XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (35 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Wat zever je nou, Jeanet.
    1568411247498.png
     
    Waarom mag je onder de 21 niet posten in de AAS sectie?
    Mag er wel vragen stellen (als ik me niet verigs), maar mag geen adviezen verlenen.
     
    Deze ochtend heb ik mijn volledige garagegym verkocht aan een kennis. Het is sneller gegaan dan verwacht maar de prijs was goed :)

    Dit had eigenlijk ook in het "wat heeft mijn dag verpest" topic kunnen staan. Het was uiteindelijk een verzameling waar ik jaren over heb gedaan maar de vrijgekomen ruimte is welkom.

    Na nieuwjaar neem ik allicht een fitnessabonnement.
     
    • Like
    Waarderingen: 040B
    Deze ochtend heb ik mijn volledige garagegym verkocht aan een kennis. Het is sneller gegaan dan verwacht maar de prijs was goed :)

    Dit had eigenlijk ook in het "wat heeft mijn dag verpest" topic kunnen staan. Het was uiteindelijk een verzameling waar ik jaren over heb gedaan maar de vrijgekomen ruimte is welkom.

    Na nieuwjaar neem ik allicht een fitnessabonnement.
    Jammer man.
     
    Vandaag was het vlaams kampioenschap powerliften, 2 mannen van de fitness die meededen. Ik ben echt benieuwd naar de uitslagen :D
     
    Vandaag was het vlaams kampioenschap powerliften, 2 mannen van de fitness die meededen. Ik ben echt benieuwd naar de uitslagen :D
    Als ik mag afgaan van de instastory is er 1 iemand al Vlaams kampioen :eek!: Ik ben nu nog meer benieuwd naar wat er gehoffen is!
     
    Mn verplichte requisitevak gehaald ivm promotie, 11/20, vak aan de Ugent maar verschrikkelijk saai en nooit naar de les geweest.
     
    Als ik mag afgaan van de instastory is er 1 iemand al Vlaams kampioen :eek!: Ik ben nu nog meer benieuwd naar wat er gehoffen is!
    Blijkbaar deden er maar 2 mensen mee in hun categorie, de 2 van de fitness waar ik ga :roflol: Das wel kut als je een competitief iemand bent
     
    Back
    Naar boven