AndroidHealthClinic

Calum von Moger updates topic

Bezoekers in dit topic

Hij is waarschijnlijk zwakbegaafd. Het ongeluk bij het abseilen gebeurde omdat hij de instructies (achteroverhangen, benen hoog en voeten vlak tegen de rotswand) niet opvolgde...
Welke influencer is niet een paar vijzen kwijt..?
 
Hij is waarschijnlijk zwakbegaafd. Het ongeluk bij het abseilen gebeurde omdat hij de instructies (achteroverhangen, benen hoog en voeten vlak tegen de rotswand) niet opvolgde...
Ik vond die tweepersoonsbicepscurl dommer, maar snap ook wel dat ie dat gezeur van iedereen zat is. Hij maakt (misschien niet zulke verstandige) keuzes en accepteert de gevolgen. Sommige mensen zoeken nou eenmaal graag gevaar/grenzen/risico's/uitdagingen op. Living on the edge.
 
Calum is vader geworden blijkbaar.

 
Lol, wat een clowns toch bij elkaar de ouders van het kind en die KO gast
 
Dus die hebben een soort van one night stand gehad? Kech in kwestie denkt MONEYYYYYY ik hou het kind.
Natuurlijk is een kind weghalen nooit leuk maar ze hebben/hadden niets met elkaar. Hij heeft zelfs een DNA test gedaan om zeker te zijn dat het kind van hem is. Dan gaat het je puur om het geld lijkt mij.


Kijk nu net een stukje en hij zegt ook gewoon letterlijk. Ik wil niets met haar te maken hebben maar ik ben er voor mijn kind. Dat is toch diep triest dat ze een kind hebben op deze manier.

Wel sneu van Kenny om dit online te gooien.
 
Laatst bewerkt:
Dus die hebben een soort van one night stand gehad? Kech in kwestie denkt MONEYYYYYY ik hou het kind.
Natuurlijk is een kind weghalen nooit leuk maar ze hebben/hadden niets met elkaar. Hij heeft zelfs een DNA test gedaan om zeker te zijn dat het kind van hem is. Dan gaat het je puur om het geld lijkt mij.


Kijk nu net een stukje en hij zegt ook gewoon letterlijk. Ik wil niets met haar te maken hebben maar ik ben er voor mijn kind. Dat is toch diep triest dat ze een kind hebben op deze manier.

Wel sneu van Kenny om dit online te gooien.
Ja zijn ook veel vrouwen die opeens de pil niet meer nemen. Oops zwanger, oops child support moneyz. Je kan ze beter over hun gezicht sauzen inplaats creampie. Ken 2 kerels irl die zo vader zijn geworden in relatie. 1tje is gedumpt ondertussen en betaald xd. Frappant dat dit niet strafbaar is. #femaleprivilage #itsokaytobeaman
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven