XXL Nutrition

Uitbreiding Moderators Team

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
2x Nee

Al mocht ik hem wel.
 
Hoeveel moddereeters zijn er nu bijgekomen? :roflol:

Zo gaat de geloofwaardigheid en draagkracht van het team natuurlijk wel naar beneden het vriespunt :roflol:
 
Al mocht ik hem wel.
Volwassen man die minderjarigen misbruikt heeft op een geraffineerde en sadistische wijze. Er op het internet niet over uitgepraat raakte.

Interessante dynamiek die schuilgaat achter het proces om zo iemand dan toch te "mogen". Zie je, het is allemaal niet zwart of wit.
 
Hoeveel moddereeters zijn er nu bijgekomen? :roflol:

Zo gaat de geloofwaardigheid en draagkracht van het team natuurlijk wel naar beneden het vriespunt :roflol:
5? Lienlien en arminius
 
Volwassen man die minderjarigen misbruikt heeft op een geraffineerde en sadistische wijze. Er op het internet niet over uitgepraat raakte.

Interessante dynamiek die schuilgaat achter het proces om zo iemand dan toch te "mogen". Zie je, het is allemaal niet zwart of wit.

Denk ook een stukje fascinatie over hoe zo'n brein werkt. Vraag me ook af hoe het hem inmiddels vergaat en of hij alweer achter de tralies beland is.
 
Denk ook een stukje fascinatie over hoe zo'n brein werkt. Vraag me ook af hoe het hem inmiddels vergaat en of hij alweer achter de tralies beland is.
Daarom zou het ook niet slecht zijn als groepen mensen meer met elkaar verbinden in de samenleving.
Vraag me ook af hoe het hem inmiddels vergaat en of hij alweer achter de tralies beland is.
Die drang zal misschien nog lange tijd met hem meegaan op zijn schouder.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
oeps marina1975 moderator wat heb ik gister nou gezegd..... ik moet gaan oppassen
 
Daarom zou het ook niet slecht zijn als groepen mensen meer met elkaar verbinden in de samenleving.

Ik vind DBB daarom ook zo'n mooi platform. Mensen uit alle lagen van de maatschappij, een legio aan achtergronden, zowel sociaal als etniciteit. Het forum was ook een beetje een uitlaatklep voor Jasper volgens mij en soms vraag ik me dan weleens af of het wegnemen van zoiets voor hem niet desastreuze gevolgen kan hebben. Gegeven dat we natuurlijk niet verantwoordelijk zijn voor iemand zijn of haar daden, is het wel stof tot nadenken. En natuurlijk moeten er ook grenzen zijn van wat wel en niet kan. Zoals je zegt, het is nooit immer zwart/wit.
 
Het forum was ook een beetje een uitlaatklep voor Jasper volgens mij en soms vraag ik me dan weleens af of het wegnemen van zoiets voor hem niet desastreuze gevolgen kan hebben.
Mee eens. Dat heb ik toen ook ergens aangegeven. Kunt beter zo'n figuur erover te laten praten en feedback laten krijgen dan alles te laten opkroppen en die drang op te laten lopen. Of dit forum dan de aangewezen plaats is is een tweede. Hij heeft zover ik heb begrepen ook genoeg kansen gehad. Dat hoort echter ook bij die drang. Niet kunnen stoppen en zichzelf belangrijker vinden dan de norm. Al zal hij dit laatste wellicht anders hebben verkocht aan zichzelf. Na een tijdje leek de norm overigens te vervagen en werd het vrij "normaal" om grapjes te maken over minderjarige meisjes die hij al dan niet zou hebben lastiggevallen. Dit laatste zal misschien hebben meegewogen in het bannen.
 
yay heb me eerste waarschuwingspunt al binnen
 
Is wel goed een paar dames erbij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven