XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (34 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • 41km gefietst.

    Wie zijn dit?
     

    Bijlagen

    • 20190913_163301.jpg
      20190913_163301.jpg
      148,8 KB · Weergaven: 87
    zag 2 kindjes op mijn werk stiekem eten in hun rugzak proppen (sukkels, stond nog 2 meter voor hun en nogsteeds merkten ze niet dat ik daar werk) vond het zielig, en hield ze niet tegen. steelde vroeger zelf ook toen ik 6 was. maar wat ze pakten was ook maar troep, koekjes, mini pakjes drinken thats it.
     
    zag 2 kindjes op mijn werk stiekem eten in hun rugzak proppen (sukkels, stond nog 2 meter voor hun en nogsteeds merkten ze niet dat ik daar werk) vond het zielig, en hield ze niet tegen. steelde vroeger zelf ook toen ik 6 was. maar wat ze pakten was ook maar troep, koekjes, mini pakjes drinken thats it.
    Waarom zei je niet '1 vial tren en we hebben het nergens meer over'?
     
    zag 2 kindjes op mijn werk stiekem eten in hun rugzak proppen (sukkels, stond nog 2 meter voor hun en nogsteeds merkten ze niet dat ik daar werk) vond het zielig, en hield ze niet tegen. steelde vroeger zelf ook toen ik 6 was. maar wat ze pakten was ook maar troep, koekjes, mini pakjes drinken thats it.
    Employee of the month. :gek:

    Je gaat toch niet toekijken hoe mensen stelen van je werkgever? Aangifte doen. Dit soort gedrag in de kiem smoren.
     
    Employee of the month. :gek:

    Je gaat toch niet toekijken hoe mensen stelen van je werkgever? Aangifte doen. Dit soort gedrag in de kiem smoren.
    Ik zou ze niet aangeven, maar wel aanspreken (afhankelijk van hoe oud ze zijn, maar aan 'kindjes' te lezen nog vrij jong). Even angst inboezemen is vaak al voldoende,
     
    Back
    Naar boven