Fitness Seller

Beste Pre Workout? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

De Venom blikjes van XXL :heart:
 
De Venom blikjes van XXL :heart:
Die ga ik de volgende bestelling bij XXL ook eens proberen al verwacht ik nooit teveel van 'voorgemixte' PWO's.
Mijn 5150 is bijna op en los van wat samples heb ik niets leuks meer ertussen liggen behalve een potje T5. Ik zie die Ghost ook veel voorbij komen, misschien die maar eens proberen
 
Die ga ik de volgende bestelling bij XXL ook eens proberen al verwacht ik nooit teveel van 'voorgemixte' PWO's.
Mijn 5150 is bijna op en los van wat samples heb ik niets leuks meer ertussen liggen behalve een potje T5. Ik zie die Ghost ook veel voorbij komen, misschien die maar eens proberen

Ghost is reeeete duur :p
 
Die ga ik de volgende bestelling bij XXL ook eens proberen al verwacht ik nooit teveel van 'voorgemixte' PWO's.
Mijn 5150 is bijna op en los van wat samples heb ik niets leuks meer ertussen liggen behalve een potje T5. Ik zie die Ghost ook veel voorbij komen, misschien die maar eens proberen
Mijn pot 5150 staat ondertussen hard te worden in de kast.
 
Dat is zeker geen slecht idee! Moeten we overigens niet te lang mee wachten (gezien de levertijd).

Weet jij nog meer mensen die komen die interesse hebben?
28taP . Verder weet ik het niet. Ik kan eens een balletje opwerken in het topic van de meet.
 
Totalbodyshop.nl heeft wel een leuke voor jullie stimjunkies. Heb een sample pot gehad, dus whythefucknot. Maar dit is er weer 1 waar je kippenvel van krijgt :roflol:
Denk niet dat ik m op ga maken.


Dezen.
Krijg zelf 10% korting op spul met jaywhey10
Probeer maar of ie voor jullie werkt, denk niet dat hen dat veel uitmaakt.
 
Totalbodyshop.nl heeft wel een leuke voor jullie stimjunkies. Heb een sample pot gehad, dus whythefucknot. Maar dit is er weer 1 waar je kippenvel van krijgt :roflol:
Denk niet dat ik m op ga maken.


Dezen.
Krijg zelf 10% korting op spul met jaywhey10
Probeer maar of ie voor jullie werkt, denk niet dat hen dat veel uitmaakt.
Klinkt goed:roflol:
 
Vind die 5150 niets, als ik gegeten heb merk ik er niets van en op een lege maag word ik er kotsmisselijk van. Lange tijd met pre workouts getraind maar nu al tijdje zonder. Merk eigenlijk 0 verschil. Nachtrust is er in ieder geval stuk beter van geworden en ook beter voor de portemonnee. Dus mijn tip voor iedereen, kap met die troep. Of gooi er een bakkie sterke koffie in.
 
Totalbodyshop.nl heeft wel een leuke voor jullie stimjunkies. Heb een sample pot gehad, dus whythefucknot. Maar dit is er weer 1 waar je kippenvel van krijgt :roflol:
Denk niet dat ik m op ga maken.


Dezen.
Krijg zelf 10% korting op spul met jaywhey10
Probeer maar of ie voor jullie werkt, denk niet dat hen dat veel uitmaakt.
Verpakking wel echt vet
 
Hoe is deze dan? ziet er wel goed uit..

Het was dus ook Hades geworden. Had m gister ook gelijk getest aangezien push op de planning stond en ik de nacht daarvoor zowat ieder uur wakker was geworden en aardig moe was.
Had om 16:00 ~6gr gepakt (aanbevolen hoeveelheid is 5,5gr maar de scoop wat drbij zit is veel te groot dus had ik t op mn keukenweegschaal afgewogen aangezien ik geen grammenweegschaal heb). 16:15 was ik op de sportschool en tijdens de warming up merkte ik al dat ik wat helderder werd maar niet zo dat t inklapte. Tijdens de training waren focus en kracht aanwezig en zweette ik behoorlijk.
Toen die was uitgewerkt was ik wel echt kapot en ben rond half 10 in slaap gevallen...al met al een prettig pwo...volgende x ga ik wel ietsjes meer pakken (ga deze maar 1 a 2x per week pakken)
 
Snap überhaupt niet waarom iedereen zo lyrisch is over 5150. Enkel een zeer hoge dosis cafeïne. Al staat het me wel bij dat ik in het verleden 2 keer een pwo van Rich Piana heb geprobeerd, beide keren geen bijzondere workout, maar wel snachts lucide nachtmerries.. :dunno:
 
Snap überhaupt niet waarom iedereen zo lyrisch is over 5150. Enkel een zeer hoge dosis cafeïne. Al staat het me wel bij dat ik in het verleden 2 keer een pwo van Rich Piana heb geprobeerd, beide keren geen bijzondere workout, maar wel snachts lucide nachtmerries.. :dunno:

Zo zie je maar weer dat werking van pwo's echt iets persoonlijks is. 5150 is mn favoriete "legale" pwo al is t idd geen die ik na t werk pak als ik de dag drna weer vroeg op moet..als ik voor het werk ga trainen is die top
 
Back
Naar boven