MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Jammer genoeg, anders zat jij als eerste op de trein.

    Sorry :(
    over relevant zijn praten en zelf uit Vlaanderen komen :no:

    Een dictatuur in NL zou wel goed zijn overigens
     
    Intrigerende politieke inzichten lees ik op de laatste pagina
     
    Joeptjoebers trouwens op borgtocht vrij, 500 dollar. Zal wel aflopen met een sisser, hebben ze mooi geluk die jongens, mooie boost voor hun kanaal
     
    Joeptjoebers trouwens op borgtocht vrij, 500 dollar. Zal wel aflopen met een sisser, hebben ze mooi geluk die jongens, mooie boost voor hun kanaal
    Valt mee Ties had al 700k + subs en is NL talig. Nu wel even viral maar wat ze aan subs erbij pakken is Engelstalig.
     
    Politie agent worden,

    Je moet het maar willen.
     
    over relevant zijn praten en zelf uit Vlaanderen komen :no:

    Een dictatuur in NL zou wel goed zijn overigens
    Ik houd jullie in de gaten.
    Vlaanderen is toch het minst irrelevante deel van België?

    Hij doet er goed aan om ons in de gaten te houden, dan weet hij wat voor shit zijn kant op komt. B.v. Zwarte Piet discussie, eerst hier, langzaamaan ook daar. Vaak komt die SJW BS uit de VS via Nederland naar Vlaanderen.

    Ze hadden daar wel eerder dan wij hun eigen Greta, hun eigen klimaatkind, wees er maar trots op. Ironisch wel dat haar achternaam De Wever is.

    Een dictatuur lijkt vaak een goed idee, ging in het begin ook goed in Turkije en Zimbabwe. Of kijk wat er gebeurt als de VVD te lang op het departement Justitie zit.
     
    Laatst bewerkt:
    Hij doet er goed aan om ons in de gaten te houden, dan weet hij wat voor shit zijn kant op komt. B.v. Zwarte Piet discussie, eerst hier, langzaamaan ook daar. Vaak komt die SJW BS uit de VS via Nederland naar Vlaanderen.
    Dat is destijds in de kiem gesmoord.
     
    Dat is destijds in de kiem gesmoord.
    Nee, dat is het niet.

    De vijand heeft zich hoogstens tactisch teruggetrokken en wacht verschanst, terwijl men zich herbewapend, op een gunstig moment om toe te slaan.

    Momenteel ligt het front dwars door Nederland, maar maak je geen zorgen, het onkruid zal ook in Belgenland weer opduiken.
     
    Voor de nachtrust laat ik u achter met een onderwerpsuggestie: Afschaffing van de term Gouden Eeuw door het Amsterdam Museum.

    Ik verheug me nu al op de koffie en uw reacties.
    Voor de nachtrust laat ik u achter met een onderwerpsuggestie: Afschaffing van de term Gouden Eeuw door het Amsterdam Museum.

    Ik verheug me nu al op de koffie en uw reacties.

    Nou, nou, de maatschappelijke discussie is losgebarsten. Volgende stap is dat scholen aankondigingen dat ze inclusievere lesmethoden gaan gebruiken.
     
    Nee, dat is het niet.

    De vijand heeft zich hoogstens tactisch teruggetrokken en wacht verschanst, terwijl men zich herbewapend, op een gunstig moment om toe te slaan.

    Momenteel ligt het front dwars door Nederland, maar maak je geen zorgen, het onkruid zal ook in Belgenland weer opduiken.
    Waarvan akte
     
    ik ben absoluut geen fan van die kaakklem en nog minder van GL maar dat gedram over dat neppistooltje vandaag is toch wel echt spijkers op laag water

    zoeken ,van het twitterriool kan ik het nog wel begrijpen maar de politiek zelf moet zich verre van dit soort futiliteiten houden
     
    Laatst bewerkt:
    • Like
    Waarderingen: 040B
    Eigenlijk is groenlinks gewoon een toppartij.

    Ruktor Groot Wassink 4 Secretaris-Generaal!
     

    weer eens "groot" nieuws in de Nl media over een of ander kutpistooltje van de zoon van de burgemeester van amsterdam ,(kleine letters want grote

    letters zijn niet inclusief genoeg en zijn ook nog eens discriminerend voor onze verticale gehandicapte medeburgers)
     
    Back
    Naar boven