AndroidHealthClinic

Bubs goes Ganbaru

Bezoekers in dit topic

Ik wil dolgraag eens naar Groenland of Ijsland gaan maar mijn vriendin is een koukleem :grumble:
Ben op ijsland geweest begin juni... paar jast terug... hittegolf.. kan zelf niet echt tegen kou en ben een echte koukleum... maar heb daar gezweten en in t-shirt op een gletsjer gewandeld. :)
 
Oeh ben echt jaloers!! Probeer er hier een al jaren over te halen om mee te gaan naar Zwitserland.. zonder succes nog helaas
Zwitserland is nochthans een aanrader.
Ik kom er graag, vooral in de winter (ski), maar zelfs in de zomer is het een leuke vakantiebestemming.

Het is er heel mooi en leuk, maar zou er niet op reis gaan (tenzij een 1 nacht tussenstop ofzo).
Vooral omdat alles daar zo pokkeduur is...

Ik wil dolgraag eens naar Groenland of Ijsland gaan maar mijn vriendin is een koukleem :grumble:
Hahaha neem je mijn vent mee.. die wil ook graag, maar hell no. Weet je hoe koud het daar is.. :eek!:
Hier net zo. Mijn kerel wil ook heel graag naar ijsland, maar ik ga liever naar een warmer gebied:p
Hahaha alle mannen samen laten gaan ? Maken we er een vrouwen vakantie van met heel veel zon!
Top plan!:D Ik wel wel graag naar Thailand haha
Ik stem voor!!!
Bubs ga je ook mee?

Uiteraard ga ik mee, maar eerst even wat vet kwijt raken want ik heb me de laatste weken een beetje teveel laten gaan en ben nu niet echt bikini-proof :o.

Jouw baard is toch lang genoeg om niet enkel jou maar ook haar warm te houden!

:haha:

Mag ik ook mee? Mijn vrouw heeft al heel lang van opvliegers en is al helemaal geen warmte of zonvakantie fan.
Alleen in een jurk of string bikini :roflol:
Maar dan wel een foto als bewijs op het forum plaatsen :p

En geen gezeik als we vrouwendingetjes gaan doen!

Druk weekend gehad, maar het was heel fijn.
Vrijdag op zaterdag wel barslecht geslapen, ondanks dat ik weer in mijn eigen bedje lag :(.
Denk dat ik wat nerveus was dat ik me zou overslapen en daardoor niet in slaap kon komen en vroeg wakker was...
Maar wel een fantastische dag gehad met de mede-S2000 eigenaars! Blijven plakken tot 18u, getwijfeld om nog mee te gaan eten maar ik was toen al bekaf en we moesten daarna nog bijna 3u naar huis rijden...
Dus besloten om te vertrekken en dan maar :pizza: gehaald in de hometown, en om 22u KO op de bank.
Die nacht wel lekker geslapen tot 6u30 ongeveer, nog blijven liggen tot 7u30 en daarna naar de gym voor een FB training!
Om het wat overzichtelijk te houden log ik die in een nieuwe post :).
 
Wat is het fijn om weer in je gewone gym te zijn :heart:.
Heb m'n boekje hier niet bij, dus weet de gewichten niet meer 100%, maar was deload dus sowieso aan de lichte(re) kant :).

Training zondag 8 september 2019 - FB DELOAD
Warm-up: Crosstrainer, 10' - 90kcal
Squat SS Donkey calves
1x10x25
1x8x35
5x5x40 // 5x12x30

Seated leg curl
3x12x22,5

Deadlift SS Standing calve raise machine
1x10x30
1x10x35
5x6x45 // 5x12x30

Leg extension
3x12x25

Glute machine
3x12x17,5

SMT Squat machine
1x12x5
1x12x10
1x12x15

Bench press
1x10xBB
1x10x25
4x8x32,5

BOR SS Side raises SS Front raises
3x12x30 // 3x12x4 // 3x12x4

OHP SS DB preacher curl
3x12x15 // 3x12x7

Straight arm pushdown SS Reverse grip triceps pushdown
3x12x27 // 3x12x18

Cardio (330kcal + 90 vd warm-up)
  • 25' Stepper "Hill", lvl 5
LeFood: NFC (no f*cking clue)

Van de luie zondagnamiddag is niet veel in huis gekomen, want we zijn 10km gaan wandelen i.p.v. te bankhangen.
Ik vond het helemaal niet erg, het is gezonde kcal verbruikende quality time :).
Daarna werd het 500kcal verbruik ongedaan gemaakt met :wijnglas: en kaas/salami.

Trainen gaat prima, maar qua voeding heb ik het echt lastig op dit moment.
Niet alleen door de werkreizen, maar ook op gewone werkdagen/vrije dagen.
Door de constante muizenissen in mijn hoofd kan het me precies niet schelen of ik nu 1000kcal of 4000kcal binnen werk.
Alleen begint het zich te wreken in de spiegel/kledinggevoel natuurlijk.

De weegschaal gaf 54,8kg zaterdag, maar het cijfer op zich boeite me nu eigenlijk niet.
Dat mijn riem meer spant in hetzelfde gaatje, er meer heupvet te zien is en mijn buik puffier is, dat werkt dan wel weer op mijn zenuwen.
Dus ik wil niet verder gaan op dit elan, het zal mijn emotionele gesteldheid alleen maar slechter maken op den duur.
Vandaar besloten om na deze week (vanaf zaterdag ) een mini-cut in te lassen van 19 dagen (zaterdag 14/9 t.e.m. di 2/10).
Bedoeling is om op loop- en rustdagen max. 1000kcal te eten, trainingsdagen 1250kcal.
Twee obstakels:
  • Etentje 20/9 met oud collega's van het labo (daar wil ik het wel gezellig hebben want we zien elkaar maar eens in de 3 maand)
  • Afscheidsetentje 23/9 van een huidige collega die het team verlaten heeft (hier kan ik het wel sober houden).
Proberen om die dagen buiten het etentje om te vasten of max. 300-400kcal te eten?
Ik neem mezelf ook voor om elke dag wat te gaan wandelen om extra kcal te verbruiken (over de middag of 's avonds met mijn vriend).
Deze week ga ik al mijn voedingsschema voor de volle 19 dagen opstellen, dat maakt het ook wat makkelijker om me eraan te houden.
Ik ga het mezelf ook niet te moeilijk maken deze keer en zoveel mogelijk hetzelfde eten, het is tenslotte maar een kleine drie weken.
Afhankelijk van hoeveel gewicht ik kan kwijtspelen op die tijd kijk ik dan hoe ik verder ga...
 
Aha! Dat betekent dat NFC op mijn telefoon.:roflol:

Ga die term stelen voor de weekenden..:rolleyes:
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Aha! Dat betekent dat NFC op mijn telefoon.:roflol:

Ga die term stelen voor de weekenden..:rolleyes:

:roflol: Ik wist niet eens dat sommige telefoons dat gebruikten :p.

Vandaag niet gaan hardlopen btw. Ik ben lichamelijk nog steeds wat vermoeid van het reizen en absurd weinig/slecht slapen de afgelopen week.
Slaap is ook belangrijk, dus besloten om tot 7u in bed te liggen i.p.v. om 5u45 op te staan en te gaan lopen :).
Morgen half dagje vrij genomen, zo kan ik én naar de gym (FB) én is er tijd voor quality time thuis voor ik weer drie dagen weg ben.

Deze keer geen gym in het hotel, helaas (voor de rest wel dik in orde hoor https://www.accorhotels.com/nl/hotel-7847-mercure-paris-bastille-marais-hotel/index.shtml).
Maar ik ga wel dagelijks een uur of 2 wandelen en misschien een keer hardlopen.
 
:roflol: Ik wist niet eens dat sommige telefoons dat gebruikten :p.

Vandaag niet gaan hardlopen btw. Ik ben lichamelijk nog steeds wat vermoeid van het reizen en absurd weinig/slecht slapen de afgelopen week.
Slaap is ook belangrijk, dus besloten om tot 7u in bed te liggen i.p.v. om 5u45 op te staan en te gaan lopen :).
Morgen half dagje vrij genomen, zo kan ik én naar de gym (FB) én is er tijd voor quality time thuis voor ik weer drie dagen weg ben.

Deze keer geen gym in het hotel, helaas (voor de rest wel dik in orde hoor https://www.accorhotels.com/nl/hotel-7847-mercure-paris-bastille-marais-hotel/index.shtml).
Maar ik ga wel dagelijks een uur of 2 wandelen en misschien een keer hardlopen.
Groot gelijk Bubs. Rust en herstel is net zo belangrijk (dan wel niet belangrijker) dan sporten.
Prima plan om morgen dan wat te trainen én thuis wat tot rust te komen. Zal je zeker goed doen :o En dat zal je vriend ook wel appreciëren.
Heerlijk, opnieuw een werktripje! Enjoy! :D
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Groot gelijk Bubs. Rust en herstel is net zo belangrijk (dan wel niet belangrijker) dan sporten.
Prima plan om morgen dan wat te trainen én thuis wat tot rust te komen. Zal je zeker goed doen :o En dat zal je vriend ook wel appreciëren.
Heerlijk, opnieuw een werktripje! Enjoy! :D

Klopt, vandaar dat ik nog twijfel of ik mijn looptenue al dan niet meeneem naar Parijs.
Ik slaap al niet fantastisch op hotel, is het dan de moeite om dat nog met een uur in te korten en 30-45min te gaan lopen?
Of hou ik het gewoon bij 2 uurtjes wandelen 's avonds (dat doe ik sowieso)?
Nog tot morgenochtend om erover na te denken :p.

Ja, doet hij wel. We gaan deze namiddag nog iets leuks doen.
Fietsen en wandelen ofzo, misschien tot aan de abdij van West-Vleteren om daar weer een boerenplankje te eten met een goeie Pater erbij :).
We'll see!

Gisteren wel getracked, misschien niet de moeite voor een dag maar het maakt mijn innerlijke controlefreak wel gelukkig :roflol:.
LeFood Maandag
  • 1427kcal
  • EKV 120/129/45
FB zal niet erg uitgebreid worden deze namiddag.
Denk in totaal een 10-tal oefeningen te doen (4LB, 4UB, 2 abs).
Morgen dan in de TGV maar eens een nieuw trainingsschema opstellen voor de komende maanden :).
 
Dus... Op weg naar huis plots beseft dat ik wel mijn sporttas mee had, maar vergeten was om een broek en shirt erin te steken :headbang:.
Dan was het of snel naar huis, omkleden, rush naar de gym, nog 45min trainen en rush naar huis of thuis samen lunchen en extra quality time.
Verstand: optie 1
Hart: optie 2

Ben mijn hart gevolgd :heart: .
Toch nog een actieve namiddag gehad hoor, want we zijn gaan fietsen!
Doorheen het Heuvelland...Tot we plots in Frankrijk zaten :roflol:.
In totaal een 45-50km gedaan, bergop bergaf en weer bergop.
Niet de hele tijd getracked met mijn app, maar ik vermoed toch een goeie 750-800kcals verbruikt.
Mijn quads stonden ook in vuur en vlam naar het einde toe :fire:.

Na het eten nog wat samen chillen op de bank!
Toedels :wave2:
 
Dus... Op weg naar huis plots beseft dat ik wel mijn sporttas mee had, maar vergeten was om een broek en shirt erin te steken :headbang:.
Dan was het of snel naar huis, omkleden, rush naar de gym, nog 45min trainen en rush naar huis of thuis samen lunchen en extra quality time.
Verstand: optie 1
Hart: optie 2

Ben mijn hart gevolgd :heart: .
Toch nog een actieve namiddag gehad hoor, want we zijn gaan fietsen!
Doorheen het Heuvelland...Tot we plots in Frankrijk zaten :roflol:.
In totaal een 45-50km gedaan, bergop bergaf en weer bergop.
Niet de hele tijd getracked met mijn app, maar ik vermoed toch een goeie 750-800kcals verbruikt.
Mijn quads stonden ook in vuur en vlam naar het einde toe :fire:.

Na het eten nog wat samen chillen op de bank!
Toedels :wave2:
Nog maar eens het bewijs dat de liefde de ratio overstijgt! <3
Klinkt als een superfijne namiddag Bubsie. Perfecte combi van quality time met je vriend en een goede cardio sessie. Ideaal!
Fijne chille avond gewenst.
 
Jullie zijn een super actief stel. Leuk hoor!

Wat voor glute machine gebruik je?
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Nog maar eens het bewijs dat de liefde de ratio overstijgt! <3
Klinkt als een superfijne namiddag Bubsie. Perfecte combi van quality time met je vriend en een goede cardio sessie. Ideaal!
Fijne chille avond gewenst.

Jup, was heerlijk! Alleen mag mijn nieuwe fiets (mountainbike) nu wel geleverd worden.
Ik deed dit weer met mijn oud stadsfietsje, drie vitesses waarvan enkel de hoogste stand nog werkt haha!
Niet zo ideaal om in Heuvelland te gaan rijden :p. Gelukkig heb ik intussen best wat spieren in mijn benen en een ok conditie, anders was ik waarschijnlijk dood gevallen :roflol:.

Jullie zijn een super actief stel. Leuk hoor!

Wat voor glute machine gebruik je?

Nu meer dan vroeger, maar we houden wel van wandelen en fietsen ja :).
In mijn "gewone gym" is het deze:

1568184216263.png


In "gym2" (waar ik meestal ga trainen op zondag en als de andere gym gesloten is) is het eentje van technogym:

1568184193713.png


Intussen aan het wachten in Lille Europe.
De trein waar ik moest opstappen reed niet wegens panne.
Mijn vriend stelde voor om dan maar tot in Rijsel te rijden en me aan Lille Europe te droppen :heart:.
Meestal zie ik daar tegenop vanwege het verkeer, maar het ging redelijk vlot dus was ik er al om 8u :p.
TGV vertrekt pas om 9u13... Nog maar even mails checken (wat dbb'en hihi) en een ontbijtje pakken dus :).
 
Dit vind ik dus zo een raar hoeren apparaat!


Deze lijkt me dan wel weer goud!
Bij mij precies andersom. Dat ding waar je je been naar achter duwt is echt niet handig. Ik voel daarbij overigens alleen hamstring, dus zal ook wel aan mij liggen.
 
Bij mij precies andersom. Dat ding waar je je been naar achter duwt is echt niet handig. Ik voel daarbij overigens alleen hamstring, dus zal ook wel aan mij liggen.
Ik zou die oefening eens rampen, dus licht gewicht beginnen..focussen..en dan langzaam verzwaren..
 
oooh bij die apparaten heb ik zulke slechte mmc :roflol: vind ze ook helemaal niet leuk om ze te doen :emo:
 
Back
Naar boven