MuscleMeat

voorstellen

Bezoekers in dit topic

Marco T

Cool Novice
Lid geworden
8 okt 2019
Berichten
42
Waardering
48
Lengte
1m76
Massa
97kg
Vetpercentage
9%
Goedenavond, even voorstellen, wel zo netjes. Mijn naam is Marco, 48 jaar. Pas 13 maanden bezig met trainen. Alhoewel 30 jaar geleden nog een jaartje getraind bij Great Shape in Hoogvliet van Arnold Buurman ( R.I.P ) , bij weinige bekend maar hij stond toch een keer op Mr. Olympia podium destijds. Ik train 5 keer per week bij mij op de zaak, een 58 M2 ruimte omgebouwd naar fitness ruimte en ga eind van het jaar een pandje bouwen van 10x12 meter achter op het terrein bij mij op de zaak. Begon 13 maanden geleden op een gewicht van 88.6 en inmiddels naar de 97 kilo. Ongeveer 9 procent vet. Ondanks mijn versleten heup kan ik redelijk uit de voeten. 145 kilo smith machine bank drukken, bankdrukken 130, op zich niet slecht voor een beginner ;-) . Ben erg zoekende naar de juiste voeding. Wat werkt en wat niet. Hoop hier wat leuke tips en inspiratie tegen te komen.
 
Indrukwekkend zelfs op zo een korte tijd :)
Welkom hier
 
Welkom :)

misschien kan je hier wat inspiratie halen


Of eventueel zelf een topic starten als je vragen hebt of tips/advies nodig hebt.
 
Indrukwekkend zelfs op zo een korte tijd :)
Welkom hier
Dank je wel. Ik ga wel elke training voluit. Incl warming up 1.5 uur. Elke training.
 
Welkom :)

misschien kan je hier wat inspiratie halen


Of eventueel zelf een topic starten als je vragen hebt of tips/advies nodig hebt.
Thanks, ik ga hier zeker wat leren. Alhoewel het hier wel een doolhof is zeg, pfff. :-)
 
Succes! Goeie stats.
 
Welkom. Goeie progressie in zo een korte tijd.
 
Welkom. Goeie progressie in zo een korte tijd.
Thanks. Ik schijn aanleg te hebben volgens mijn training maat die wedstrijden doet. Daarentegen ook aanleg om dik te worden. Dus stoppen met trainen is dik worden. Dan ga ik naar het dikke mensen forum.nl ;-)
 
Als je na 13 maanden trainen 97 kg haalt bij een lengte van 1.76 op 9% vet op je 48e zonder 'speciale supplementen', heb je inderdaad super veel aanleg! :eek:
Bijna ;-) 1 kuurtje Winstrol is erin gegaan. Toen ging ik over op anavar maar na 3 weken mee gestopt, werd daar gewoon niet goed van in mijn hoofd. Veel spinazie schijnt goed te zijn toch :)
 
Welkom :)

misschien kan je hier wat inspiratie halen


Of eventueel zelf een topic starten als je vragen hebt of tips/advies nodig hebt.
dank je wel
 
92129750_2538334703087399_4710633247359369216_o.jpg
 
Vorige maand begonnen met de bouw van 120 M2 prive gym achter bij mij op de zaak. Begint zijn vorm te krijgen. Komt in deze tijd wel geweldig van pas
 
Mooie ruimte 👌🏻
 
Als je na 13 maanden trainen 97 kg haalt bij een lengte van 1.76 op 9% vet op je 48e zonder 'speciale supplementen', heb je inderdaad super veel aanleg! :eek:

Is nog geen 10kg in een jaar. Plus muscle memory van het trainen vroeger.
Hij had natty hetzelfde kunnen behalen :thumb:
Maatje doet wedstrijden, voeding niet voor elkaar en daar ga je ... jammer voor je zelfvertrouwen en het vertrouwen in je eigen herstel vermogen.
 
Is nog geen 10kg in een jaar. Plus muscle memory van het trainen vroeger.
Hij had natty hetzelfde kunnen behalen :thumb:
Maatje doet wedstrijden, voeding niet voor elkaar en daar ga je ... jammer voor je zelfvertrouwen en het vertrouwen in je eigen herstel vermogen.
klopt idd. Het draait in mijn ogen om hard intens trainen en pure voeding. Heb een paar kuurtjes geprobeerd maar voelde me niet op mijn gemak ervan. Vond dat het niet waard. Ik realiseer me wel dat zonder die zooi ik hoogswaarschijnlijk minder snel zal groeien maar zit nu op 44,5 cm biceps en met pomp 46 cm. Ben daar wel content mee.Ik doe nu weinig reps, 6-8, maar met max gewicht. Leuk om mee te spelen samen met mijn trainings maat. Vorige maand gooide we nog 180 kilo op de smith machine voor borst. Wel met hulp maar 160 kilo 5 keer zonder hulp was ik best trots op. Nu train ik al weken alleen ( corona) en merk dat ik totaal niet in dezelfde buurt komt helaas. Kijk heel veel eten is natuurlijk heel erg belangrijk en dat zou ik het liefst doen echter heb ik van veel voeding erg veel last van bloating. Sowieso eet ik alleen puur voedsel en verder geen eitwit poedertjes of zo. Ook geprobeerd maar ik heb iets met lactose probleem vermoedelijk .Ik eet 4 keer per dag redelijk gevarieerd. Veel groenten, bio vlees, ei,enz enz ach jullie weten wel wat zo'n beetje de meeste naar binnen stauwen. Heb inmiddels meer dan 40 fitness machines staan in mijn gym op mijn zaak en train daar 5 keer per week. Ik zou graag nog wel eens bij een old school bodybuilding gym willen trainen. Als iemand nog een tip heeft dan hoor ik dat graag.
 
klopt idd. Het draait in mijn ogen om hard intens trainen en pure voeding. Heb een paar kuurtjes geprobeerd maar voelde me niet op mijn gemak ervan. Vond dat het niet waard. Ik realiseer me wel dat zonder die zooi ik hoogswaarschijnlijk minder snel zal groeien maar zit nu op 44,5 cm biceps en met pomp 46 cm. Ben daar wel content mee.Ik doe nu weinig reps, 6-8, maar met max gewicht. Leuk om mee te spelen samen met mijn trainings maat. Vorige maand gooide we nog 180 kilo op de smith machine voor borst. Wel met hulp maar 160 kilo 5 keer zonder hulp was ik best trots op. Nu train ik al weken alleen ( corona) en merk dat ik totaal niet in dezelfde buurt komt helaas. Kijk heel veel eten is natuurlijk heel erg belangrijk en dat zou ik het liefst doen echter heb ik van veel voeding erg veel last van bloating. Sowieso eet ik alleen puur voedsel en verder geen eitwit poedertjes of zo. Ook geprobeerd maar ik heb iets met lactose probleem vermoedelijk .Ik eet 4 keer per dag redelijk gevarieerd. Veel groenten, bio vlees, ei,enz enz ach jullie weten wel wat zo'n beetje de meeste naar binnen stauwen. Heb inmiddels meer dan 40 fitness machines staan in mijn gym op mijn zaak en train daar 5 keer per week. Ik zou graag nog wel eens bij een old school bodybuilding gym willen trainen. Als iemand nog een tip heeft dan hoor ik dat graag.
Ja sorry jonge, dit klinkt nu wel als pure bullshit
 
Ja sorry jonge, dit klinkt nu wel als pure bullshit
hahaha, ik schrijf puur mijn ervaring van de afgelopen 1,5 jaar. Misschien denk ik er later anders over. Dan zal ik terug denken aan jou reactie ;-) fijne avond
 
1m76: 97kg, 9%vet, 180 bench press, niet kuren... zeg dan gewoon niks, maar zit hier niet te liegen.
fijne avond
 
Back
Naar boven