XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (31 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Eenmaal dood niet. Het traject voorafgaand is in die zin interessanter. Maar het zal een kleine groep zijn en wellicht niet bijster interessant.
    De groep rokers, verslaafden van alcohol en andere drugs zijn veel significanter.

    Klopt en het zal grotendeels ook niet te nadele van het gebruik van AAS worden afgedaan als er wel iemand in het ziekenhuis terecht komt met een bepaalde aandoening. Maakt ook meteen de cirkel weer rond; wanneer en op basis waarvan schrijf je het toe aan het AAS gebruik, als er niet heel veel onderzoek voor handen is, specifiek naar aandoeningen als het gevolg van AAS gebruik. Er zijn maar weinig situaties waarin ze die conclusie zullen kunnen trekken. Een verdikte hartspier kan ook door het vele sporten komen en de verkalkte aderen ook door een hoger Cholesterol omdat oorzaak x of y. Maar iets toeschrijven alleen aan het AAS gebruik zal zelden voorkomen.
     
    Klopt en het zal grotendeels ook niet te nadele van het gebruik van AAS worden afgedaan als er wel iemand in het ziekenhuis terecht komt met een bepaalde aandoening. Maakt ook meteen de cirkel weer rond; wanneer en op basis waarvan schrijf je het toe aan het AAS gebruik, als er niet heel veel onderzoek voor handen is, specifiek naar aandoeningen als het gevolg van AAS gebruik. Er zijn maar weinig situaties waarin ze die conclusie zullen kunnen trekken. Een verdikte hartspier kan ook door het vele sporten komen en de verkalkte aderen ook door een hoger Cholesterol omdat oorzaak x of y. Maar iets toeschrijven alleen aan het AAS gebruik zal zelden voorkomen.
    Zeker waar. Vergeet aangeboren hartafwijking ook niet. Populair.
     
    Zeker waar. Vergeet aangeboren hartafwijking ook niet. Populair.

    Ja dat is ook een mooie :roflol:

    Is ook een beetje hetzelfde met de drugs overdosis gevallen die in het ziekenhuis terecht komen op de ER. Er is sinds kort een redelijk verbeterd systeem en registratie van zulke gevallen, als ze mochten komen te overlijden. Maar voorheen werd de oorzaak in veel minder gevallen toegeschreven aan het middel waarmee ze een OD hadden.
     
    In hoeverre zou je kunnen stellen dat AAS gebruikers de gezondheidszorg meer belasten dan nodig zou zijn geweest dan wanneer ze niet hadden gebruikt.
    Hoeveel, gebruikers bespreken het met hun huisarts en laten bloedprikken op kosten van hun verzekering?
     
    Opgeschoond, ik heb eerder al aangegeven het te laten rusten :mad:

    Doe maar lekker bashen op de hoofdsponsor, dan is er binnenkort geen forum meer :thumbs:
     
    Hoeveel, gebruikers bespreken het met hun huisarts en laten bloedprikken op kosten van hun verzekering?

    Zeer weinig. Gaat overigens gewoon van je eigen risico af, dus in die zin zouden ze in theorie geen extra belasting vormen voor de zorgkosten. Valt in elk geval te verwaarlozen en valt compleet in het niet bij de mensen die problemen ondervinden van overmatig alcoholgebruik of bijvoorbeeld roken, of andere drugs.
     
    Ik snap wat je bedoelt, maar het zijn toch kosten die niet noodzakelijk zijn.
     
    Was wel een interessant verhaal, doen we verder niks mee.
     
    Daar ben ik niet verlegen voor.

    Dat weten we inmiddels :D Belangen dien je te beschermen, niets mis mee (in een dictatorschap :D)

    Ik snap wat je bedoelt, maar het zijn toch kosten die niet noodzakelijk zijn.

    Ook dat is marginaal ten opzichte van de kosten die niet noodzakelijk zouden zijn als iedereen een gezond en verslavingsloos leven zou leiden. Het tegendeel is helaas waar en daar waar de AAS gebruiker zelfs graag een vinger aan de pols houdt inzake zijn of haar gezondheid, zal de andere grotere last op de zorgkosten pas in het traject komen als de klachten dermate groot zijn dat deze niet meer te negeren zijn. Er is natuurlijk een legio aan "welvaartsziekten" te benoemen in dat kader.
     
    Nou censuur van de bovenste plank :roflol:
    Opgeschoond, ik heb eerder al aangegeven het te laten rusten :mad:

    Doe maar lekker bashen op de hoofdsponsor, dan is er binnenkort geen forum meer :thumbs:

    We bashen niet.

    Het is gewoon een waargebeurd verhaal. Ik vind het echt belachelijk dat dat dan niet meer besproken mag worden.

    Hij weet toch zelf ook wel dat hij het heeft gedaan, is er tenslotte voor veroordeeld. Dan kun je toch niet net doen alsof er niets gebeurd is.

    Uiteindelijk maken de leden net zo goed het forum als de hoofdsponsor...
     
    We bashen niet.

    Het is gewoon een waargebeurd verhaal. Ik vind het echt belachelijk dat dat dan niet meer besproken mag worden.

    Hij weet toch zelf ook wel dat hij het heeft gedaan, is er tenslotte voor veroordeeld. Dan kun je toch niet net doen alsof er niets gebeurd is.

    Uiteindelijk maken de leden net zo goed het forum als de hoofdsponsor...

    Moeten we net als de boeren voor onze DBB rechten opkomen hier :windup:
     
    Na aanleiding van wat er wel staat moet ik opmaken dat de labels van XXL niet altijd hebben geklopt...?
     
    Na aanleiding van wat er wel staat moet ik opmaken dat de labels van XXL niet altijd hebben geklopt...?
    En B&F verkoopt (verkocht) zeer goede kwaliteit whey, waar zelfs meer eiwit in zit dan op het label staat!
     
    Moeten we net als de boeren voor onze DBB rechten opkomen hier :windup:

    Ik werd net gebeld door iemand die in de file stond, of ze "letselschade" kan verhalen op de boeren, omdat ze al 2,5 te laat is op haar werk.....
     
    Ik werd net gebeld door iemand die in de file stond, of ze "letselschade" kan verhalen op de boeren, omdat ze al 2,5 te laat is op haar werk.....

    :roflol: Vast een bekakte pauper die geen idee heeft waar haar stukje biologisch gehouden tournedos vandaan komt :emo:
     
    Back
    Naar boven