AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

Ik heb soms het gevoel dat Camelus schizofreen is. De ene keer is hij aardig en empatisch, dan is hij weer mensen aan het beledigen en pesten.

Op sommige dagen heb ik volgens hem een goed fysiek, op andere dagen ben ik volgens hem dik en slap.

Volgens mij heeft hij ze niet allemaal op een rijtje

Ik herken dit fenomeen. Het ene moment doet camelus of hij mijn mattie is en vervolgens back stabt hij mij. Misschien moeten wij ook een interventie voor hem opzetten Sanca Saxon
 
Dat ik weer eens gerockt heb in de gym en dus chocoladepepernoten heb verdiend naast gebakken eieren en zalm met friet.

Wij kunnen nu ook wel eens een x op date. Wij hebben beide hetzelfde lage niveau...
 
Als het antwoord ja , zal deze dan uitgevoerd worden?
Of is dit gebakken lucht?

Gewoon even meegeven dat de vorige peiling als meeste antwoorden Ik ben Bert kreeg.
 
Ga jij nu opeens de gevoelsmens spelen?

Als het om dergelijke dingen gaat wel ja.
Nu pat weer single is veranderd het spelveld en de spelers weer.

Dat zal het zijn.

Ik heb soms het gevoel dat Camelus schizofreen is. De ene keer is hij aardig en empatisch, dan is hij weer mensen aan het beledigen en pesten.

Op sommige dagen heb ik volgens hem een goed fysiek, op andere dagen ben ik volgens hem dik en slap.

Volgens mij heeft hij ze niet allemaal op een rijtje

Nooit te peilen die man.

Ik herken dit fenomeen. Het ene moment doet camelus of hij mijn mattie is en vervolgens back stabt hij mij. Misschien moeten wij ook een interventie voor hem opzetten Sanca Saxon

Jouw mattie :roflol:
 
Ik dacht kruidnoten.
 
Merchandise vanaf 2020 te koop :laugh:
20191012_184205.jpg
 
Vandaag meegedaan aan een mockmeet.
5 kg pr op squats, 7.5 kg op bench en deadlift zelfde als huidige max. 300 kg gefaald, maar wel fucking goed gevoel over alles want weet dat er meer zit in squats en bench en deadlift had ook gewoon omhoog gemoeten. Gaintrain choochoo
 
Vanavond mijzelf lekker bezatten onder het genot van een stel mooie vrouwen en wat vrienden. Good life
 
Back
Naar boven