AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (51 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Opgeschoond, ik heb eerder al aangegeven het te laten rusten :mad:

    Doe maar lekker bashen op de hoofdsponsor, dan is er binnenkort geen forum meer :thumbs:
    Aangezien dit forum redelijk geïndexeerd wordt op o.a. google wilt de sponsor kennelijk maar wat graag voorkomen dat bepaalde zoektermen in de top 10 komen, dat weglopen zal meevallen. Maar wat ik wel vreemd vindt is dat je kennelijk invloed kan kopen, en daarmee de boel kan laten censureren. Dat wordt dan bashen genoemd maar is op feiten gebaseerd. En die flauwekul over anders binnenkort geen forum meer, please. Dit is gewoon fout. Ik heb mijn plasje nu gepleegd maar ik verwacht van geen enkele moderator in de toekomst enige verbazing over dit soort praktijken in de politiek, het bedrijfsleven of waar dan ook.
     
    Ik weet iig 100% zeker dat de allereerste labtest niet van een van beide partijen is gekomen....

    Was dat niet een samenwerking van DBB leden hier? Meen me dat er zelfs een inzamelingsactie is geweest, of was dat pas na het uitkomen van de eerste rapporten?
     
    Was dat niet een samenwerking van DBB leden hier? Meen me dat er zelfs een inzamelingsactie is geweest, of was dat pas na het uitkomen van de eerste rapporten?
    Dat was de eerste inderdaad. Daar is het mee begonnen...
     
    giphy.gif
     
    Leuk filmpje met Arnold

     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Hey Ahnuld!
     

    Bijlagen

    • FD354533-4BD9-4FCD-A460-DC7337C7361C.jpeg
      FD354533-4BD9-4FCD-A460-DC7337C7361C.jpeg
      93,3 KB · Weergaven: 66
    • Like
    Waarderingen: LM
    We bashen niet.

    Het is gewoon een waargebeurd verhaal. Ik vind het echt belachelijk dat dat dan niet meer besproken mag worden.

    Hij weet toch zelf ook wel dat hij het heeft gedaan, is er tenslotte voor veroordeeld. Dan kun je toch niet net doen alsof er niets gebeurd is.

    Uiteindelijk maken de leden net zo goed het forum als de hoofdsponsor...

    Ik heb daarnet wat opgezocht over die zaak. Bizarre shit: anabolen, gijzeling, mishandeling, passie en jaloezie. Het zou als basis voor en film kunnen dienen :D

    Dussss... opnieuw body en fit als hoofdsponsor? :roflol:
     
    Back
    Naar boven