AndroidHealthClinic

Advies voor schema

Bezoekers in dit topic

Inkglorious

Novice
Lid geworden
3 okt 2019
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
94kg
Vetpercentage
30%
Dag BBers

Ik kom met een vraag, ofja jullie hulp

Ik ben 28j, 169cm, 94kg ongv (zit nu op reis dus kan pas zondag weten hoe ik precies zit) en ongv 30% vetpercentage

Ik train al eventjes de voorbije jaren. Mijn magerste 70kg en rond 15 of minder% vet heb de laatste 5j wel veel pech gehad. Eet gewoonte helemaal omzeep en blessures (waarvan nu nog lichtjes herstellend) heb veel gewicht bijgekomen en ben echt zwaar teleurgesteldt in mezelf. Voel me totaal niet goed in mijn vel wil hieraan eindelijk verandering in brengen
Wil als ik terug van reis ben ervoor gaan en eindelijk weer goed ervoor werken
Nuja mijn vraag hierbij dan is kunnen jullie me helpen welke schema ik best zou doen?
Ik zie veel over full body, upper/lower, ppl, brosplits.. ik ken nog goed mijn basics maar schat dat ik nu vanaf 0 of toch heel newbie ga moeten beginnen. Ik kan 6x trainen in de week indien nodig maar wat zouden jullie mij dan aanraden qua schema? Mijn einddoel is aesthetics maar weet dat mijn vet% zwaar zal moeten dalen. Maar zou een training dat hierbij zou helpen
Vraag me af als ppl te zot zou zijn om te beginnen met dat ik bereid ben voor 6x te trainen maar daarom dat ik het hier snel vraag voor jullie hulp en mening

Vriendelijk bedankt alvast
 
Als je 5 jaar geleden voor het laatst serieus getraind heb zou ik een beginnersprogramma gaan draaien , bijv 5x5 SL en een 500 kcal decifit op een goed voedingsschema
Ik zou het persoonlijk onverstandig vinden om direct weer 6 x per week te gaan trainen , dit ivm je blessures
 
Als je 5 jaar geleden voor het laatst serieus getraind heb zou ik een beginnersprogramma gaan draaien , bijv 5x5 SL en een 500 kcal decifit op een goed voedingsschema
Ik zou het persoonlijk onverstandig vinden om direct weer 6 x per week te gaan trainen , dit ivm je blessures
Thanks, ik trainde op en af de laatste 5j dusja een keer heel goed daarna weer minder en hoop echt nu de draad weer op te pakken en serieus doordoen.

Denk je dat dan 5x5 SL een goed begin is ook qua voor aesthetics ook al ja.. met 30% aesthetics is nog ver te zoeken denk ik dusja weet niet als dan nog opties zijn of toch verstandigste om 5x5 te doen
 
Back
Naar boven