XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • JBL Charge 4 speakers gehaald. Sta nu flink te knallen op werk in mijn keukentje. 1mans gesloten keuken dus kan draaien wat ik wil en zo hard als ik wil.

    Dr Peacock - trip to ireland :)
    Mooie speakers en lekker nummertje!
     
    13 dagen achter elkaar gewerkt. Nog 8 uurtjes te gaan en dan heb ik ook eindelijk weekend. 130 uur in 2 weken..

    Kan niet wachten om straks een lekkere whisky te drinken.
    je hebt een echte baas! :o
     
    13 dagen achter elkaar gewerkt. Nog 8 uurtjes te gaan en dan heb ik ook eindelijk weekend. 130 uur in 2 weken..

    Kan niet wachten om straks een lekkere whisky te drinken.
    Ik drink er een op jou.

    Ooit 36 uur in 3 dagen gedraaid. En een keer 24 uur shift gedaan.
     
    Ik drink er een op jou.

    Ooit 36 uur in 3 dagen gedraaid. En een keer 24 uur shift gedaan.
    Ja dat heb ik nu dus de afgelopen 2 dagen en vandaag. Van 11:00 tot 24:00. En dan sta ik alleen in een keukentje van 2x2m. Begint nu wel langzamerhand op een isoleercel te lijken haha. Had gister niet eens pauze.

    Maja, ik factureer €32,5 per uur dus vind het niet zo erg. €400 voor een dag werk, sure ik ga er wel 13 uur staan.

    24 uur zou ik echter niet trekken.

    je hebt een echte baas! :o
    Kben freelancer dus ben eigen baas. Anders zou ik echt niet zulke weken gaan maken. Ben niet gek :)
    Wat dat betreft zijn de meeste uitbaters in de hoereca een stelletje slavendrijvers.
    Een contract van 40 uur per week, 60 uur per week daadwerkelijk werken en dan 2000 bruto per maand verdienen is redelijk standaard (als kok zijnde). Die overuren kan je dan niet opnemen want personeelstekort dus moet je ze laten uitbetalen (en dan gaat bijna de helft naar belastingdienst). Moderne slavernij.

    Daarom gaan ook steeds meer koks freelancen. Als je dan 60 uur per week werkt pak je rond de €1800 per week.. €7200 per 4 weken...

    En ik heb niet eens een koksopleiding gedaan lmao.
     
    Laatst bewerkt:
    Best wel!
    Goede workout toegewenst!


    Zou je beter niet doen, zal weer fataal aflopen.


    Damn! Geniet van je welverdiende weekend!

    Komt wel goed denk ik. Basic fit staat toch op een laag pitje. Al een week ofzo niet geweest. Hardlopen pak ik wel weer op. En het fietsen natuurlijk.
     
    Ja dat heb ik nu dus de afgelopen 2 dagen en vandaag. Van 11:00 tot 24:00. En dan sta ik alleen in een keukentje van 2x2m. Begint nu wel langzamerhand op een isoleercel te lijken haha. Had gister niet eens pauze.

    Maja, ik factureer €32,5 per uur dus vind het niet zo erg. €400 voor een dag werk, sure ik ga er wel 13 uur staan.

    24 uur zou ik echter niet trekken.
    Die 24 uur shift was vuurwerk orders bij elkaar zoeken. Als een kind in een snoepwinkel lol. Zoveel vuurwerk had ik nog nooit gezien.
     
    420 , orange juizze en jaya the cat ! Weekend
     
    Back
    Naar boven