Fitness Seller

Beste Pre Workout? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zo zie je maar weer dat werking van pwo's echt iets persoonlijks is. 5150 is mn favoriete "legale" pwo al is t idd geen die ik na t werk pak als ik de dag drna weer vroeg op moet..als ik voor het werk ga trainen is die top
Zeker waar. Wat dat betreft vind ik MVPre ook een fijne voor iedere dag. Cocaïne of pshyco zijn ook top, maar moet er niet aan denken die elke dag te nemen.
 
Zeker waar. Wat dat betreft vind ik MVPre ook een fijne voor iedere dag. Cocaïne of pshyco zijn ook top, maar moet er niet aan denken die elke dag te nemen.


en hoe vind je het om pwo vrij te trainen
 
Na ongeveer een maand minder te trainen door werk en een blessure, eergisteren weer begonnen en dat met de Mutant Madness. Nog steeds eigenlijk geen effect buiten dat ik onmiddellijk zeiknat sta in het zweet. Ja, dat is het toch niet. :)
 
2,50 euro voor een standaard ondergedoseerde pwo bruh...
Portieverpakkingen zijn altijd duur, maar gemakkelijk. Ingrediënten los kopen is sowieso voordeliger.
 
Handig voor de b2b markt, maar zou niet weten waarom je als consument die dingen zou kopen.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
2,50 euro voor een standaard ondergedoseerde pwo bruh...


De glimmende goud & zwarte uitstraling verhult niet dat je iets speciaals in handen hebt. Eenmaal geopend komt een heerlijk fruitige frambozensmaak je tegemoet en niet lang daarna sta je paraat om te knallen!

Ben jij klaar voor de V.I.P. onder de pre-workouts? Dit is PRE SHOT!





:roflol: hebben ze de marketingmedewerker van B&F overgenomen
 
Heb momenteel Bloodshr3d (black magic edition) van Olympus Labs, smaak; sucker punch. Leuke energie boost, en vermindert merkbaar het hongergevoel.
 
2,50 euro voor een standaard ondergedoseerde pwo bruh...
Portieverpakkingen zijn altijd duur, maar gemakkelijk. Ingrediënten los kopen is sowieso voordeliger.
De glimmende goud & zwarte uitstraling verhult niet dat je iets speciaals in handen hebt. Eenmaal geopend komt een heerlijk fruitige frambozensmaak je tegemoet en niet lang daarna sta je paraat om te knallen!

Ben jij klaar voor de V.I.P. onder de pre-workouts? Dit is PRE SHOT!

:roflol: hebben ze de marketingmedewerker van B&F overgenomen
En toch heb ik ehm besteld. 1 sample..om te testen:roflol:
 
Pre work out? voor mij gewoon de laatste Beatport Top 100 op en knallen. Anders een dubbele espresso als het echt moet. Ik kreeg er alleen maar het gevoel van te veel koffie op van. Het is voor mij meer een mindset thing om in de zone te komen dan dat ik van pwo harder ga. Wanneer het tussen de oren goed zit gaat de rest ook lekker imho.
ik ging van een pwo niet beter presteren. Een lekkere pomp is voor mij de dag er voor flink carbs laden en water drinken. Ik,zou mijn budget ook liever uitgeven aan een goede multivit en whey.
 
XXL shot: de sterke zoete matige smaak maakt je opgewekter dan de prewko zelf. Niet mijn ding.
De venom als blikje vind ik wel chill trouwens, op een of andere manier fijner dan wanneer ik het als scoop had
 
En toch heb ik ehm besteld. 1 sample..om te testen:roflol:

Dat was ik dus ook van plan de volgende keer dat ik bij XXL zou bestellen. Zo één shotje en één blikje Venom.

Mijn vriendin heeft vanuit haar werk eens "energy boost shotjes" meegenomen. Die vond ik eigenlijk best goed. Kan nu wel niet meer op die naam komen. :D
 
#metoo (en een zo'n blikje Venom)
Jij snapt het :zuip:
Pre work out? voor mij gewoon de laatste Beatport Top 100 op en knallen. Anders een dubbele espresso als het echt moet. Ik kreeg er alleen maar het gevoel van te veel koffie op van. Het is voor mij meer een mindset thing om in de zone te komen dan dat ik van pwo harder ga. Wanneer het tussen de oren goed zit gaat de rest ook lekker imho.
ik ging van een pwo niet beter presteren. Een lekkere pomp is voor mij de dag er voor flink carbs laden en water drinken. Ik,zou mijn budget ook liever uitgeven aan een goede multivit en whey.
Good for you. Maar dan heb je nog nooit een preworkout uit het illegale circuit gehad..

Daar kan geen mindset tegen op. Maar goed, ik zou het lekker zo houden, want net als ik niet meer zonder PWO willen trainen is ook niet alles ;)
XXL shot: de sterke zoete matige smaak maakt je opgewekter dan de prewko zelf. Niet mijn ding.
De venom als blikje vind ik wel chill trouwens, op een of andere manier fijner dan wanneer ik het als scoop had
:roflol: Ben benieuwd! Heb die shot koud gezet op werk om eens te proberen..
Dat was ik dus ook van plan de volgende keer dat ik bij XXL zou bestellen. Zo één shotje en één blikje Venom.

Mijn vriendin heeft vanuit haar werk eens "energy boost shotjes" meegenomen. Die vond ik eigenlijk best goed. Kan nu wel niet meer op die naam komen. :D
Hmm, nu ben ik wel benieuwd welk dat waren..
 
Good for you. Maar dan heb je nog nooit een preworkout uit het illegale circuit gehad..
Is dat dan voornamelijk door DMAA? Of zijn er ook andere stoffen die het zo geweldig maken?
Hoe strafbaar zou het zijn om in te voeren? Vrij gemakkelijk aan te komen namelijk..
 
Is dat dan voornamelijk door DMAA? Of zijn er ook andere stoffen die het zo geweldig maken?
Hoe strafbaar zou het zijn om in te voeren? Vrij gemakkelijk aan te komen namelijk..
Alle soorten stimulanten, waaronder DMAA. Maar Yohimbine bijvoorbeeld laat je ook wel lekker doortrainen.

Het vervelende blijft wel dat niet iedereen hetzelfde reageert op dat soort stofjes. Wat betreft de strafbaarheid heb ik geen idee..de pakkans zal niet heel groot zijn vermoed ik.
 
Back
Naar boven