Fitness Seller

Je moeder (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.

Camelus

Massive Warrior
Elite Member
Challenge
Lid geworden
6 jun 2015
Berichten
22.174
Waardering
34.969
Dag vriendjes, hier ben ik weer. Ga het loggen maar weer eens oppakken, evenals het trainen. Tja want de laatste tijd is er niet veel ijzer verzet. Ik heb de afgelopen tien weken mijn ouders over de vloer gehad, eind oktober vliegen ze weer naar de andere kant van de wereld. Aangezien dit de eerste keer in dertien jaar tijd is dat ze hier in Nederland zijn heb ik mijn vrije tijd veel aan hun besteed, vaak had ik ook gewoon geen zin om te trainen. Er werd wel getraind, maar dan heb ik het over twee keer per week. Voeding beetje tracken en ook beetje niet. Mijn vetpercentage is wel wat opgelopen, zo'n 13 procentjes. Gewicht zit op zo'n 88 kg. Doel: gewoon verder aankloten maar wat meer gaan trainen. Wedstrijden: nope. Kuren: in de toekomst. Trainingsmethode: een template van Sheiko, met aanpassingen. Deadlift ligt eruit aangezien ik herstellende ben van een onderrug blessure. Ik mis het eigenlijk ook niet.

Treintje van vandaag.

Squats.
5x105
4x125
2x3x142.5
7x3x162.5

Benchjes
5x75
4x90
2x3x100
2x3x115
3x2x120
2x3x115

bw dips
1x25
1x20

cable fly
3 sets



Houdoe.
 
Prachtige titel voor het topic. Ik had het zelf kunnen bedenken.
Succes!
deadlift is sowieso overrated.

houdoeeeee
 
Mag ik even een noob vraag stellen?
lees ik 2x3x100
als 2 setjes van 3x100? Dus je hebt in totaal 11 setjes BP gedaan? Of lees ik het verkeerd.
suc6 verder met je log, mooie stats toch al?
 
Prachtige titel voor het topic. Ik had het zelf kunnen bedenken.
Succes!
deadlift is sowieso overrated.

houdoeeeee

Pakkend nie? Camelus wou wilde er de Moeder van Wanna van maken maar Saik dacht hier anders over. Ze hebben een compromis weten te sluiten.

En inderdaad, deadlift is overrated wanneer je geen pl ambities hebt.


Mag ik even een noob vraag stellen?
lees ik 2x3x100
als 2 setjes van 3x100? Dus je hebt in totaal 11 setjes BP gedaan? Of lees ik het verkeerd.
suc6 verder met je log, mooie stats toch al?

Klopt.
Over de huidige krachtstats ben ik tevreden.
Bench zo'n 140 en Squat zo'n 210 zonder er echt gedisciplineerd mee bezig te zijn. Het lijkt erop dat ik dit niveau makkelijk vast kan houden, ik denk dat ik ook beter reageer op meer rust. Ik zal dan ook max 3-4 keer per week trainen.
 
In voor de kameel, wat houdt je tegen om te kuren?
 
domme vraag misschien, maar wat is een een template van Sheiko? Heb er nog nooit van gehoord, en google maakte me niet veel wijzer.

Succes met het trainen :D
 
In voor de kameel, wat houdt je tegen om te kuren?

Momenteel ben ik niet gedisciplineerd genoeg bezig met voeding/training, al maanden loop ik tegen ons te zeggen vanaf maandag gaan wij er weer voor..het is er nog niet van gekomen. En er is nog twijfel, mannetje links zegt laat die rotzooi toch zitte n ennhet manneke rechts zegt gains gains gains
 
domme vraag misschien, maar wat is een een template van Sheiko? Heb er nog nooit van gehoord, en google maakte me niet veel wijzer.

Succes met het trainen :D

google je de moeder

en bedankt
 
In de toekomst zie ik ons nog wel een x elkaars moeders squatten. Wanneer komen ze weer naar Nederland ?
 
Momenteel ben ik niet gedisciplineerd genoeg bezig met voeding/training, al maanden loop ik tegen ons te zeggen vanaf maandag gaan wij er weer voor..het is er nog niet van gekomen. En er is nog twijfel, mannetje links zegt laat die rotzooi toch zitte n ennhet manneke rechts zegt gains gains gains
Gewoon erin met dat ding, fuck links
 
In de toekomst zie ik ons nog wel een x elkaars moeders squatten. Wanneer komen ze weer naar Nederland ?

Mijn moeder heeft niets met homo's.
 
Mijn moeder heeft niets met homo's.

Mijn moeder heeft niets met kleine impotente mannetjes. Misschien kunnen we beter eens een barbel squatten?
 
Deze middag me ook even geabonneerd hierop.
Veel succes kamelenteenjager.
 
In! Hoe sta je er momenteel bij?
 
Camel toe gooooo :D
In uiteraard :)
 
Mijn moeder heeft niets met kleine impotente mannetjes. Misschien kunnen we beter eens een barbel squatten?

Ik ga niet met je op date, homo
Kleurrijke-Metalen-Type-Desk-Keuken-Hotel-Counter-Receptie-Restaurant-Bar-Bel-Ring-Bellen-Bel-...jpg
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven