Fitness Seller

Uitbreiding Moderators Team (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
same here maak je een joke krijg je waarschuwing zonder dat je weet dat je het tegen een moderator hebt.
Undercover in DBB. Binnenkort kom je op tv :lol:
 
Hoezo heeft Lien haar profiel afgeschermd? Vind dat we wel een beetje inzicht mogen hebben in de mensen die hier de kaarten mogen uitdelen
Nu al kapsones... Ik kan ook geen trainingslog vinden. Does she even lift?
 
Hoezo heeft Lien haar profiel afgeschermd? Vind dat we wel een beetje inzicht mogen hebben in de mensen die hier de kaarten mogen uitdelen
Big T is hier jaar en dag admin geweest en vrijwel niemand van de leden wist iets over hem. Vlaanderen, leeftijd, een paar halve foto's en een 3 serie. Dat was het zo'n beetje. Mij maakt het persoonlijk geen fluit uit wie mod is. De acties die een mod neemt zullen voor zich spreken na verloop van tijd, daar kan je een mod op beoordelen. Of een mod 50 of 300 sq, couldn't care less.
 
Trouwens, om in je vrije tijd een stel idioten te controleren moet je ook maar motivatie voor hebben. We mogen dus blij zijn met een paar vrijwilligers. En op een forum als dbb moet je goed bedenken in hoeverre je je privacy wilt vrijgeven. Werkgevers, sociale contacten enzovoorts. Niet alles hoeft voor iedereen zichtbaar te wezen. Helemaal met een aantal testosteronbommen.
 
Trouwens, om in je vrije tijd een stel idioten te controleren moet je ook maar motivatie voor hebben. We mogen dus blij zijn met een paar vrijwilligers. En op een forum als dbb moet je goed bedenken in hoeverre je je privacy wilt vrijgeven. Werkgevers, sociale contacten enzovoorts. Niet alles hoeft voor iedereen zichtbaar te wezen. Helemaal met een aantal testosteronbommen.
Akkoord. It's a dirty job, but somebody has got to do it. For free...
 
Nog nooit van Lienlien gehoord. Ik dacht dat alleen populaire leden mod mochten worden

daarom mag ik super uber mod worden wanneer ze zich geen raad meer weten
 
Dus lienlien, wij willen je tieten zien mag nu niet meer?
Goh Stekkie. Dat ga ik je niet aandoen. You would be traumatized for life.
Nu al kapsones... Ik kan ook geen trainingslog vinden. Does she even lift?
Valid point! Ik train überhaupt niet. Is veel te gevaarlijk op mijn leeftijd. Stel je voor dat ik mijn heup breek... :eek:
Nog nooit van Lienlien gehoord. Ik dacht dat alleen populaire leden mod mochten worden
I know, sorry... :treuren:
Ik ben enkel en alleen toegelaten met de bedoeling om te proberen het aantal schrijffouten op het forum naar beneden te halen.
Anders ruilen we? Jij wordt mod en ik krijg jouw gym...?
 
Volwassen man die minderjarigen misbruikt heeft op een geraffineerde en sadistische wijze. Er op het internet niet over uitgepraat raakte.

Interessante dynamiek die schuilgaat achter het proces om zo iemand dan toch te "mogen". Zie je, het is allemaal niet zwart of wit.
Denk ook een stukje fascinatie over hoe zo'n brein werkt. Vraag me ook af hoe het hem inmiddels vergaat en of hij alweer achter de tralies beland is.
Iemand mogen wil niet per se zeggen dat je de persoon (of zijn/haar daden) respecteert. Doet me een beetje aan de FBI agent/profiler die zei dat hij Ed Kemper mocht. Nou, die jongeman was ook niet beroemd geworden door een positieve bijdrage aan de maatschappij.
Homoseksueel hebben jullie Arminius
Reported

giphy.gif
 
Iemand mogen wil niet per se zeggen dat je de persoon (of zijn/haar daden) respecteert.
Mijn punt ging juist over die nuance. Die mis ik hier nog weleens maar ik vond die van jou leuk.
 
Valid point! Ik train überhaupt niet. Is veel te gevaarlijk op mijn leeftijd. Stel je voor dat ik mijn heup breek... :eek:
Wat doe je hier hier dan? Of vind je het gewoon spannend en prikkelend om als moderator bodybuilders op hun vingers te tikken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven