Fitness Seller

Peiling Forum Contest 2019 (1 bezoeker)

Ik wil meedoen en mijn voorkeur gaat naar


  • Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Papa?

Als je een prijs wil winnen moet je er maar voor werken. Als je het niet kunt volhouden om 12 weken fatsoenlijk te trainen en eten verdien je de prijs ook niet.
Dat is niet wat jij zegt, jij zegt dat de rest pussys zijn, maar er zijn nog zo van die dingen zoals ziektes, jonge kinderen,...
Niet iedereen heeft alleen bodybuilding in zijn leven.
 
Laatst bewerkt:
12 weken is lang, met minder weken heb ik wedstrijd droog gestaan. Mijn voorkeur gaat uit naar 8, geen zin om zo lang te cutten en zo diep te gaan. Verder vind ik dat er zeker onderscheid gemaakt mag worden tussen natty en gebruikers, maar dat is natuurlijk wel lastig met peilen. Van de ene kant mag wat mij betreft iedereen meedoen maar van de andere kant maakt dit de drempel wel hoog, dus wellicht ook daar onderscheid in maken..? Tja.. lekker makkelijk zo.
 
Misschien iets voor volgend jaar. Winnaar krijgt 2 tickets voor Mr.O.

Winnaar mag een lid naar keuze meenemen?
 
Dat is niet wat jij zegt, jij zegt dat de rest pussys zijn, maar er zijn nog zo van die dingen zoals ziektes, jonge kinderen,...
Niet iedereen heeft alleen bodybuilding in zijn leven.
Pussy'a dus inderdaad
 
Wel eens wat wovano zegt over dat je er 100% voor moet gaan, maar voor een natty is het niet realistisch om na 8 weken te cutten echt er perfect bij te staan imo, das een beetje mn punt, in dat opzicht heeft enhanced een groot voordeel tov natty (als de contest van zon ‘korte’ duur is). Maakt mij trouwens geen zak uit verder wil sws meedoen ongeacht regels/deelnemers, enige is de uiterste inleverdatum foor foto’s :D
 
Ik heb in het verleden clen gebruikt.

Gebruik momenteel af en toe Iomax of preworkouts met DMAA of yohimbine of consorten..


Maarre..hebben de AAS gebruikers het niet 'veel' makkelijker in de contest? Er wordt nu wel super hardcore gedaan over 12 weken cutten..maar daar heb je het als gebruiker vast een stuk makkelijker mee qua o.a libido, energie levels, massa behoudt, etc etc..:trollface:

Verder zijn de meeste naturels toch wat minder met deze sport bezig (uitzonderingen daargelaten).

Echter, hoeft er van mij geen contest te komen voor natty en niet natty. Gewoon net als ik voor plaats 4 gaan en de transformatie voor jezelf uitvoeren.

Wie wil er nu niet een beetje droog de zomer in?

Wel eens wat wovano zegt over dat je er 100% voor moet gaan, maar voor een natty is het niet realistisch om na 8 weken te cutten echt er perfect bij te staan imo, das een beetje mn punt, in dat opzicht heeft enhanced een groot voordeel tov natty (als de contest van zon ‘korte’ duur is). Maakt mij trouwens geen zak uit verder wil sws meedoen ongeacht regels/deelnemers, enige is de uiterste inleverdatum foor foto’s :D
Wat fijn dat het een soort wordt 'toe gegeven'
 
Wat bedoel je?
Dat het enhanced 'makkelijker' is qua cutten.

Dat had chrash ook al gezegd gedurende de contest.

Nu wil ik natuurlijk niet zeggen dat wanneer je enhanced bent je geen fuck hoeft te doen. Maar hier en daar wat tren of GH is natuurlijk niet verkeerd qua droge(re) look.

Overigens weet ik daar het fijne niet van, heb net de inleiding van Galen zijn boek gelezen ;)
 
Dat het enhanced 'makkelijker' is qua cutten.

Dat had chrash ook al gezegd gedurende de contest.

Nu wil ik natuurlijk niet zeggen dat wanneer je enhanced bent je geen fuck hoeft te doen. Maar hier en daar wat tren of GH is natuurlijk niet verkeerd qua droge(re) look.

Overigens weet ik daar het fijne niet van, heb net de inleiding van Galen zijn boek gelezen ;)
Alles is makkelijker enhanced, anders heeft het geen nut om die spullen allemaal te nemen lijkt mij. Alleen de bijwerkingen verdragen is vaak zwaar en moeilijk.
 
ik zou best mee doen denk ik al dat toegestaan was; zitten onderhand best een aantal gasten op t forum hier met een fatsoenlijk fysiek / die ook wedstrijd ervaring hebben, dus zou best leuk kunnen worden.
 
ik zou best mee doen denk ik al dat toegestaan was; zitten onderhand best een aantal gasten op t forum hier met een fatsoenlijk fysiek / die ook wedstrijd ervaring hebben, dus zou best leuk kunnen worden.

Eigenlijk een heel goed idee, kan een spannende wedstrijd opleveren.
 
Back
Naar boven