AndroidHealthClinic

3x Full body, doe ik teveel of verkeerd schema? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bruticuz

Novice
Lid geworden
16 sep 2019
Berichten
28
Waardering
10
Lengte
1m88
Massa
86kg
Vetpercentage
16%
Hallo Allemaal,

Ik doe 3 keer per week een full body workout. Ik ben een beginner (7 maanden). Ik lees zoveel informatie online dat ik er zelf niet meer uitkom. Ik weet niet of ik teveel doe of te weinig. Mijn doel is om sterker te worden en massa op te bouwen (en mijn vetpercentage van 20% naar 15% te krijgen). Mijn voeding gaat goed en houd mijn macro's goed bij. Mijn rust is ook goed elke nacht 8 uur slaap.
Ik merk met het schema die ik nu toepas ik het wel volhoud maar volgens mij is het iets teveel vermoed ik. Mijn angst is dat ik bang ben niet alle spiergroepen te trainen en geen massa aanzet. Kunnen jullie mij verder helpen. Onderstaand mijn schema. Volgens mij is deze all over the place en klopt er geen snars van. De volgorde van de oefeningen kan verschillen als de oefeningen bezet zijn.

Dinsdag:

Warming up met roeitrainer
Deadlift 5x5
Inclined bench press 5x8
Bent over barbell row 3x10
Barbell shoulder press 3x8
Rope pull down 3x12
Cable lateraal raise 3x10
Lat pull down 2x10
Dips 3x10
Een ab workout

Donderdag:

Warming up met roeitrainer
Barbell squat 5x5
Bench press 3x8
calf raise 3x8
Front dumbell raise 3x10
Barbell curls 3x10
Arnold press 3x10
Hammer curls 3x10
Cable chest fly 3x10
Leg press 3x10
Wide grip pull ups 3x5

Zondag:

Warming up met roeitrainer
Deadlift 3x8
Barbell squats 3x8
Dumbell bench press 3x8
Overhead shoudler press 5x5
Skull crusher 3x10
Low cable chest fly 3x10
Een ab workout
 
kijk even hier naar als je wilt;


Heb ik veel aan gehad!
 
Hallo Allemaal,