XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • En ik zaag het hout in stukken :rocker:
     
    Hout eens op, dus kappen.
     
    Wanna Haal je broertje eens van het forum af, die jongen is nog erger dan jij.

    Ik weet niet over wie je het hebt maar ik vermoed Spambod. Mijn verloren broertje uit Rusland die vodka met groeihormoon injecteert maar daar ben ik niet zeker van.
     
    Ik weet niet over wie je het hebt maar ik vermoed Spambod. Mijn verloren broertje uit Rusland die vodka met groeihormoon injecteert maar daar ben ik niet zeker van.

    Hey ik dacht dat wij vrienden waren :(
    Maar daar ben ik nu ook niet zeker van
     
    Niet bij de gelukkige winnaars van de EuroMillions Jackpot trekking van gisteren.
    (heb echter niet meegedaan, zou dat de reden zijn?...)
     
    Niet bij de gelukkige winnaars van de EuroMillions Jackpot trekking van gisteren.
    (heb echter niet meegedaan, zou dat de reden zijn?...)

    2x de jackpot op 1 dag zou ook wel een beetje te gek worden, vind je ook niet? :p
     
    Dat ik een spierscheuring van 1,5-2 cm in mijn kuit heb opgelopen en daardoor waarschijnlijk mijn reis naar New York van vrijdag moet afzeggen.:(
    Zoiets hersteld normaal wel snel. Ik had een partial tear en binnen de week was ik weer aan het squatten.
     
    Dat ik een spierscheuring van 1,5-2 cm in mijn kuit heb opgelopen en daardoor waarschijnlijk mijn reis naar New York van vrijdag moet afzeggen.:(
    Zoiets hoor ik ook voor het eerst. In de kuitspier nogwel. Hoe is dat gebeurd?
     
    Back
    Naar boven