AndroidHealthClinic

Bestellen aliexpress

Bezoekers in dit topic

Onslow

Gelsenkirchen
Elite Member
Challenge x5
15 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2005
Berichten
13.030
Waardering
7.141
Eigenlijk komt alles wat wij hier bestellen aan gym materiaal uit China.

Wie weet wat nu de daadwerkelijke kosten worden als je , noem maar wat een latpully van totaal 300kg (toestel en stackweight samen) en 500 euro zou bestellen?
Ben zo ver dat er 21% btw bij gaat komen, dan nog shipping, depot en inklaringkosten maar wie weet hoe je nu uiteindelijk echt netto moet betalen? Is het dan nog voordelig, ervaringen of iemand die het al eens heeft uitgezocht?
 
Eigenlijk komt alles wat wij hier bestellen aan gym materiaal uit China.

Wie weet wat nu de daadwerkelijke kosten worden als je , noem maar wat een latpully van totaal 300kg (toestel en stackweight samen) en 500 euro zou bestellen?
Ben zo ver dat er 21% btw bij gaat komen, dan nog shipping, depot en inklaringkosten maar wie weet hoe je nu uiteindelijk echt netto moet betalen? Is het dan nog voordelig, ervaringen of iemand die het al eens heeft uitgezocht?

Denk dat je al snel moet rekenen op 400-600,00 incl.
 
Persoonlijk (dus niet als fabrikant en verkoper van dit soort equipment :p) zou ik je dat afraden. Niet alleen omdat het prijsvoordeel helemaal niet zo interessant is als je in eerste instantie wellicht denkt. Je betaalt namelijk niet alleen btw over de aankoopprijs én de verzendkosten maar ook nog een paar procent invoerrechten. Maar met name omdat je dan geen (of zeer moeilijk) aanspraak kunt maken op garantie. Als er iets beschadigd of defect is aan het toestel (wat bij onze toestellen ook wel eens kan voorkomen, dus die kans is zeker aanwezig) heb je waarschijnlijk een probleem en moet je maar hopen dat de Chinese verkoper jou kosteloos een nieuw onderdeel gaat opsturen en je niet vraagt om iets op eigen kosten retour te sturen naar China. Daarnaast weet je niets over de kwaliteit en afwerking van het product, want ik zie soms Chinese racks waar ik grote vraagtekens zet bij de stabiliteit en betrouwbaarheid van bepaalde constructies en onderdelen (zelfs hier één op één doorverkocht door Nederlandse "merken") .

Wij hebben zojuist een geheel nieuwe serie ATX racks gelanceerd, die wat betreft prijs-kwaliteitverhouding enorm interessant zijn voor vrijwel elke soort sporter (namelijk vier series in vier verschillende prijs- en kwaliteitsklassen). Zelfs de budgetmodellen die nu online staan zijn al erg netjes afgewerkt (met markeringen op de palen, dikke rubberen J-hooks én Europese veiligheidscertificaten voor thuisgebruik):

Mocht daar niets tussen zitten voor jou, dan zullen er de komende weken ook nog diverse duurdere modellen online komen (gecertificeerd voor professionele toepassingen, lasergegraveerde nummering, dikkere en zwaardere constructie, hoogwaardige lat pulley etc). Bij een aankoop in onze winkel geniet je bovendien van de Europese garantie en consumentenrechten ;)
 
Laatst bewerkt:
Lijkt mij een aardige dure grap te gaan worden, als je alles bij elkaar op gaat tellen.
 
Als je bedenkt dat er in de Benelux voldoende betaalbare racks en pulleys verkocht worden, dan lijkt het me de moeite niet om in azië iets te bestellen. Welke winst maak je? 100 euro als je geluk hebt?

Daar heb je dan een hele hoop gezeik mee en geen garantie :o
 
AliExpress zou ik niet doen voor grote, zware, of kostbare, producten.

De 3D printer kwam uiteindelijk ook na alle kosten en gedoe niet goedkoper dan hier. En dan had ik nog het geluk dat hij het deed.
Beter koop je dan goedkoop of gebruikt hier.

Klein spul zoals bands, fatgrips, etc. is wel prima.
 
Als die Chinees het als gift verstuurd dan betaal je geen import kosten dacht ik? Maar zoiets zou ik niet kopen via Ali.
 
Back
Naar boven