zou je dat niet zeggen over mij vroeger. Was altijd smal en mager.
engels boks (3j)
kickbox(1jr) taibox(2j) judo(1j), mma(3j) zwemmen(1j)
Heb 2jaar Fitness gedaan maar niet serieus getraind dan 1.5 jaar wel serieus en 6 maanden zot goed getraind 3á4u per dag 6 op 7. Had echt wel goede resultaten waarbij omgeving dacht dat ik gebruikte.
De laatste 3 jaar veel ups en downs gehad beginnen/stoppen... lastig gehad.
1ste kuur (vorig jaar):
1-5w 30mg/dag tabs dianabol. (Ik ga maar 1keer kuren dacht ik)
2de keer (april 2019)
1-3w test 250mg
3-6w 500mg
(Had vooral last van water retentie)


Stats: - 86kg (massa)
- 1m77 (lengte)
- 17% (vetpercentage)
- 28 jaar


Leuke kuur kerel! Ben benieuwd naar je progressie, maarre waarom denk je dat je vermoeid wordt van de hgh. Heb er maar 1 reden voor en dat is het ontbreken van insuline. Je cellen te hard laten werken om je insuline peil normaal te krijgen. Ga zo door en je loopt meer risico op diabetes als je de 50 ben gepasseerd!
 
Leuke kuur kerel! Ben benieuwd naar je progressie, maarre waarom denk je dat je vermoeid wordt van de hgh. Heb er maar 1 reden voor en dat is het ontbreken van insuline. Je cellen te hard laten werken om je insuline peil normaal te krijgen. Ga zo door en je loopt meer risico op diabetes als je de 50 ben gepasseerd!
Is de kuur echt goed of ben je sarcastisch bezig?? Wat betreft hgh/vermoeidheid ik denk dat je gelijk hebt. Sinds ik suplimenten pak voor de insulineweerstand namelijk: omega3, L-Arginine, L-Glutamine, Taurine, kaneel. Voel ik me echt wel beter dan ervoor ik dacht eerst dat het misschien door aas kwam..
 
Leuke kuur kerel! Ben benieuwd naar je progressie, maarre waarom denk je dat je vermoeid wordt van de hgh. Heb er maar 1 reden voor en dat is het ontbreken van insuline. Je cellen te hard laten werken om je insuline peil normaal te krijgen. Ga zo door en je loopt meer risico op diabetes als je de 50 ben gepasseerd!
En mijn T3 heb ik nog niet gebruikt.
 
En mijn T3 heb ik nog niet gebruikt.

Goed bezig, als je het inderdaad met de bovengenoemde supplementen kan tegen gaan heb je die T3 inderdaad niet nodig. Maar vanwaar die hoge 5iu? Je hebt je maximale punt nog niet bereikt, 86kg, vetverbranding en droge spiermassa was je doel toch.
 
Goed bezig, als je het inderdaad met de bovengenoemde supplementen kan tegen gaan heb je die T3 inderdaad niet nodig. Maar vanwaar die hoge 5iu? Je hebt je maximale punt nog niet bereikt, 86kg, vetverbranding en droge spiermassa was je doel toch.
Klopt, heb inderdaad mijn maximale punt niet bereikt. Ik denk dat ik naturel in een jaar tot 89 kg met goed vet% zou kunnen halen. Maar ik heb niet de tijd die ik vroeger had met studies en fulltime werk. Heb tot einde van het jaar wat tijd en will het er beste van uithalen, volgende jaar zal ik maar 3á4 keer kunnen treinen.
De hoge/normaal dosis vind ik goed voor blijvende (vr na de kuur) spieraanmaak. Ik denk verder eronder is meer voor vetverbranding. Heb mijn vet gemeten vandaag op de basic fit weegschaal en het toont dat ik op 15% zit. Ik zal bij mijn huisarts moeten langsgaan voor de juiste vet% meting.
 
Back
Naar boven