XXL Nutrition

Peiling Forum Contest 2019 (1 bezoeker)

Ik wil meedoen en mijn voorkeur gaat naar


  • Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Maarre..hebben de AAS gebruikers het niet 'veel' makkelijker in de contest? Er wordt nu wel super hardcore gedaan over 12 weken cutten..maar daar heb je het als gebruiker vast een stuk makkelijker mee qua o.a libido, energie levels, massa behoudt, etc etc..:trollface:

Verder zijn de meeste naturels toch wat minder met deze sport bezig (uitzonderingen daargelaten).

Of het makkelijker is zal best maar het is nou ook niet zo dat mensen een wedstrijdniveau conditie neerzetten, op misschien af en toe een uitzondering na.
Met een paar % cutten zou je imo niet echt last van die punten moeten hebben.

Verder prima als mensen idd wat minder ermee bezig zijn (natty of enhanced) maar bij deze contest zijn nog best prijzen te winnen.
Stukken beter dan op een echte wedstrijd dus je mag best verwachten dat ze er ook moeite voor doen.
Als 12 weken een beetje op je voeding letten al lastig is...

Ps; bij deze waarschijnlijk ook in als t 12 weken duurt
 
Of het makkelijker is zal best maar het is nou ook niet zo dat mensen een wedstrijdniveau conditie neerzetten, op misschien af en toe een uitzondering na.
Met een paar % cutten zou je imo niet echt last van die punten moeten hebben.

Verder prima als mensen idd wat minder ermee bezig zijn (natty of enhanced) maar bij deze contest zijn nog best prijzen te winnen.
Stukken beter dan op een echte wedstrijd dus je mag best verwachten dat ze er ook moeite voor doen.
Als 12 weken een beetje op je voeding letten al lastig is...

Ps; bij deze waarschijnlijk ook in als t 12 weken duurt
True wat betreft de prijzen. Daarom wordt iedereen ook zo fanatiek wanneer ze merken 'podiumplaatsen' te pakken..

Toch Sanca Saxon :windup:

Ik sta er niet negatief tegenover wanneer er wedstrijdgasten meedoen aan de contest. Mits zij ook fatsoenlijk loggen kan het IMO ook leuk en/of leerzaam zijn:thumbs:
 
Ik vind in de gehele wedstrijd het logboek en het leerproces (en het leren van anderen) primeren. Dat de prijzen naar de echte topfysieken gaan vind ik niet meer dan logisch. Daarom dat het mij ook heel nuttig en leuk lijkt wedstrijd atleten mee te laten doen. Dat ik hier tegen geen schijn van kans heb zal mij worst wezen, ik leer er wel van bij en die prijzen zijn heel mooi meegenomen, maar kan ik zelf ook wel kopen..
 
Atleten kunnen 'echte' wedstrijden meedoen, terwijl het merendeel van de leden hier nooit op een podium zullen staan, en net voor hun is het dan leuk om eens de contest mee te doen.
 
Verder zijn de meeste naturels toch wat minder met deze sport bezig (uitzonderingen daargelaten).

Echter, hoeft er van mij geen contest te komen voor natty en niet natty. Gewoon net als ik voor plaats 4 gaan en de transformatie voor jezelf uitvoeren.

:ty:

Atleten kunnen 'echte' wedstrijden meedoen, terwijl het merendeel van de leden hier nooit op een podium zullen staan, en net voor hun is het dan leuk om eens de contest mee te doen.

Inderdaad, gewoon de regels houden zoals het nu is.
Wel grappig dat de meeste mensen die lopen te zeuren over de regels uiteindelijk toch niet meedoen.
 
Waarom mogen daar mogen wel wedstrijdatleten meedoen? Ook niet eerlijk dan toch?
Noem eens een wedstrijd dat vergelijkbaar is met een challenge? Crossfit misschien?
Je noemde al PL'ers maar die trainen voor de hoogste 1RM en een shitload reps speelt eerder in hun nadeel.
 
Noem eens een wedstrijd dat vergelijkbaar is met een challenge? Crossfit misschien?
Je noemde al PL'ers maar die trainen voor de hoogste 1RM en een shitload reps speelt eerder in hun nadeel.
Alsof powerlifters alleen sterk zijn in 1rm
 
Heeft iedereen hier vakantie ofzo :p, wat is er allemaal gebeurd vandaag? :roflol:
Grotendeels ben ik het wel met wovano eens.

Verder denk ik dat de doelen per persoon verschillen, zo ook de tijdsduur en ideale periode. Niet iedereen cut hier immers voor een summerbody of moet zo nodig op het strand lopen en ook lang niet iedereen geniet zijn/haar vakantie in het hoogseizoen. (Ikzelf heb bijvoorbeeld nooit vakantie voor september/oktober en mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar juli/augustus, maar ik kan natuurlijk niet voor anderen spreken en mijn voorkeur is ook niet relevant.)

Ik zou gewoon begin volgend jaar opnieuw een poll houden voor mensen die dan serieuze interesse hebben. Wellicht is het een optie iets flexibeler te zijn met de start- en einddatum en de periode voor het maken/inleveren van foto's om het animo te vergroten.

Persoonlijk vind ik het geen probleem om wedstrijdatleten deel te laten nemen, maar dan zou je misschien met prijzen ook een onderscheid kunnen maken om het voor iedereen interessant te houden. Of bijvoorbeeld in plaats van een eerste, tweede en derde prijs 3 prijzen te geven, mensen op verschillende criteria een cijfer geven en één prijs voor beste eindshape, één voor beste transformatie en één voor beste toewijding/dedication/doorzettingsvermogen ofzo uitreiken. Er zijn immers mensen die bij aanvang al een betere shape dan de concurrentie hebben en niet/nauwelijks verbeteren gedurende de contest en toch met gemak winnen.
 
Heeft iedereen hier vakantie ofzo :p, wat is er allemaal gebeurd vandaag? :roflol:
Grotendeels ben ik het wel met wovano eens.

Verder denk ik dat de doelen per persoon verschillen, zo ook de tijdsduur en ideale periode. Niet iedereen cut hier immers voor een summerbody of moet zo nodig op het strand lopen en ook lang niet iedereen geniet zijn/haar vakantie in het hoogseizoen. (Ikzelf heb bijvoorbeeld nooit vakantie voor september/oktober en mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar juli/augustus, maar ik kan natuurlijk niet voor anderen spreken en mijn voorkeur is ook niet relevant.)

Ik zou gewoon begin volgend jaar opnieuw een poll houden voor mensen die dan serieuze interesse hebben. Wellicht is het een optie iets flexibeler te zijn met de start- en einddatum en de periode voor het maken/inleveren van foto's om het animo te vergroten.

Persoonlijk vind ik het geen probleem om wedstrijdatleten deel te laten nemen, maar dan zou je misschien met prijzen ook een onderscheid kunnen maken om het voor iedereen interessant te houden. Of bijvoorbeeld in plaats van een eerste, tweede en derde prijs 3 prijzen te geven, mensen op verschillende criteria een cijfer geven en één prijs voor beste eindshape, één voor beste transformatie en één voor beste toewijding/dedication/doorzettingsvermogen ofzo uitreiken. Er zijn immers mensen die bij aanvang al een betere shape dan de concurrentie hebben en niet/nauwelijks verbeteren gedurende de contest en toch met gemak winnen.
dat soort onderscheid maken zou natuurlijk wel tof zijn, maar zelfs als je alles op 1 hoop flikkert is de opkomst tegenwoordig echt mondjesmaat; ga je vervolgens werken in verschillende categorieën dan wordt t helemaal een poppenkast.
 
Laat gewoon iedereen deelnemen op voorwaarde dat het actieve leden zijn (vb: 1 jaar lid, x-aantal posts, wedstrijdlog moet actief bijgehouden worden, ...).

Dat komt het forum toch echt wel ten goede --> Niveau van de wedstrijd, en ook het aantal actieve leden met bepaald niveau, neemt dan ongetwijfeld toe.
 
Laat gewoon iedereen deelnemen op voorwaarde dat het actieve leden zijn (vb: 1 jaar lid, x-aantal posts, wedstrijdlog moet actief bijgehouden worden, ...).

Dat komt het forum toch echt wel ten goede --> Niveau van de wedstrijd, en ook het aantal actieve leden met bepaald niveau, neemt dan ongetwijfeld toe.
Eens! De contest zal er niet op achteruit gaan, daar ben ik van overtuigd. Als je al eens een 10-15 serieuze loggers hebt kan het een hele leuke contest worden. Waar niet alleen andere iets van kunnen leren, maar wellicht ook motivatie uit weten te halen.
 
Laat gewoon iedereen deelnemen op voorwaarde dat het actieve leden zijn (vb: 1 jaar lid, x-aantal posts, wedstrijdlog moet actief bijgehouden worden, ...).

Dat komt het forum toch echt wel ten goede --> Niveau van de wedstrijd, en ook het aantal actieve leden met bepaald niveau, neemt dan ongetwijfeld toe.
Hier kan ik me ook wel in vinden..

Atleten kunnen 'echte' wedstrijden meedoen, terwijl het merendeel van de leden hier nooit op een podium zullen staan, en net voor hun is het dan leuk om eens de contest mee te doen.
Maar hierin eigenlijk ook wel..
 
Een aantal polls zal begin volgend jaar wel uitwijzen wat de leden graag willen toch? Van sommige kun je de uitslag al wel raden natuurlijk. Belangrijkste voor nu lijkt me het vaststellen van de duur en tijdstip van de wedstrijd. De rest kan dan begin volgend jaar worden gepolst, als er maar op tijd gepolst wordt kan het alleen maar beter worden imo!
 
Back
Naar boven