MuscleMeat

Beste Pre Workout? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb een pot ''ENGN Shred'' besteld uit de USA. Word erg geprezen op het internationale bodybuilding forum, maar in NL niet te krijgen. (Waarschijnlijk door Hyperzine-A)

Ik laat jullie weten wat ik er van vind.

egng.jpg
engnshredl.jpg
 
Flink wat yohimbe ook. Ben benieuwd! Veel voor betaald?

Ja eigenlijk iets te veel.. had hem ook uit duitsland kunnen laten komen, maar oke.. 29 voor de PWO + 19 Euro voor de verzendkosten + invoerrechten. Dus totaal 48 Euro's. Best veel... maar oke... Je bent een stim junkie of niet. Af en toe moet je jezelf gewoon een beetje kietelen.
 
Ja eigenlijk iets te veel.. had hem ook uit duitsland kunnen laten komen, maar oke.. 29 voor de PWO + 19 Euro voor de verzendkosten + invoerrechten. Dus totaal 48 Euro's. Best veel... maar oke... Je bent een stim junkie of niet. Af en toe moet je jezelf gewoon een beetje kietelen.
Voor 'Cocaine' uit de UK betaal ik ook zo iets..dat laatste is zeker waar!:roflol:
 
Ben benieuwd, wanneer ga je hem testen?
 
wou zelf die cocaïne ook een proberen maar 50eu voor een pot pwo gaat mij wat te ver :emo: (Of is hij het waard Skatermarvin?)
Het is wel een serieus goed PWO. Maar die verzendkosten houdt me iedere keer tegen om te bestellen.

Ze zijn er wel mee bezig dat goedkoper te maken, maar is helaas nog niet het geval. En de V1 van Cocaine gaat uit de handel..:sad: Het is altijd maar de vraag of V2 net zo goed is. Het is overigens geen PWO welk je doodleuk iedere dag moet nemen:roflol:
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Het is wel een serieus goed PWO. Maar die verzendkosten houdt me iedere keer tegen om te bestellen.

Ze zijn er wel mee bezig dat goedkoper te maken, maar is helaas nog niet het geval. En de V1 van Cocaine gaat uit de handel..:sad: Het is altijd maar de vraag of V2 net zo goed is. Het is overigens geen PWO welk je doodleuk iedere dag moet nemen:roflol:
Zullen we dan gewoon samen bestellen met een aantal man i.v.m. verzendkosten en op de volgende forum-meet overhandigen?
 
Zullen we dan gewoon samen bestellen met een aantal man i.v.m. verzendkosten en op de volgende forum-meet overhandigen?
Dat is zeker geen slecht idee! Moeten we overigens niet te lang mee wachten (gezien de levertijd).

Weet jij nog meer mensen die komen die interesse hebben?


Deze of een ander..
 
Back
Naar boven