AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Bezoekers in dit topic

Heeft u overigens meegekregen dat de Nationale Omtzigt Man weer scherp was en bezig?

Van de week al met iets anders, vandaag met de compensatie die banken wel krijgen, maar pensioenfondsen en verzekeraars niet.
Waardeloze Eurozone rentebeleid, de transferunie bestaat al.

Derksen en anderen, stemt geen CDA, stemt Omtzigt!
 
Jinek nu met die agent die is neergeslagen.

Volgende keer gewoon schieten?
 
Of geen agent worden om de verkeerde redenen.
 
Vooropgesteld dat ik niet zit te kijken, maar wat zijn volgens jou goede redenen om dat te doen, en wat verkeerde?
Heb een tante, die door haar werk vaak in aanraking komt met agenten, die zei dat ik bij de polizei moest gaan. Leuke uren, geen onaardig loon, bla bla bla...

Nou, als dat redenen zijn waarom mensen bij de polizei gaan dan vrees ik het ergste. Het moet een roeping zijn, en dat gevoel heb ik totaal niet.

Ik begrijp sowieso nooit de controverse als er weer eens een agent het leven laat of in elkaar werd getimmerd. Het hoor namelijk bij de vak. Alleen lijken sommige agenten dat zelf niet door te hebben. :roflol:
 
Had weleens een tante, die door haar werk vaak in aanraking komt met agenten, die zei dat ik bij de polizei moest gaan. Leuke uren, geen onaardig loon, bla bla bla...

Nou, als dat redenen zijn waarom mensen bij de polizei gaan dan vrees ik het ergste. Het moet een roeping zijn, en dat gevoel heb ik totaal niet.

Ik begrijp sowieso nooit de controverse als er weer eens een agent het leven laat of in elkaar werd getimmerd. Het hoor namelijk bij de vak. Alleen lijken sommige agenten dat zelf niet door te hebben. :roflol:
Als militair doodgeschoten worden op een missie hoort bij het vak. Als agent doodgeslagen worden niet echt als je het mij vraagt.
 
Heb een tante, die door haar werk vaak in aanraking komt met agenten, die zei dat ik bij de polizei moest gaan. Leuke uren, geen onaardig loon, bla bla bla...

Nou, als dat redenen zijn waarom mensen bij de polizei gaan dan vrees ik het ergste. Het moet een roeping zijn, en dat gevoel heb ik totaal niet.

Ik begrijp sowieso nooit de controverse als er weer eens een agent het leven laat of in elkaar werd getimmerd. Het hoor namelijk bij de vak. Alleen lijken sommige agenten dat zelf niet door te hebben. :roflol:
Zou je tijdens psychologische keuring goedgekeurd worden denk je?
 
9 van de 10 meldingen zijn huiselijk geweld en ongelukken.

No thanks Jeff
 
Zou je tijdens psychologische keuring goedgekeurd worden denk je?
Kijk eens wat er allemaal rondloopt als agent op straat, en dan heb ik het niet over de afdeling binnen zonder kloppen e.d., moet de vraag dan niet zijn of er wel eens iemand niet door de keuring komt?

Even los van het feit dat als je wel capabel bent en uit het juiste hout gesneden er altijd wel beleid en boven je gestelden zijn die je belemmeren de juiste acties en prioriteiten te stellen. Want beeldvorming, inclusiviteit en pcheid.
 
Voor de nachtrust laat ik u achter met een onderwerpsuggestie: Afschaffing van de term Gouden Eeuw door het Amsterdam Museum.

Ik verheug me nu al op de koffie en uw reacties.
 
Laatst bewerkt:
Kijk eens wat er allemaal rondloopt als agent op straat, en dan heb ik het niet over de afdeling binnen zonder kloppen e.d., moet de vraag dan niet zijn of er wel eens iemand niet door de keuring komt?

Even los van het feit dat als je wel capabel bent en uit het juiste hout gesneden er altijd wel beleid en boven je gestelden zijn die je belemmeren de juiste acties en prioriteiten te stellen. Want beeldvorming, inclusiviteit en pcheid.
Sommige mensen zijn inderdaad niet geschikt om agent te zijn. Maar kunnen we tegenwoordig niet meer normaal doen?

Vroeger kreeg je gewoon een knuppel in je nek als je bijdehand was.
 
Back
Naar boven