AndroidHealthClinic

Calum von Moger updates topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

:roflol:die kerel echt een flierefluiter, nu dit weer.
 
EPISODE II - PHYSICAL THERAPY PROGRESS

 
EPISODE III - RETURN OF THE PHANTOM KOALA

 
THE LOST TULUM VLOG



EPISODE IV - PIRATE SHIP FORTRESS FT. JON SKYWALKER

 
Ik heb gisteren en vandaag wat bb'ing docu's bekeken op Netflix en de uitspraak van Calum viel me op (over het feit dat hij pas twee weken voor een bepaalde wedstrijd een voedingsschema volgt en normaal gezien geen macro's bijhoudt).

Is hij aan het trollen of heeft ie echt zo een goede genen en reageert ie zo goed op anabolen?
 
Ik heb gisteren en vandaag wat bb'ing docu's bekeken op Netflix en de uitspraak van Calum viel me op (over het feit dat hij pas twee weken voor een bepaalde wedstrijd een voedingsschema volgt en normaal gezien geen macro's bijhoudt).

Is hij aan het trollen of heeft ie echt zo een goede genen en reageert ie zo goed op anabolen?

Goeie genen.
 
Die bicep tear was met die gast nu wat gewonnen heeft toch? Die bumstaed ofzo?
 
Die bicep tear was met die gast nu wat gewonnen heeft toch? Die bumstaed ofzo?

Ja klopt. Besloten samen 2 of 3 plates te gaan curlen lol.

Wat mensen allemaal wel niet doen voor views en likes en volgers
 
Knieblessure was oerdom. Alles voor de volgers op instagram :o
Het lijkt me sterk dat ie even z'n knie blesseert puur voor de volgers. Die bicep tear ook niet. Hij wilde curlen met 2 man voor de volgers, hij wilde niet z'n bicep scheuren voor de volgers.

Denk eens na :roflol:
 
Het lijkt me sterk dat ie even z'n knie blesseert puur voor de volgers. Die bicep tear ook niet. Hij wilde curlen met 2 man voor de volgers, hij wilde niet z'n bicep scheuren voor de volgers.

Denk eens na :roflol:

Duh, ik zeg toch nergens dat hij dat met opzet voor de volgers deed?

Hij heeft die knieblessure gezocht door een onnodig risico te nemen.

Een man van zijn omvang is niet gemaakt om op die manier zo een klif af te dalen. Een stunt die hij wou doen voor de volgers en waar hij de gevolgen van heeft moeten dragen.

Sarcastisch zeg ik dan: alles voor de volgers.

Alles moet je hier uitleggen :roflol:

De scheur aan zijn biceps was verrassender en kan je hem weinig schuld geven IMO
 
Back
Naar boven