AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • EuEIba8.gif

    Maak er wat van!! Het is jouw keuze! :D
     
    Ik heb hier nog 2 toegangsbonnen voor ZooParc Overloon (Limburg) liggen welke geldig zijn t/m 30 september. Het komt er niet meer van er zelf heen te gaan. Iemand interesse? Stuur mij een PM.
     
    Maandagochtend gaat 05:30 uur de wekker en zit ik 06:00 in de auto. Ik slaap maandag t/m donderdag op de kazerne en kom donderdagavond thuis (meestal na de files). Vrijdag werk ik vanuit huis. In het weekend doe ik de huishoudelijke dingetjes en boodschappen en prep ik m'n voeding voor de hele week. Ik heb enkel een koelkast en magnetron op m'n kamer op de kazerne. Ik heb redelijk veel vrijheid in m'n werk, zolang ik maar voor 08:00 uur binnen ben en m'n uren maak. Ik ben meestal 07:15 uur op kantoor en ga tussen-de-middag sporten als het uitkomt. Dan blijf ik wat langer weg dan m'n pauze duurt, maar blijf ik 's avonds tot ca. 19:00 uur op kantoor zodat ik m'n uren maak. Aan werk geen gebrek, maar op m'n huidige functie is er veel meer structuur en rust. In voorgaande functies was m'n mailbox niet te beheren en was er altijd 2x zoveel werk als personeel.

    Yes it is. Hot as fuck. Heb het net geweten toen ik naar de wc moest..
    Bekijk bijlage 466258

    Desalnietemin smaakt de sambal echt heel nice.

    Vannacht laat ik de sambal in de koelkast nog ff trekken qua smaak. Morgen pasteuriseer ik m en stop ik m in gesteriliseerde glazen potjes. Ongeopend is het dan minstens een jaar houdbaar. Na openen circa 1 tot 2 weken.
    Dat is nice, maar hoe heb je die sambal kunnen maken. Een vriend had een keer sambal van Carolina Reapers gemaakt en z'n armen en gezicht waren helemaal rood uitgeslagen. Zelfs toen ik 3 dagen later in de keuken kwam, sloeg het nog op m'n ogen en neus. :roflol:
    Ik kan best goed tegen pittig eten (Madame Jeanettes zijn geen probleem), maar dat soort pepers gaan mij echt te ver (afhankelijk van de dosis uiteraard). Bij de toko koop ik weleens dat soort sambals. Ik heb 1x een Indiase Vindaloo op die echt té erg was en een keer een Madame Jeanette-pizza dit ik nauwelijks kon eten. Lijkt me trouwens tof als je naar de meet komt! :D
     
    En dan kom ik aan die het liefst van 02:00 tot 09:30 slaapt :roflol: :roflol:
     
    Vanwege mijn vaste werkrooster van
    08:00 - 16:00 ben ik gewend om 21:00 naar bed te gaan

    Maar ga nu naar school dus slaap ik elkedag uit
     
    Back
    Naar boven